Дружнє єднання у творчій співпраці. Частина 15 М17
Номер слайду 2
Мистецтво оточує нас щодня - у навчанні, розвагах і просто у довкіллі. Кожен з видів мистецтва своїми особливими засобами впливає на наші почуття, торкається душі. У сучасному світі вони «дружно» взаємодіють між собою, радуючи наші зорові та слухові відчуття гармонійними поєднаннями. Завдання і запитання. Поміркуй і розкажи, де в повсякденні ти «зустрічаєшся» з мистецтвом. Як ти думаєш, чим займаються діти на картині Марльє Марселя? Пофантазуй, що їх могло так зацікавити.
Номер слайду 3
Послухай. Геннадій та Маргарита Рагуліни. Мюзикл «Музично-кольорова казка» (фрагменти). Завдання і запитання. Схарактеризуй пісні з мюзиклу. Поміркуй, як розгорталися події в цьому музичному спектаклі. На дозвіллі придумай сюжет музичної казки про «дружбу» різних видів мистецтва, до якої включи ці пісні.
Номер слайду 4
Словник. Мюзикл - музичний спектакль.
Номер слайду 5
Виконай. Відтвори ритм вірша Віталія Конопельця. Заспівай мелодії. Порівняй їх. Яка з них, на твою думку, найкраще пасує до вірша? Заспівай віршик на обрану мелодію. Дотримуйся вказівок у нотному записі. Які кольори чи відтінки кольору згадано у вірші, а які ми бачимо на картині Лариси Лукаш?
Номер слайду 6
ЩАСТЯ - ЦЕ...!Музика і вірші О. Первової-Рошки. Завдання і запитання. Поміркуй над текстом пісні. А коли ти почуваєшся щасливим/щасливою? Де в нашому сьогоденні можна спостерігати поєднання різних видів мистецтва? У вільний час спробуй виконати мелодії на віртуальному фортепіано онлайн.