Презентаціядосвіду роботивчителя української мовита літератури. Великоолександрівського НВКВасильківського району. Дніпропетровської областіКозельської Ірини Миколаївни
Номер слайду 2
Козельська Ірина Миколаївна. Закінчила Дніпропетровський державний університет у 1992 році. Кваліфікація – філолог, вчитель української мови та літератури. Стаж роботи – 23 роки. Категорія – вища. Місце роботи –Великоолександрівський НВК.rrrrr
Номер слайду 3
Педагогічне кредо:І печаль, і радість – все мине,Та зимою і пекучим літом. У вчителя покликання одне – Дарувати своє серце дітям. Хоч удача розчарує вас, Посмішка хай на устах розквітне. Ти прийшов, учителю, у клас ,Щоб відкрити своє серце дітям. Подивись їм в очі і в цю мить. Полюби, немов свою дитину,Пам'ятай, що поруч тут стоїть. Хоч маленька, але вже ЛЮДИНА.
Номер слайду 4
Проблема, над якою працюю:«Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури засобами інноваційних технологій».
Номер слайду 5
Актуальність проблеми: У сучасній освіті гостро стоїть проблема творчого розвитку особистості. Модель творчої особистості учня Творча особистість Творчий пошук. Творча активність. Творче мислення. Творча діяльність. Творче спілкування
Номер слайду 6
розвиток розумових здібностей особистості та творчого оволодіння знаннями, навичками, вміннями;формування досвіду творчої діяльності учнів, емоційно – ціннісного ставлення до світу;виховання свідомої особистості з громадянською позицією, здатної до толерантності в спілкуванні, готової до професійного самовизначення, конкретного вибору свого місця в житті;створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня. Працюючи над проблемою розвитку творчих здібностей, ставлю перед собою такі завдання: rrrrr
Номер слайду 7
Теоретична обгрунтованість досвіду: Закон України «Про освіту»;Закон України «Про загальну середню освіту»;Закон України «Про національну програму інформатизації»;Концепція 12-річної середньої загальноосвітньої школи;Національна доктрина розвитку освіти України;Регіональна програма щодо впровадження компетентнісно орієнтованого підходу до навчання.
Номер слайду 8
Модель психолого-педагогічного супроводу творчої особистостіТВОРЧА ДИТИНАСтворення відповідальних умов на уроці, вдома. Створення атмосфери творчостіДовіра до вчителя. Допомога учителя. Участь в конкурсах, олімпіадах, виставках. Зацікавленість учителів, батьків. Підтримка вчителя, батьків. Похвала за досягнення. Делікатність оцінювання, об’єктивність. Уміння побачити позитивне
Номер слайду 9
Важливі засоби розвитку творчих задатків учнів. Створення ситуації успіху. Організація навчально - пізнавальної діяльності через альтернативні форми роботи. Організація навчального середовища школярів з метою розвитку їх допитливостіЗалучення дітей до різноманітних творчих завдань. Використання особистого прикладу творчого підходу до вирішення проблем. Заохочення висловлювання дітьми оригінальних ідей. Систематичне створення ситуацій вибору навчальних завдань. Забезпечення сприятливої атмосфери
Номер слайду 10
Шляхи реалізації проблеми: У навчальній роботі використовую такі технології:- евристична бесіда;- коментоване читання;- диктанти (пояснювальні, словникові, творчі, коментовані);- робота з підручником, з таблицями, з картками;- групові і парні види роботи;- конструювання діалогів;- взаємоопитування;- індивідуальна творча робота й написання творів;- виразне читання;- виконання тестових і різнорівневих завдань;- ситуативні завдання.
Номер слайду 11
НАОЧНІСТЬ; СПОСІБ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ УЧНІВ; СТВОРЕННЯ ПРОЕКТІВ; ДЖЕРЕЛО ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ; ПРОВЕДЕННЯ ВІРТУАЛЬНИХ СПОСТЕРЕЖЕНЬ.Інформаційні технології:
Шляхи реалізації проблеми: РОБОТА З БАТЬКАМИВИХОВНІ ЗАХОДИПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА РОДИННІ СВЯТА; ЕКСКУРСІЇ; ПОХОДИ; АКЦІЇ. ЛЕКТОРІЇ; ТРЕНІНГИ; АНКЕТУВАННЯ; ДИСПУТИ.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 14
Шляхи реалізації проблеми: ВИХОВНАПОЗАКЛАСНА РОБОТАПОЗАШКІЛЬНА РОБОТА ГУРТОК “ЛІРИК”; ПРЕДМЕТНИЙ ТИЖДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ; КОНКУРСИ; ВЕЧОРИ; ВІКТОРИНИ; ЕКСКУРСІЇ. УЧАСТЬ У КОНКУРСАХ; УЧАСТЬ В АКЦІЯХ.rrrrr
Номер слайду 15
Робота з обдарованими учнями. Як знайти обдарованих учнів?проводити діагностуванняспілкуватися з учнямипрофільне навчанняучасть у конкурсахучасть у предметних гурткахучасть в олімпіадах
Номер слайду 16
Робота з обдарованими учнями:2012 р. – Козельський Олександр, 9 клас - 1 місце в обласному конкурсі «Розповім про подвиг» на приз газети «Зоря». Марюха Дар‘я, 8 клас – 1 місце в обласному літературному конкурсі «Податки очима дітей». Багач Аліна, 8 клас – 1 місце в обласному літературному конкурсі «Олімпійський рух. Історія і сьогодення».2013 р. – Багач Аліна, 9 клас – 1 місце в районному літературному марафоні дитячої творчості «Діти єднають Україну». Богач Вікторія, 7 клас – 3 місце в районному літературному марафоні дитячої творчості «Діти єднають Україну». Багач Аліна, 9 клас – дипломант обласного літературного конкурсу-марафону дитячої творчості «Діти єднають Україну».
Номер слайду 17
Публікації:
Номер слайду 18
Мої нагороди:
Номер слайду 19
Така вже нам дісталась робота,Є в ній і радість, і є турбота,Є вічний пошук, безсонні ночі,Та гріють душу дитячі очі.rrrr
Переглянула велику кількість портфоліо вчителів, вони мені здалися примітивні. Лише вашу роботу завантажила, техніку виконання вашої роботи не беру до уваги, мене це не ціватить. А наповненість найкраща! Дякую!