Номер слайду 8
Робота над розвитком емоцій. Вправа «Тренуємо емоції»Запропонуйте дітям насупитися, як: осіння хмара, розлютована людина, зла чарівниця,Посміхнутися, як: кіт на сонечку, саме сонце, Буратіно, хитра лисиця, радісна дитина, начебто вони побачили диво. Позлитися, як: дитина, у якої забрали морозиво, два барани на мосту, людина, яку вдарили. Злякатися, як: дитина, що загубилася в лісі, заєць, що побачив вовка, кошеня, на якого гавкає собака. Виразити втому, як: тато після роботи, людина, що підняла щось важке, мураха, що тягне велику муху. Зобразити: туриста, що зняв важкий рюкзак, дитину, що багато потрудилася, але допомогла мамі, стомленого воїна після перемоги. Вправа «Вгадай емоцію»На столі картинкою вниз викладаються схематичні зображення емоцій. Дитина бере будь-яку картинку не показуючи її . Завдання дитини – за схемою вгадати емоцію, настрій і зобразити її за допомогою міміки, пантоміміки, голосових інтонацій.Інші глядачі повинні визначити, яку емоцію переживає, зображує дитина.