Презентація "Експериментальні задачі."

Про матеріал
Наведено міркування щодо: 1) розширення ролі експериментальних задач у вивченні шкільного курсу фізики; 2) зміни форми демонстраційного експерименту. Стисло показано принципи використання експериментальних та дослідницьких задач.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Експериментальні задачі – засіб синхронізації процесу формування ключових компетентностей.

Номер слайду 2

Сучасні виклики шкільної фізичної освіти: - тенденції до збільшення об'єму знань з основ наук VS відсутність можливості для збільшення часу вивчення програмового матеріалу; - завдання підвищення наукового рівня курсу VS необхідність розвитку розумових здібностей учнів; - формування дієвого наукового світогляду VS “зманіженість” досягненнями НТП.

Номер слайду 3

Результатом вивчення фізики має стати набуття учнями компетентностей , завдяки яким вони зможуть: отримувати, опрацьовувати і оцінювати інформацію фізико – технічного змісту; обирати оптимальний спосіб вирішення практичної проблеми на основі якісних оцінок та кількісних розрахунків;визначати ефективність застосування досягнень фізичної науки і оцінювати потенціальну загрозу їх безвідповідального використання.

Номер слайду 4

Навчання фізики на засадах особистісно зорієнтованого, діяльнісного і компетент- нісного підходів можливо реалізувати змінивши:- традиційне використання демонстраційного експерименту шляхом його "трансформації" в дослідницькі задачі;- функціональне призначення необхідних розрахункових задач через "переформатування" їх в експериментальні.

Номер слайду 5

Весь процес розв'язування таких задач умовно розділяємо на етапи на яких поєднуємо: - перевірку предметних компетентностей з реалізацією наскірізних ліній сталого розвитку; - з'ясування механізму нових фізичних явищ з розвитком уміння застосовувати математичні знання;- формування навичок дослідницької діяльності (уміння вчитися впродовж життя) та підготовкою до практичної діяльності.

Номер слайду 6

ДОСЛІДНИЦЬКІ ЗАДАЧІ навчально-пізнавальні підсумковіз'ясування суті нового фізичного явища через певним чином регламентовану послідовність дійвиконання операцій з пристроями (зміна умов перебігу явища) і засобами вимірюванняотримання кількісних характеристик досліджуваних явищотримання кількісних характеристик досліджуваних явищвстановлення причинно - наслідкових зв‘язків між фізичними явищами та спів- відношень між фізичними величинамиформулювання висновків та перевірка їх на відповідність загальним законам і теоріям

Номер слайду 7

Урок 59.1. Робота і потужність струму. Дослідити явище переходу енергії електричного струму в неелектричні види енергії. Обладнання: електродвигун лабораторний, амперметр, вольтметр, регульоване джерело струму, тіло відомої маси, нитка, секундомір, вимірювальна стрічка, ключ, з'єднувальні проводи, штатив з хрестоподібними муфтами і затискачами.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Визначити частоту обертання ротора електродвигуна, силу струму в його обмотці при повному зовнішньому гальмуванні та силу Ампера,що діє на нього. Обладнання: електродвигун лабораторний, амперметр, вольтметр, регульоване джерело струму, тіло відомої маси, нитка, вимірювальна стрічка, штангенциркуль (лінійка), ключ, з'єднувальні проводи, штатив з хрестоподібними муфтами і затискачами.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

pptx
Додано
14 квітня 2021
Переглядів
578
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку