Контрольна робота. Громадянська освіта.10 клас

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота для учнів 10 класу, яка дає можливість перевірити знання учнів з розділу" Людина в соціокультурному просторі". Робота складається з завдань різного рівня складності.
Перегляд файлу

Контрольна робота

Громадянська освіта 10 клас

ЛЮДИНА В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ

 

1. Як називається метод вирішення спорів із залученням посередника /посередників?

А – компроміс;

Б – медіація;

В –медитація;

Г – переговори.

 

2. Укажіть твердження, що  є забобоном:

А – в селі люди неосвічені;

Б – більшість африканських країн нерозвинені;

В – не можна нічого передавати через поріг;

Г – усі українці люблять борщ.

 

3. Угода, досягнута за допомогою взаємних поступок, - це …

А – компроміс;

Б – консенсус;

В – переговори;

Г – конфронтація .

 

4. Моральна якість, що виявляється у повазі почуттів, інтересів, звичок інших людей, - це …

А – інклюзія;

Б – ксенофобія;

В – расизм;

Г – толерантність.

 

5. Дайте визначення поняттю «стереотип»:

А – негативне або вороже ставлення до якоїсь групи людей, що ґрунтується на узагальненнях і неповній або викривленій інформації;

Б – негативні уявлення щодо інших людей чи соціальних груп;

В – процес передачі інформації;

Г – стійкий і спрощений образ чи уявлення про явище, особу чи групу людей.

 

6. Прямий діалог між конфліктуючими сторонами, спрямований на вирішення розбіжностей та досягнення згоди – це …

А – компроміс;

Б – консенсус;

В – медіація;

Г – переговори.

 

 

7. Нетерпимість, неприязне ставлення до когось/чогось чужого– це …

А – етнофобія;

Б – ксенофобія;

В – расизм;

Г – упередження.

 

 

8. Перебіг конфлікту передбачає такі фази:

А– плану, реалізація, очікування результатів;                                                                            Б –підготовка, втілення, доопрацювання;                                                                                  В– інцидент, кульмінація, очікування результатів;                                                               Г– ескалація, інцидент, кульмінація, завершення

 9. Назвіть ознаки корисного впливу конфлікту (три варіанти):

А–може вивести на нову ідею;

 Б– прискорює процес самоусвідомлення;

 В–допомагає безпечно проявити емоції;

 Г–підриває довіру людей одне до одного;

 Д–велике емоційне навантаження.

 

10. Укажіть форми дискримінації :

А – булінг;

Б – ейджизм;

В – інклюзія;

Г – плюралізм;

Д – расизм;

Е – сексизм;

Є – шовінізм.

 

11. Розташуйте стадії конфлікту у порядку його розвитку:

А – ескалація;

Б – інцидент;

В – кульмінація;

Г – латентна стадія.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12. Установіть відповідність між поняттями та їх ознаками:

1 - невербальна комунікація

А – емоційне ставлення, негативна установка

2 - упередження

Б – спрощені, схематизовані уявлення про якісь соціальні об’єкти

3 - забобони

В – різновид марновірства

4 - дискримінація

Г – обмеження або позбавлення прав певної категорії осіб за певними ознаками

 

Д – спілкування за допомогою жестів (мови жестів), міміки, рухів тіла, за винятком мови

 

 

13. Чим, як на вас, є компроміс у конфлікті – проявом мудрості чи свідченням боягузтва? Поясніть свою думку.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Щербань Микола
Додано
30 січня
Переглядів
559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку