Презентація "Елементи STE(A)M освіти при вивченні природничо–математичних дисциплін в умовах впровадження НУШ"

Про матеріал
STE(A)M - освіта посилює значення природничо – математичних дисциплін та інноваційних технологій при вивченні дисциплін інших напрямків.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Елементи STE(A)M освіти при вивченні природничо–математичних дисциплін в умовах впровадження НУШПідготувала учитель хімії та біологіїГуляйпільської СЗШКовальчук Ксенія Іванівна

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Базою для STE(A)M – освіти є: Наукові методи;Інноваційне мислення;Технологічні додатки;Математичне моделювання;Інженерний дизайн. STE(A)M - освіта посилює значення природничо – математичних дисциплін та інноваційних технологій при вивченні дисциплін інших напрямків.

Номер слайду 6

Засоби для впровадження STE(A)M – освіти у загальноосвітніх закладах. Конструктори, моделі;Робото – технічні засоби;Вимірювальні комплекси та датчики;Лабораторні прилади;Електронні прилади( комп'ютери, цифрові проектори, інтерактивні дошки, проекційні столи, 3 Д – принтери тощо).

Номер слайду 7

Інтегровані уроки/заняття(інтегровані уроки, інтегровані курси)“Тематичні дні”Дослідно – проєктна діяльність Екскурсії, квести, конкурси, фестивалі, практикуми. Форми. STE(A)M - освіти

Номер слайду 8

STE(A)M – освіта передбачає поступове нарощування самостійної діяльності у здобувачів освіти:1 – 4 класи пошукова робота під керівництвом учителя;5 – 7 класи проведення дослідницьких проєктів на основі здобутих знань ( самостійне виконання всіх етапів під керівництвом учителя);8 – 9 класи самостійне дослідження теми, яка не входить до навчальної програми ( мінімум консультацій з учителем);10 – 11 класи наукове дослідження за темою, створення проєктів, розробка Startup.

Номер слайду 9

За терміном реалізації STE(A)M програми можуть бути:

Номер слайду 10

Позакласна робота. Впровадження STEM - освіти у загальноосвітніх та позашкільних закладах України можливе у позакласній роботі шляхом участі здобувачів освіти у предметних олімпіадах природничо – математичного циклу, міжнародних конкурсах “Кенгуру”, “Геліантус”, “Левеня”, Всеукраїнських інтерактивних конкурсах МАН

Номер слайду 11

Які особливості SNTE(A)M - освіти Переважання процесів самостійного дослідження, конструювання знань учнями у процесі активної пізнавальної діяльності Поєднання індивідуальної роботи учнів з інтерактивною взаємодією Те, чого ми вчимося досліджувати, стає частиною наших думок Думати у процесі мислення. Вчитися через практику навчання. Ефективніше використання свого мислення

Номер слайду 12

Думатиу процесінавчання. Вчитися через практику навчання. Висловлюватисячерез практику судженьта оцінки цих суджень. STE(A)M

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Ключові компетенції за даними Давос – 2016

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
6 січня
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку