Елементи STE(A)M освіти при вивченні природничо–математичних дисциплін в умовах впровадження НУШПідготувала учитель хімії та біологіїГуляйпільської СЗШКовальчук Ксенія Іванівна
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Базою для STE(A)M – освіти є: Наукові методи;Інноваційне мислення;Технологічні додатки;Математичне моделювання;Інженерний дизайн. STE(A)M - освіта посилює значення природничо – математичних дисциплін та інноваційних технологій при вивченні дисциплін інших напрямків.
Номер слайду 6
Засоби для впровадження STE(A)M – освіти у загальноосвітніх закладах. Конструктори, моделі;Робото – технічні засоби;Вимірювальні комплекси та датчики;Лабораторні прилади;Електронні прилади( комп'ютери, цифрові проектори, інтерактивні дошки, проекційні столи, 3 Д – принтери тощо).
Номер слайду 7
Інтегровані уроки/заняття(інтегровані уроки, інтегровані курси)“Тематичні дні”Дослідно – проєктна діяльність Екскурсії, квести, конкурси, фестивалі, практикуми. Форми. STE(A)M - освіти
Номер слайду 8
STE(A)M – освіта передбачає поступове нарощування самостійної діяльності у здобувачів освіти:1 – 4 класи пошукова робота під керівництвом учителя;5 – 7 класи проведення дослідницьких проєктів на основі здобутих знань ( самостійне виконання всіх етапів під керівництвом учителя);8 – 9 класи самостійне дослідження теми, яка не входить до навчальної програми ( мінімум консультацій з учителем);10 – 11 класи наукове дослідження за темою, створення проєктів, розробка Startup.
Номер слайду 9
За терміном реалізації STE(A)M програми можуть бути:
Номер слайду 10
Позакласна робота. Впровадження STEM - освіти у загальноосвітніх та позашкільних закладах України можливе у позакласній роботі шляхом участі здобувачів освіти у предметних олімпіадах природничо – математичного циклу, міжнародних конкурсах “Кенгуру”, “Геліантус”, “Левеня”, Всеукраїнських інтерактивних конкурсах МАН
Номер слайду 11
Які особливості SNTE(A)M - освіти Переважання процесів самостійного дослідження, конструювання знань учнями у процесі активної пізнавальної діяльності Поєднання індивідуальної роботи учнів з інтерактивною взаємодією Те, чого ми вчимося досліджувати, стає частиною наших думок Думати у процесі мислення. Вчитися через практику навчання. Ефективніше використання свого мислення
Номер слайду 12
Думатиу процесінавчання. Вчитися через практику навчання. Висловлюватисячерез практику судженьта оцінки цих суджень. STE(A)M