Загальні відомостіПрофесія: вчитель початкових класів. Освіта: вища. Категорія: вища. Стаж роботи: 28 років Місце роботи: Голдашівська ЗОШ І-ІІ ступенів Закінчила у 1997 році Вінницький державний педагогічний інститут за спеціальністю «Педагогіка та методика початкового навчання. Курси підвищення кваліфікації пройшла в 2018 році при ВАНОТетяна Полікарпівна Кваша. Click to add Text. Click to add Text. Click to add Text. Кваша Тетяна Полікарпівна2
Актуальність та перспективність проблеми. На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інформаційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів. І тоді дитина навчається з радістю. Стає активним учасником процесу засвоєння знань. Тетяна Полікарпівна Кваша
ІКТ поліпшують процес навчання , дають змогу:використовувати передові інформаційні технології;змінювати форми навчання та види діяльності в межах одного уроку;полегшувати підготовку вчителя до уроку та залучати до цього процесу учнів;розширювати можливості ілюстративного супроводу уроку, подавати історичні відомості про різні історичні події, звичаї та традиції українського народу тощо;реалізувати ігрові методи на уроках;працювати в малих групах або індивідуально;проводити інтегровані уроки, забезпечуючи посилення міжпредметних зв’язків;організовувати інтерактивні форми контролю знань, вмінь та навичок. Тетяна Полікарпівна Кваша
Для себе, як для вчителя початкових класів, у використанні інформаційних технологій я відкрила масу переваг. І хоч, як показала практика, підготовка до самого уроку з використанням ІКТ, займає багато більше часу, я вже можу сказати з впевненістю – воно цього варте. Також,з часом я переконалася, в тому,що на уроці з використанням комп’ютера за менший час встигаєш розкрити більше матеріалу, при цьому учні активно працюють на уроці і краще розуміють навіть найскладніший матеріал. Тетяна Полікарпівна Кваша
У своїй роботі я широко використовую комп’ютерні тренажери, навчальні фільми, відео демонстрації, та власні презентації. За допомогою презентації стараюсь не тільки продемонструвати матеріал з теми, яка вивчається, а й розвивати у школярів творче, логічне мислення. Тетяна Полікарпівна Кваша
Мультимедійні засоби навчання є універсальними, оскільки можуть бути використаними на різних етапах уроку:під час мотивації як постановка проблеми перед вивченням нового матеріалу;у поясненні нового матеріалу як ілюстрації;під час закріплення та узагальнення знань; Вправа «Щоденні 5»для контролю знань. Тетяна Полікарпівна Кваша
Використання ІКТ на уроках. В процесі таких уроків вчу учнів зосереджуватись, самостійно думати, розвивати увагу, кмітливість, мислення. Під час проведення занять освітня, розвиваюча і виховна функції діють у тісному взаємозв’язку. Цікаво проводились уроки з математики, української мови. Було використано ряд наочності. Діти були задоволені. 11 Тетяна Полікарпівна Кваша
Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Учням класу дуже подобаються класні години, пов’язані з творчими завданнями, різноманітні турніри, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь, весь час дуже активні. Працюючи з дитячим колективом, велику увагу приділяю родинно-національному вихованню. Запрошую батьків на уроки,виховні заходи.Індивідуальні консультацііВиховні заходи. Робота з батьками. Позакласна робота12 Тетяна Полікарпівна Квашаppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_x
Отже, застосування інформаційних технологій на уроках і в позаурочній діяльності розширює можливості творчості як вчителів, так і учнів, підвищує інтерес до предмета, стимулює засвоєння учнями досить серйозних тем, що, у підсумку, веде до інтенсифікації процесу навчання. Тетяна Полікарпівна Кваша
Результати роботи над проблемою: •вміють працювати самостійно з будь-якою інформацією, досліджуючи, аналізуючи її, і роблять висновки; •ведуть пошук потрібного матеріалу до уроку або позакласного заходу; •вміють знаходити альтернативні варіанти розв'язання проблем; •вчаться працювати з різними довідковими матеріалами; •вміють відстоювати свою точку зору. Тетяна Полікарпівна Квашаr
Плани на майбутнєСприяти участі дітей у всеукраїнських, міських та шкільних конкурсах, олімпіадах. Працювати над розвитком творчої компетентності учнів, їх обдарованості. З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Поповнювати свій кабінет матеріалами уроків, шкільних та позашкільних заходів, семінарів. Приймати участь у професійних конкурсах. Підвищити професійний рівень – атестуватися. Тетяна Полікарпівна Квашаstyle.colorfillcolorfill.type