Презентація. Театральний гурток "Мельпомена" Тема:Сценічна мова. Гімнастика для обличчя. Вправи.

Про матеріал
Вирішальну вагу у створенні чіткої дикції має артикуляція кожного звука, яка здійснюється завдяки різним положенням язика, губів, м’якого піднебіння, нижньої щелепи, рухи яких ми маємо змогу контролювати. Варто пам’ятати, що від цих органів мовлення залежить робота глотки і гортані з голосовими зв’язками. Допомагає розвинути м’язи мовного апарату так звана артикуляційна гімнастика. Вона звільняє надлишкову напругу, сприяє виробленню рухомості, артикуляційної точності при вимові звуків.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дистанційне навчання. Гурток “Мельпомена”Тема: Сценічна мова. Гімнастика для обличчя. Вправи. Керівник Оксана Підглазна

Номер слайду 2

Артикуляційна гімнастика. Перш за все, звертаю вашу увагуу на те, що для досягнення виразності мови вам потрібні добре розвинені губи. Вимовити скоромовку з млявими губами не можна, а для цього нам потрібно їх розім’яти, як розминається спортсмен перед змаганнями. Деякі вправи можуть здатися смішними, але потрібно стримуватись і старанно виконувати ці рухи. Кожна вправа робиться по 5-8 разів, після чого слідує пауза, під час якої губи розслабляються.

Номер слайду 3

1. «Віконце». Ось і вийшов на поріг Цікавий язичок. «Що він скаче туди-сюди?» – Дивується люд. Широко відкрити рот – «спекотно», закрити рот – «холодно»Джерело: https://© https://kite.od.ua/

Номер слайду 4

2. Чистимо зуби. Чищу зуби, чищу зуби І зовні, і всередині . Не хворіли, не темніли, чи не жовтіли щоб вони.

Номер слайду 5

3. Місимо тісто. Посміхнутися, поплескати мовою між губами – “пя-пя-пя-пя-пя…”, покусати кінчик язика зубками (чергувати ці два рухи)

Номер слайду 6

4. Чашечка. Обідок у язика – тонка смужка, Вгору його ми загинаємо- Чашечку ми отримуємо.

Номер слайду 7

5. Кульки. Надуть щоки, здути щоки

Номер слайду 8

Прислів”я та приказки. Перш ніж вимовити скоромовку вголос, треба кілька разів робити це беззвучно, активно артикулюючи губами, ніби ти хочеш, щоб тебе почули через звуконепроникне скло! Потім сказати її пошепки, але так, щоб тебе почули наприкінці класу. Тільки після цього вимовити її вголос, але не швидко. А ось вже після цього – тричі поспіль швидко. Прислів’я висловлюють народну мудрість. Тому я хочу, щоб ви їх не просто вимовляли, а висловили їхній сенс. Говорити її треба, завжди до когось звертаючись! Сьогодні вивчаємо та повторюємо наступні: Людина без Вітчизни, як соловей без пісні. За народ і волю віддамо життя і долю. Без відваги зазнаєш зневаги. За морем тепліше, та вдома миліше.

pptx
Додано
10 лютого 2023
Переглядів
437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку