Інтерактивні дидактичні матеріали. Сервіси для створення інтерактивних дидактичних вправ: Learning. Apps; Jigsawplanet (пазлы)Фабрика кросвордів ;rebus1.com/ua Інтерактивні мультимедійні вправи це - мотивація до навчання учнів;- активізація пізнавальної діяльності учнів;- вид контролю; - проектна діяльність учнів.
За допомогою Google-Форми можна. Cтворювати опитувальники;Ввікторини;Анкети; Засоби діагностики і моніторингу виконання домашнього завдання та самостійної роботи на уроці. Для створення даного мережевого опитування достаньо мати власний акаунт на сервері Google. Дана форма містить не лише завдання закритої форми а й відкритої форми - конкретна відповідь учня, яка вводиться в текстове поле. Мережеві опитування засобами Google. Form
Інтерактивний плакат — це електронний освітній засіб нового типу. Значення інтерактивногоплакату. Використання інтерактивних плакатів. Програми для створення інтерактивних плакатів. Особливості інтерактивних плакатів. Класифікація інтерактивних плакатів. Створення інтерактивного плакату з допомогою сервісу Genial.ly. Сервіси для створення інтерактивних плакатів
Особливості інтерактивних плакатів:висока інтерактивність — діалог між учителем і учнем за допомогою даної програми (це ще один новий метод роботи на уроці);простота у використанні — інтерактивний плакат не вимагає інсталяцій, має простий і зрозумілий інтерфейс;багатий візуальний матеріал — яскраві анімації явищ і процесів, фотографії та ілюстрації, що дає перевагу над іншими продуктами і засобами навчання;груповий та індивідуальний підхід навчальний матеріал програм представлений у вигляді логічно завершених окремих фрагментів, що дозволяє вчителю конструювати уроки у відповідності зі своїми завданнями.
Інтерактивні плакати можна класифікувати за формою і за змістом. Залежно від об'єму матеріалу поділяють на одно- або багаторівневу схему побудови інтерактивного плаката. Однорівневий плакат, як правило, є робочою областю і набором різних інтерактивних елементів. Багаторівневий плакат складається з певних частин, а саме перша частина — І рівень містить меню за допомогою якого отримується доступ до інших компонент плакату. Кожний із компонентів в свою чергу може містити однорівневий плакат або багаторівневий.
При створенні інтерактивних плакатів можна досягти наступних педагогічних цілей: підтримка групових та індивідуальних форм навчання в умовах класно-урочної системи організації навчального процесу;створення додаткових умов комп’ютерної підтримки традиційних і новаторських технологій навчання;підвищення пізнавального інтересу учнів до предмета;забезпечення диференційованого підходу до вивчення предмета;структуризація змісту навчання та активізації опорних знань;можливість реалізувати на практиці особистісно-орієнтований підхід до навчаннявізуалізація навчального матеріалу.