Презентація "Емоційність як характерна риса молодших школярів"

Про матеріал
Матеріал, який викладено у презентації, буде в нагоді практичним психологам для роботи з педагогами початкових класів щодо розуміння того, що емоційність – це характерна риса молодших школярів. Тому вплив на учня через емоційну сферу найбільше відповідає природі дитячого організму. Надано різноманітні ігри та вправи для розвитку емоційної сфери дитини.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Емоційність як характерна риса молодших школярів. Підготувала:Ірина Макух, практичний психолог Новожеланівської СШ№39 Донецької обласної ради

Номер слайду 2

Номер слайду 3

10 базових емоцій (за Керроллом Ізард)

Номер слайду 4

Емоційність – характерна риса молодших школярів. Бурхливе реагування. Стриманість у вираженні своїх емоцій. Розвиток виразності емоцій. Розуміння почуттів інших, співпереживання. Вразливість, емоційна чуйність. Формування моральних почуттів

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Негативні прояви емоцій

Номер слайду 7

Робота над розвитком емоцій. Гра «Чарівний  мішечок»Перед  грою  потрібно  обговорити  з  дитиною який  у  неї  настрій, що  вона  відчуває,  може  ображена на  когось. Далі  дитині  пропонують  скласти  у  чарівний  мішечок  всі  негативні  емоції: злість, образу, сум. Цей  мішечок  з  усім  поганим, що  в  ньому  єсть, викидається. Можна  запропонувати  дитині  самій  викинути  мішечок. Добре, якщо  дорослий  теж  покладе  в  цей  мішечок  свої  негативні  емоції. Можна  використати  ще  один  «чарівний»  мішечок,  з  якого  дитина  дістане  ті  позитивні  емоції,  які  вона  хоче. Гра «Музика та  емоції»Прослухавши  музичний  уривок, дитина  описують  настрій  музики: весела – сумна, задоволена – сердита, смілива – боязлива, бадьора – втомлена, тепла – холодна. Вправа «Зображення  емоції»Дорослий  показує  дитині  картинки  із  зображенням  емоцій: радість, сум, подив, злість, страх, сором, цікавість. Завдання дитини – визначити,  яке  почуття  виражає  картинка. Потім  дорослий  пропонує зобразити  дітям  кожну  з  емоцій.

Номер слайду 8

Робота над розвитком емоцій. Вправа «Тренуємо  емоції»Запропонуйте дітям  насупитися,  як: осіння  хмара, розлютована  людина, зла  чарівниця,Посміхнутися, як: кіт  на  сонечку, саме  сонце, Буратіно, хитра  лисиця, радісна  дитина, начебто  вони  побачили  диво. Позлитися, як: дитина, у  якої забрали  морозиво, два  барани  на  мосту, людина, яку  вдарили. Злякатися, як: дитина, що  загубилася  в  лісі, заєць, що  побачив  вовка, кошеня, на  якого  гавкає  собака. Виразити  втому, як: тато  після  роботи, людина, що  підняла  щось  важке, мураха, що  тягне  велику  муху. Зобразити: туриста, що  зняв  важкий  рюкзак, дитину, що  багато  потрудилася, але  допомогла  мамі, стомленого  воїна  після  перемоги. Вправа «Вгадай  емоцію»На  столі  картинкою  вниз  викладаються  схематичні  зображення   емоцій. Дитина  бере  будь-яку  картинку  не показуючи  її . Завдання  дитини – за  схемою  вгадати  емоцію, настрій  і  зобразити  її  за  допомогою  міміки, пантоміміки, голосових  інтонацій.Інші  глядачі  повинні  визначити, яку  емоцію  переживає, зображує  дитина.

Номер слайду 9

Вправа «Дерево емоцій»

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

В. Сухомлинський: «Думка учня початкових класів невід’ємна від почуттів і переживань»

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
21 лютого
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку