Узагальнення знань учнів про твір та його естетичну цінність; розвиток усного мовлення,удосконалення навичок аналізу художнього твору,користування різними інформаційними джерелами та вміння працювати з комп'ютером
МЕТА: ознайомити учнів із видами листів та основними правилами листування, структурою листа, його мовним оформленням, вимогами до написання адреси на поштовому конверті; з’ясувати значення слів адреса і адрес, адресат і адресант; формувати уміння аналізувати тексти запропонованих листів та писати власні, підписувати конверт відповідно вимогам; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення та зв’язне мовлення, творчі здібності учнів; виховувати мовленнєву культуру та інтерес до наслідків власної праці.
Правила листування 1. Вчасно відповідайте на листи. Не залишайте листів без відповіді. 2. Пишіть на якісному папері. 3. Дбайте про почерк, охайність в оформленні листа. 4. Уживайте звертання. Звертаючись до старших на Ви, пишіть це слово з великої букви. 5. Дотримуйтеся композиції листа (початок, основна частина, кінцівка) 6. Слідкуйте за мовленнєвим оформленням і грамотністю. Пам’ятайте: по тому, як ви пишете (говорите), судять про ваш рівень розвитку освіти, виховання. 7. У кінці листа ставте розбірливий підпис, дату. 8. Після закінчення листа, якщо ви щось забули написати, користуйтеся пост скриптумом (Р.S)
Запам’ятайте: Адресат – той, хто отримує лист, телеграму. Лист не знайшов адресата. Адресант – той, хто адресує, надсилає лист. Адресант повинен чітко підписуватися. Адрес – письмове ювілейне вітання особі чи установі. Ювілярові вручили вітальний адрес. Адреса – місце проживання особи або розташування установи, напис на конверті, телеграмі. Правильно пишіть адресу.