Презентація досвіду роботи "Впровадження нестандартних уроків на уроках в початкових класах" у початковій школі"

Про матеріал
Розробка майстер-класу “Я знаю, як це робити. Я навчу вас” з впровадження на уроках математики уроку-аукціону.
Перегляд файлу

НОВОЖИЛОВА Г.К.,

Вчитель-методист ЗЗСО І-ІІ  ступенів – ліцею «Гармонія»

Мирноградської міської  ради Донецької області

 

Розробка майстер-класу “Я знаю, як це робити. Я навчу вас”

Досвід роботи реалізується через вивчення та впровадження інноваційних технологій, через вдосконалення  форм, методів, засобів навчання і виховання на основі творчого їх використання.

 

Основне завдання сучасного вчителя - залучити учнів до активної та самостійної діяльності. Зацікавленість, викликана педагогом на уроці, за певних умов може перерости стійкий інтерес до знань. Тільки в разі такого підходу формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного морального здоров’я, яке є одним зі стратегічних завдань реформування освіти в Україні, згідно з Національною доктриною розвитку освіти України в XXI столітті, стане можливим.

У зв'язку з цим все більше ми відчуваємо гостру потребу в удосконаленні традиційних форм навчання. Не слід забувати, що вчитель є головною рушійною силою в забезпеченні процесу формування учня, як особистості Він повинен знаходитися в постійному пошуку таких форм і методів навчання, які б забезпечували не тільки інтенсивне оволодіння базових знань, умінь і навичок, що вимагає чинна програма, але й викликає в учнів інтерес до знань, прагнення до навчання.

Отже, поліпшити якість навчання, виховання і розвитку учнів можливо тільки за умови цілеспрямованого систематичного й послідовного удосконалення уроку як форми організації освітнього процесу.

В останні роки зроблено чимало спроб удосконалити побудову уроку як форми організації навчальної діяльності учнів, що диктує необхідність застосування так званих «нетрадиційних» форм навчання.

Впровадження нестандартних уроків

·       сприяє раціональному використанню навчального часу;

·       підвищує продуктивність роботи учнів на уроці;

·       розширює функції вчителя;

·       урізноманітнює форми роботи з учнями;

·       сприяє вихованню творчої особистості школярів;

·       дозволяє повніше враховувати особливості навчального матеріалу;

·       вимагає розробки технології застосування нових освітніх форм.

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 Етап майстер -  класу

                        Зміст

Діяльність   учасників

  

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   2

 

Організаційний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентація досвіду роботи

  • Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів.

Привітання:

Добрий день, шановні учасники майстер– класу .Я дуже рада вас бачити і сподіваюсь на  Вашу допомогу, підтримку і плідну співпрацю.


Сьогодні ми проведемо урок – аукціон з математики. До продажу на аукціоні будуть запропоновані лоти з задачами  на рух різної складності. Очікую на закріплення знань з даної теми та формування сталого інтересу до вивчення предмету.
* Вправа «Мозковий штурм»

Мета: активізувати учасників, підготувати їх до виконання нових вправ.

* Вправа «Методична скарбничка»

Мета: популяризувати досвід роботи вчителя

Досвід роботи реалізується через вивчення та впровадження інноваційних технологій, через вдосконалення  форм, методів, засобів навчання і виховання на основі творчого їх використання.

  • Сьогодні я поділюся з Вами своїм досвідом роботи.
  • Пропоную колегам бути моїми учнями на уроці. Отже, я роблю це так.

1. Постановка проблемного питання

  •       Мета: активізувати мислення дітей,  формування пізнавального інтересу та чіткого усвідомлення того, що очікувати від уроку.

2.Використання прийому «Кошик ідей»

  •       Мета: вдосконалювати вміння висловлювати  власні думки (Для того, щоб швидко отримати зворотній зв’язок з учнями, щоб мати уявлення про рівень засвоєння матеріалу всім класу, використовую  цей метод. Перед учнями на столах лежать стікери з маркерами. Вчитель задає питання, а учні повинні написати відповідь . Цю роботу зручно проводити, якщо потрібно дати чітку конкретну відповідь.

 

 

3.Актуалізація знань з теми «Розв’язування задач на рух»

  •       Мета: відтворення, виявлення раніше отриманих знань, які стануть основою для формування нових;  повторення формул, величин, що стосуються розв’язання задач на рух

4. Виставлення лотів із задачами на продаж (групова робота, «перевернуте навчання»)

Мета: Групова форма роботи має велике значення для формування самостійності школяра. Працюючи в команді, учень має можливість проявляти ініціативу , вчитися планувати свої дії, переконувати, нести відповідальність за себе і команду. Групові форми роботи сприяють піднесенню рівня навчальних можливостей учнів, сприяють активізації навчального процесу.

5. Проведення аукціону

«Товаром» на уроці-аукціоні є знання учнів. “Товар” на аукціоні — це «лот», продавець — «купець”. Лоти — задачі на рух різного ступеню складності, розв’язання яких виявляють рівень знань дітей з даної теми.

6. Рефлексія

Мета - підбиття підсумків заняття, звернення до почуттів та переживань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні висувають свої припущення щодо поставленої проблеми, на стікерах пишуть свої ідеї та прикріплюють на дошку.

 

 

 

 

 

 

 

Учні відповідають на задані вчителем  запитання, піднімаючи картки з номерами (актуалізація знань з теми «Розв*язування задач на рух

Серед запропонованих до продажу лотів із задачами учні обирають той, який можуть купити (тобто задачу на скільки балів вони зможуть розв*язати, наприклад на 8 балів) і піднімають номер.Аукціоність називає одного з тих, хто підняв номер. Учень виходить до дошки і з поясненням розв*язує  задачу. Якщо все виконано правильно, учень отримує 8 балів.

 

 

На молоточку-стікері вчитель пропонує  учням записати що їм вдалося, що виявилося важким, свої враження від уроку-аукціону учні виражають , вибравши відповідний смайлик.

 

 

 

 

docx
Додано
3 червня 2021
Переглядів
870
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку