Іванова Таісія Іванівна Освіта: вища Педагогічний стаж : 25 років Місце роботи: Гродівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії Нагороджена грамотами Красноармійської РДА, 2012 р., Грамота Красноармійської РДА, 2013р., Дипломом Красноармійського районного відділу освіти, 2011р. (переможець районного туру конкурсу “Вчитель року-2011”)
Метою вивчення української мови є формування в учнів комунікативної компетентності шляхом засвоєння доступного і необхідного обсягу знань з мови навчання, опанування всіх видів мовленнєвої діяльності та набуття певного соціального досвіду. (Державний стандарт початкової загальної освіти, 2011)
Для досягнення зазначеної мети передбачається виконання таких завдань: формування в учнів мотивації вивчення мови забезпечення гармонійного розвитку усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання і письма); формування комунікативних умінь опанування найважливіших функціональних складових мовної системи з урахуванням особливостей фонетичної і граматичної систем мов навчання соціально-культурний розвиток особистості; формування вміння вчитися.
Змістовий компонент досвіду: Ігрові технології: Технології ситуативного моделювання(Симуляції. Рольові ігри) Дидактичні ігри Завдання для підвищення якості мовних знань Завдання для розвитку творчої уяви учнів Нестандартні форми роботи по збагаченню словникового запасу Інтерактивні методи Технології РКМ
Україна Люба моя Україно! Ненька ти мила моя, Ти є на світі єдина, Де розцвітають поля. Там є пташки невгамовні, Там є маленькі хатки. Мову твою солов’їну Я буду знати завжди. Чернишова Олена Відгук на сучасну дитячу прозу (уривок) «Дерева» Олесь Ільченко Я завершила знайомство з деревами… Ні, мабуть тільки почала .Бо піду життєвими дорогами Так, як книга оця навча. Як верба, не буду ламатися І, як дуб, я буду міцна. Як акація, зможу за себе постояти - Мені сили дасть рідна земля. Компанієць Катя
Висновок Запропоновані методи і прийоми роботи стимулюють навчальну активність учнів на уроках української мови, їх використання покращуює динаміку якості освіти з навчального предмету. Нехай дитячі очі Горять, блищать, питають - Чому на небі зорі ? Чому птахи літають? Чому це тиша в небі, Коли там місяць ходить ? Чому це хвилі в морі, Коли кити там бродять?.. Я відповім малечі На всі їх запитання. Нехай горять їх очі, Хай світяться бажанням!
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ Державний стандарт початкової загальної освіти. Програми для середньої загальноосвітньої школи. 1-4 класи. Савченко О.Я. Сучасний урок у початкових класах Київ: Магістр, 1997. Савченко О.Я. Дидактика початкової школи. Київ, 2002. Ярош Г.О., Седова Н.М. Сучасний урок у початковій школі. Харків: «Основа», 2004. Дивакова І. Інтерактивні технології навчання у початкових класах. Тернопіль: «Мандрівець», 2010. Химинець В., Кірик М Інновації у початковій школі. Тернопіль: «Мандрівець», 2009. Шейко Г.К. Інноваційні методи роботи в початковій школі. ТОВ «Ранок», 2008. Посібник Г.О.Ярош, Н.М.Седова «Сучасний урок у початковій школі. 33 уроки з використанням технології розвитку критичного мислення». Харків «Видавнича група «Основа», 2004 рік». О.М. Маслова «Впровадження інтерактивних технологій кооперативного навчання», 2005 Інформація педагогічних сайтів інтернет-мережі.