Презентація. Етапи розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Про матеріал
З чого починати розбудову внутрішньої системи? Система освітньої діяльності закладу освіти є динамічною, тому тільки постійний моніторинг може забезпечити її вдосконалення. Запропоновані законом «Про освіту» складові фактично утворюють чотири напрями внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти закладу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Оксана Підглазнам. Кривий Рігдиректор КПНЗ «ЦДЮТ «Дивосвіт»Криворізької міської ради. Етапи розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Номер слайду 2

З чого починати розбудову внутрішньої системи?

Номер слайду 3

З чого починати розбудову внутрішньої системи?

Номер слайду 4

Етап 1. Проєктування внутрішньої системи

Номер слайду 5

Крок 1. Визначення цілей функціонування внутрішньої системи. Забезпечити рівні умови для навчання і розвитку учнів, незалежно від їхньої статі, релігії, доходів родини, місця проживання тощо; Надавати якісні освітні послуги та підвищувати довіру до системи оцінювання результатів навчання;Створити та підтримувати у закладі освіти безпечне освітнє середовище; Приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо реалізації політики забезпечення якості освіти та освітньої діяльності закладу;Забезпечити принципи та механізми реалізації академічної доброчесності в закладі освіти

Номер слайду 6

Внутрішня система розбудовується в закладі освіти для реалізації таких цілей: Створювати умови навчання та праці, які забезпечують партнерство учасників освітнього процесу;Відстежувати функціонування освітніх та управлінських процесів і вносити необхідні корективи; Отримувати постійний зворотний зв’язок щодо якості результатів навчання учнів та вчасно реагувати на виявлені проблеми;Відстежувати результати навчання осіб з особливими освітніми потребами для створення оптимальних умов їхнього навчання та розвитку;Постійно вдосконалювати якість педагогічної діяльності, системи оцінювання закладу освіти, освітнього середовища; Підвищити ефективність використання інформаційних, матеріальних та кадрових ресурсів у закладі освіти;Забезпечити прозорість діяльності закладу освіти, що підвищить довіру учасників освітнього процесу до нього та ін.

Номер слайду 7

Крок 2. Визначення необхідних ресурсів

Номер слайду 8

Крок 3. Визначення компонентів та механізмів функціонування внутрішньої системи

Номер слайду 9

Крок 4. Визначення критеріїв оцінювання функціонування системи !!! Для вимірювання напрямів та правил самооцінювання компонентів внутрішньої системи розробляються критерії та індикатори. Критерій — мірило, підстава для оцінювання об’єкта спостереженняІндикатор — це показник, що відображає стан об’єкта спостереження, його якісні або кількісні характеристики

Номер слайду 10

Крок 5. Прийняття управлінських рішень щодо функціонування внутрішньої системи

Номер слайду 11

Етап 2. Самооцінювання освітніхта управлінських процесів

Номер слайду 12

Етап 3. Звітування

Номер слайду 13

Етап 4. Планування

Номер слайду 14

Використана література. Абетка для директора. Рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти. Київ — 2021. Бобровський М. В., Горбачов С.І., Заплотинська О. О., Ліннік О. О. Рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти — 2-ге видання, перероб. і доп. — Київ, Державна служба якості освіти, 2021 — 350 с

pptx
Додано
10 лютого 2023
Переглядів
2150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку