Загальні відомостіПрофесія: вчитель початкових класів. Освіта: вища. Категорія: вища. Стаж роботи: 28 років Місце роботи: Голдашівська ЗОШ І-ІІ ступенів Закінчила у 1997 році Вінницький державний педагогічний інститут за спеціальністю «Педагогіка та методика початкового навчання. Курси підвищення кваліфікації пройшла в 2018 році при ВАНОТетяна Полікарпівна Кваша. Click to add Text. Click to add Text. Click to add Text. Кваша Тетяна Полікарпівна2
Номер слайду 3
Життєве кредо. Роби і не зважай на втомуІ не чекай, що зробить хтось. Коли ж зробила, то щоб нікому Перероблять не довелось. Д. Білоус Кожен учень талановитий, треба уважно шукати іскри таланту і не дати їм згаснути. В. Шаталов Тетяна Полікарпівна Кваша
Номер слайду 4
Проблема, над якою працюю. Застосування ІКТ на уроках в початковій школі»Тетяна Полікарпівна Кваша
Номер слайду 5
Актуальність та перспективність проблеми. На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інформаційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів. І тоді дитина навчається з радістю. Стає активним учасником процесу засвоєння знань. Тетяна Полікарпівна Кваша
Номер слайду 6
ІКТ поліпшують процес навчання , дають змогу:використовувати передові інформаційні технології;змінювати форми навчання та види діяльності в межах одного уроку;полегшувати підготовку вчителя до уроку та залучати до цього процесу учнів;розширювати можливості ілюстративного супроводу уроку, подавати історичні відомості про різні історичні події, звичаї та традиції українського народу тощо;реалізувати ігрові методи на уроках;працювати в малих групах або індивідуально;проводити інтегровані уроки, забезпечуючи посилення міжпредметних зв’язків;організовувати інтерактивні форми контролю знань, вмінь та навичок. Тетяна Полікарпівна Кваша
Номер слайду 7
Для себе, як для вчителя початкових класів, у використанні інформаційних технологій я відкрила масу переваг. І хоч, як показала практика, підготовка до самого уроку з використанням ІКТ, займає багато більше часу, я вже можу сказати з впевненістю – воно цього варте. Також,з часом я переконалася, в тому,що на уроці з використанням комп’ютера за менший час встигаєш розкрити більше матеріалу, при цьому учні активно працюють на уроці і краще розуміють навіть найскладніший матеріал. Тетяна Полікарпівна Кваша
Номер слайду 8
У своїй роботі я широко використовую комп’ютерні тренажери, навчальні фільми, відео демонстрації, та власні презентації. За допомогою презентації стараюсь не тільки продемонструвати матеріал з теми, яка вивчається, а й розвивати у школярів творче, логічне мислення. Тетяна Полікарпівна Кваша
Номер слайду 9
Мультимедійні засоби навчання є універсальними, оскільки можуть бути використаними на різних етапах уроку:під час мотивації як постановка проблеми перед вивченням нового матеріалу;у поясненні нового матеріалу як ілюстрації;під час закріплення та узагальнення знань; Вправа «Щоденні 5»для контролю знань. Тетяна Полікарпівна Кваша
Номер слайду 10
Систематичне використання ІКТ на уроці призводить до:підвищення якісного рівня використання наочності на уроці;підвищення продуктивності уроку;установлення міжпредметних зв'язків;з'являється можливість організації проектної діяльності учнів. Тетяна Полікарпівна Кваша
Номер слайду 11
Використання ІКТ на уроках. В процесі таких уроків вчу учнів зосереджуватись, самостійно думати, розвивати увагу, кмітливість, мислення. Під час проведення занять освітня, розвиваюча і виховна функції діють у тісному взаємозв’язку. Цікаво проводились уроки з математики, української мови. Було використано ряд наочності. Діти були задоволені. 11 Тетяна Полікарпівна Кваша
Номер слайду 12
Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Учням класу дуже подобаються класні години, пов’язані з творчими завданнями, різноманітні турніри, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь, весь час дуже активні. Працюючи з дитячим колективом, велику увагу приділяю родинно-національному вихованню. Запрошую батьків на уроки,виховні заходи.Індивідуальні консультацііВиховні заходи. Робота з батьками. Позакласна робота12 Тетяна Полікарпівна Квашаppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_x
Номер слайду 13
Свято « Ми –першокласники»Тетяна Полікарпівна Кваша
Номер слайду 14
«Свято Букваря»Тетяна Полікарпівна Кваша
Номер слайду 15
«Мій перший найкращий зошит»Тетяна Полікарпівна Кваша
Номер слайду 16
«Участь у конкурсі « Вишиванка в моєму житті»Тетяна Полікарпівна Кваша
Отже, застосування інформаційних технологій на уроках і в позаурочній діяльності розширює можливості творчості як вчителів, так і учнів, підвищує інтерес до предмета, стимулює засвоєння учнями досить серйозних тем, що, у підсумку, веде до інтенсифікації процесу навчання. Тетяна Полікарпівна Кваша
Номер слайду 20
Результати роботи над проблемою: •вміють працювати самостійно з будь-якою інформацією, досліджуючи, аналізуючи її, і роблять висновки; •ведуть пошук потрібного матеріалу до уроку або позакласного заходу; •вміють знаходити альтернативні варіанти розв'язання проблем; •вчаться працювати з різними довідковими матеріалами; •вміють відстоювати свою точку зору. Тетяна Полікарпівна Квашаr
Номер слайду 21
Плани на майбутнєСприяти участі дітей у всеукраїнських, міських та шкільних конкурсах, олімпіадах. Працювати над розвитком творчої компетентності учнів, їх обдарованості. З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Поповнювати свій кабінет матеріалами уроків, шкільних та позашкільних заходів, семінарів. Приймати участь у професійних конкурсах. Підвищити професійний рівень – атестуватися. Тетяна Полікарпівна Квашаstyle.colorfillcolorfill.type