STE(A)M – освіта передбачає поступове нарощування самостійної діяльності у здобувачів освіти:1 – 4 класи пошукова робота під керівництвом учителя;5 – 7 класи проведення дослідницьких проєктів на основі здобутих знань ( самостійне виконання всіх етапів під керівництвом учителя);8 – 9 класи самостійне дослідження теми, яка не входить до навчальної програми ( мінімум консультацій з учителем);10 – 11 класи наукове дослідження за темою, створення проєктів, розробка Startup.
Позакласна робота. Впровадження STEM - освіти у загальноосвітніх та позашкільних закладах України можливе у позакласній роботі шляхом участі здобувачів освіти у предметних олімпіадах природничо – математичного циклу, міжнародних конкурсах “Кенгуру”, “Геліантус”, “Левеня”, Всеукраїнських інтерактивних конкурсах МАН
Які особливості SNTE(A)M - освіти Переважання процесів самостійного дослідження, конструювання знань учнями у процесі активної пізнавальної діяльності Поєднання індивідуальної роботи учнів з інтерактивною взаємодією Те, чого ми вчимося досліджувати, стає частиною наших думок Думати у процесі мислення. Вчитися через практику навчання. Ефективніше використання свого мислення