Презентація досвіду вчителя української мови і літератури Великоолександрівського НВК Козельської І.М.
Тема : "Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури засобами інноваційних технологій"
Педагогічне кредо:І печаль, і радість – все мине,Та зимою і пекучим літом. У вчителя покликання одне – Дарувати своє серце дітям. Хоч удача розчарує вас, Посмішка хай на устах розквітне. Ти прийшов, учителю, у клас ,Щоб відкрити своє серце дітям. Подивись їм в очі і в цю мить. Полюби, немов свою дитину,Пам'ятай, що поруч тут стоїть. Хоч маленька, але вже ЛЮДИНА.
розвиток розумових здібностей особистості та творчого оволодіння знаннями, навичками, вміннями;формування досвіду творчої діяльності учнів, емоційно – ціннісного ставлення до світу;виховання свідомої особистості з громадянською позицією, здатної до толерантності в спілкуванні, готової до професійного самовизначення, конкретного вибору свого місця в житті;створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня. Працюючи над проблемою розвитку творчих здібностей, ставлю перед собою такі завдання: rrrrr
Теоретична обгрунтованість досвіду: Закон України «Про освіту»;Закон України «Про загальну середню освіту»;Закон України «Про національну програму інформатизації»;Концепція 12-річної середньої загальноосвітньої школи;Національна доктрина розвитку освіти України;Регіональна програма щодо впровадження компетентнісно орієнтованого підходу до навчання.
Модель психолого-педагогічного супроводу творчої особистостіТВОРЧА ДИТИНАСтворення відповідальних умов на уроці, вдома. Створення атмосфери творчостіДовіра до вчителя. Допомога учителя. Участь в конкурсах, олімпіадах, виставках. Зацікавленість учителів, батьків. Підтримка вчителя, батьків. Похвала за досягнення. Делікатність оцінювання, об’єктивність. Уміння побачити позитивне
Важливі засоби розвитку творчих задатків учнів. Створення ситуації успіху. Організація навчально - пізнавальної діяльності через альтернативні форми роботи. Організація навчального середовища школярів з метою розвитку їх допитливостіЗалучення дітей до різноманітних творчих завдань. Використання особистого прикладу творчого підходу до вирішення проблем. Заохочення висловлювання дітьми оригінальних ідей. Систематичне створення ситуацій вибору навчальних завдань. Забезпечення сприятливої атмосфери
Шляхи реалізації проблеми: У навчальній роботі використовую такі технології:- евристична бесіда;- коментоване читання;- диктанти (пояснювальні, словникові, творчі, коментовані);- робота з підручником, з таблицями, з картками;- групові і парні види роботи;- конструювання діалогів;- взаємоопитування;- індивідуальна творча робота й написання творів;- виразне читання;- виконання тестових і різнорівневих завдань;- ситуативні завдання.
Робота з обдарованими учнями:2012 р. – Козельський Олександр, 9 клас - 1 місце в обласному конкурсі «Розповім про подвиг» на приз газети «Зоря». Марюха Дар‘я, 8 клас – 1 місце в обласному літературному конкурсі «Податки очима дітей». Багач Аліна, 8 клас – 1 місце в обласному літературному конкурсі «Олімпійський рух. Історія і сьогодення».2013 р. – Багач Аліна, 9 клас – 1 місце в районному літературному марафоні дитячої творчості «Діти єднають Україну». Богач Вікторія, 7 клас – 3 місце в районному літературному марафоні дитячої творчості «Діти єднають Україну». Багач Аліна, 9 клас – дипломант обласного літературного конкурсу-марафону дитячої творчості «Діти єднають Україну».