Презентація Дж.Грін. "Провина зірок". Образи головних героїв, символізм назви твору. Ідея цінності життя

Про матеріал
Презентація створювалася для роботи в умовах дистанційної освіти. Слайди, що позначені знаком"NB", містять інформацію, яку слід записати. На слайдах із піктограмою фотоапарату - питання, на які вчитель чекає письмові відповіді.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Джон Ґрін “Провина зірок” Образи головних героїв. Ідея цінності життя. Символіка назви твору

Номер слайду 2

Епіграф уроку. У найтемніші часи Господь приводить в наше життя кращих людей. Д. Грін

Номер слайду 3

Джон Майкл Грін. Народився 24.07.1977 в Індіанаполісі, Індіана, в сім'ї Майка і Сідні Грін. Навчався в Підготовчій школі Хайленд в Орландо і Indian Springs School в передмісті Бірмінгема, Алабама. У 2000 році Грін закінчив Кеньон-Коледж з подвійним дипломом з англійської літератури і релігієзнавства. Після закінчення коледжу Грін провів п'ять місяців, працюючи в якості студента капелана в дитячій лікарні. У той час він мав намір стати єпископальним священиком, але робота з дітьми, що страждають від важких захворювань, надихнула його стати письменником, і згодом створити роман "Винні зірки" . На сьогодні Джон - відомий письменник, автор книг для підлітків, відеоблогер і творець освітніх онлайн відео. Одружений. Дружина Сара Уріст Грін. Діти – Генрі (2010), Еліс (2013)

Номер слайду 4

Роман ”Провина зірок” (2012) вважають одним із кращих творів Джона Ґріна. Екранізований у 2014. Автор присвятив цей твір Естер Ерл, дівчині із міста Квінсі (штат Массачусетс, США), яка було однією з перших «нердфайтерів» і придумала слоган цієї субкультури «Не забувай бути крутим». Естер була хвора на рак щитовидної залози і залежала від кисневого балона, як і Гейзел Грейс у «Провині зірок». Джон Ґрін спілкувався з дівчиною онлайн, приїздив до неї у гості. На превеликий жаль, у 2010 році, у віці 16 років Естер Ерл померла. «Я не міг би написати свій роман без її дружби», — зазначає письменник. Але водночас він наголошує, що Грейс — це не Естер.Історія написання

Номер слайду 5

Символізм назви. Назва роману Джона Ґріна – посилання на рядки з трагедії Шекспіра «Юлій Цезар», які оригіналі звучать так: Чи не зірки, милий Брут, а самі ми. Винні в тому, що зробилися рабами. Ці рядки передають майже всю суть роману, переконують нас у тому, що «у цьому світі ми не вибираємо, буде нам боляче чи ні, але у нас є можливість вибирати, хто саме зробить нам боляче». Висновок: лише доля, рок, фатум винні у хворобі головних героїв.

Номер слайду 6

Композиція твору. Експозиція. Боротьба головної героїні з раком щитовидної залози, депресія. Зав’язка. Знайомство підлітків на заняттях із групової психотерапії. Розвиток діїПоїздка до Амстердаму. Зустріч з Пітером Ван Хутером. Незабутня ніч у готелі. Прогресування хвороби Гаса, репетиція похорону. Кульмінація. Смерть Огастуса Уотерса. Розв’язка. Зустріч Гейзел з Ван Хутером. Пошуки втраченого листа (сиквелу) Огастуса.

Номер слайду 7

1. Яке враження справив на вас прочитаний роман? Що зачепило найбільше — тематика, сюжет, образи, стиль автора? 2. Розкажіть, хто такі Гейзел та Огастас. За яких обставин вони познайомилися? Яке у них ставлення до їхніх смертельними хвороб?Обговорюємо прочитане

Номер слайду 8

Гейзел Ланкастерфлегматична розважливаромантичнапостійно перемагає фізичний більзмирилась із власною долею вважає себе «бомбою сповільненої дії», часто звертається до теми смертідуже турбується про долю ріднихсприймає кохання як найбільший подарунок долі її настільна книга — це праця вигаданого автора Пітера Ван Хутена, який написав цілий роман про маленьку дівчинку з раковою пухлиною.

Номер слайду 9

Огастус Уотерс. Красивий, трохи схильний до «показухи» Харизматичний оптимістдо хвороби вів активний спосіб життя, займався спортом має дивну звичку: бере в рот сигарету, але не палить (метафора: маленька перемога над смертю) його фобія – бути забутим сприймає життя таким, яким воно є і бере від нього все, що воно йому дає, читає «Протистояння заколоту», повне оптимізму і боротьби вірить у Бога.

Номер слайду 10

Хто підтримує героїв у їх боротьбі за життя?Айзек, друзі Батьки (батьки Гейзел переконують її жити, як усі підлітки; батьки Огастуса, одержимі вірою, ставляться до сина, як до дитини)Лікар, котра зробила все можливе, аби Гейзел полетіла до Амстердаму. Секретар Ван Хутена, яка листувалася з героями. Благодійні організації, що допомагали здійснювати мрії хворих дітей«Група підтримки», яка забезпечувала спілкування хворим дітям.

Номер слайду 11

Як ви розумієте улюблену фразу юнака: «Я на американських гірках, які ведуть тільки вгору»?Доведіть, що хворі підлітки не здалися, а продовжували жити, дружити, любити. Розкажіть історію Айзека. Як ви думаєте, у чому полягала роль цього персонажа?Поміркуйте!

Номер слайду 12

Сформулюйте тему та ідею

Номер слайду 13

Тема- трагічна історія кохання хворих на рак підлітків.Ідея – не важливо, скільки часу ти проживеш на цій землі, важливо, ЯК ти проживеш своє життя. Проблематикапроблема життя і смертіпроблема боротьби за життяпроблема сприйняття соціумом «не таких» дітейтруднощі першого коханнястосунки підлітківвзаємовідносини батьків і дітей

Номер слайду 14

Чи варто писати твори подібної тематики? Чи, можливо, вони сприймаються як певне спекулювання на темах смерті, раку, трагічного кохання, у якого немає майбутнього?Назвіть та прокоментуйте афоризм, що вам найбільше запам'ятався із цієї книги. З одного боку, письменник показує як рак спотворює молоді, гарні тіла головних героїв. З другого - автор прослідковує, якими швидкими темпами еволюціонують душі підлітків. Вони вже не діти, вміють по-справжньому цінувати дружбу, кохання та життя. Висловіть свою думку

Номер слайду 15

Символи у романіГерої роману поселилися у готелі «Філософ», де номери названі на честь засновників екзистенціоналізму. Перший поцілунок героїв відбувається у музеї Анни Франк, місці, яке безпосередньо пов’язано з темою смерті. Місце зборів «групи підтримки» за формою нагадує хрест. Закохані їдуть до Амстердаму, який є символом «свободи». Продавець тюльпанів, за словами самого Ґріна, є метафорою Бога.

Номер слайду 16

Особливості мови творувикористання чужого тексту (в тому числі вигаданого) як лейтмотив власного;опора на філософію екзистенціалізму; включення в текст символічних деталей; використання історичних і літературних посилань та аналогій;переплетення художньої метафоричної мови з сухими медичними термінами;широке використання метафор, пов’язаних із семантикою води, яка символізує мінливість.

Номер слайду 17

Вільне письмо. Фінал твору відкритий. Огастус у листі розмірковує про сенс життя людини, чи погоджуєтесь ви з його розуміння сутності буття?Спробуйте передбачити, як складеться подальша доля Гейзел та її батьків, Айзека. Основний висновок, який зробили головні герої, – не можна вберегти себе від болю, його слід прожити і відчути, бо лише тоді почуватимеш себе повноцінною людиною.

Номер слайду 18

Суперечки довкола книги. Шкільні комітети округу (штат Каліфорнія, США) висунули вимогу вилучити усі примірники твору Джона Ґріна «Провина зірок» із дитячих та шкільних бібліотек. У цій книжці піднімаються теми смерті та сексу, а це, як стверджують батьки школярів, неприпустимо для дітей віком 11-13 років. Сам Джон Ґрін відреагував на це так: «Мені приємно, що, ймовірно, молодь в Ріверсайді ніде і ніколи не стикалася з темою смерті до моменту прочитання моєї книги. Але водночас і сумно, бо я сподівався, що зможу пояснити дітям Ріверсайда, що всі люди – смертні, позбавивши цим їх від мрій про безсмертя».

Номер слайду 19

Домашнє завдання. Написати мінітвір на одну з тем: «Бути дорослим — означає знати, в що віриш» або «Якщо хочеш побачити веселку, терпи дощ» (достатній рівень)Підготуйте інфоплакат/буктрейлер/мотиватор1 за твором (високий рівень)Створити мотиватори можна за допомогою інтернет-ресурсу https://bit.ly/2 Q0oglf. ГОТУВАТИСЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Аннабердієва Лариса Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чигілейчик Жанна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Білоконь Лариса Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Булгакова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додано
10 травня 2020
Переглядів
22910
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку