Ефективна комунікація. Конфлікти. Підготувала мосійчук віра михайлівна вчитель громадянської освіти Лукашівський навчально – виховний комплекс«Дошкільний навчальний заклад загальноосвітня школа I – III ступенів»
Номер слайду 2
Спілкування. Спілкува́ння — передача інформації у будь-якій формі від однієї особи до іншої безпосередньо або за допомогою засобів зв'язку будь-якого типу. Функції спілкування дуже різноманітні. Існують різні підходи до їх класифікації. Так, за однією з них виокремлюють:інформаційно-комунікативний, охоплює все, що є передаванням і прийманням інформації;регулятивно-комунікативний. Спілкування забезпечує регуляцію поведінки суб'єктів та їхньої спільної діяльності;афективно-комунікативний. Належать до емоційної сфери (розмаїття людських емоцій виникає й проявляється під час спілкування).
Номер слайду 3
Типи спілкування. Вербальне спілкування (лат. verbalis — словесний) — спосіб передачі інформації, що передбачає цілеспрямований словесний спосіб обміну певними повідомленнями. Неверба́льне спілкува́ння — вид спілкування, для якого характерне використання невербальної (безсловесної) поведінки та невербальних комунікацій як головного засобу передачі інформації, організації взаємодії, формування образу, думки про співрозмовника, здійснення впливу на іншу людину.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Конфлікт. Конфлі́кт (лат. conflictus — зіткнення, сутичка) — зіткнення протилежних інтересів і поглядів, напруження і крайнє загострення суперечностей, що призводить до активних дій, ускладнень, боротьби, що супроводжуються складними колізіями; ситуація, в якій кожна зі сторін намагається зайняти позицію несумісну з інтересами іншої сторони.
Номер слайду 6
Стадії конфлікту. Латентна фаза — зародження конфлікту. Демонстративна фаза — усвідомлення виникнення конфлікту. Агресивна фаза — загострення конфлікту. Батальна фаза — вирішення конфлікту.