«Ніхто не може продемонструвати світу, яким я є, яскравіше, ніж це міг зробити я сам. Ніхто не може приховати себе від таких як ти сам, оскільки кожен вчинок людини, кожен акт творчості говорить про його автора». Е. Хемінгуей«Ніхто не може продемонструвати світу, яким я є, яскравіше, ніж це міг зробити я сам. Ніхто не може приховати себе від таких як ти сам, оскільки кожен вчинок людини, кожен акт творчості говорить про його автора». Е. Хемінгуей
Як тлумачать термін портфоліо Портфоліо(з англ.) – перелік (коротке портфоліо) або зібрання (широке портфоліо) виконаних робіт та напрацювань певної особи( компанії. (з італ.) - папка з документами, папка спеціаліста. (за сучасними словниками) – це повне зібрання особистих досягнень, своєрідне досьє
Положення про Е-портфоліо педагога КПНЗ “ЦДЮТ “Дивосвіт “ КМРЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ1.1. Дане Положення встановлює загальні правила оформлення та подання Електронного портфоліо педагога в електронному інформаційно-освітньому середовищі КПНЗ «ЦДЮТ «Дивосвіт» КМР.1.2. Дане Положення розроблено відповідно до вимог і рекомендацій таких нормативно-правових документів: Закон України «Про освіту» (від 05.09.2017. Набрання чинності 28.09.2017; Закон України «Про позашкільну освіту» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2000, № 46, ст.393); 1.3. Електронне портфоліо дозволяє враховувати результати, які досягли педагоги в різноманітних видах діяльності: навчальній, науковій, творчій, соціальній, комунікативній. Електронне портфоліо є важливим елементом практик озорієнтованого підходу до організації освітньої діяльності.1.4. Електронне портфоліо впроваджується з метою індивідуалізації та диференціації процессу навчання, його прозорості для гуртківців, батьків, педагогів, формування мотивації на досягнення високих результатів діяльності.1.5. Електронне портфоліо є ефективним засобом моніторингу досягнень педагога.1.6. Формування Електронного порт фоліо керівника здійснюються протягом всього між атестаційного періоду.1.7. Педагоги зобов'язані регулярно оновлювати Електронне портфоліо, вносити в нього інформацію, яка відображатиме актуальні зміни та досягнення.1.8. Електронне портфоліо є обов'язковим для кожного педагога. Центру. Воно є електронним і посилання на нього публікується на сайті закладу. Доступ до редагування Електронного портфоліо має тільки педагог (автор).1.9. Оновлення Електронного портфоліо здійснюється на регулярній основі 2 рази на рік.
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПОРТФОЛІО2.1. Основна мета Електронного портфоліо - аналіз і представлення значущих результатів та системи роботи кожного педагога та гуртка вцілому.2.2 Електронне портфоліо дозволяє вирішити такі завдання та функції:- простежити індивідуальне зростання педагога;- підтримувати і стимулювати мотивацію педагогів до самоосвітньої діяльності;- заохочувати активність і самостійність педагогів, розширювати можливості навчання та самонавчання;- розвивати вміння рефлексивної та оціночної (самооціночної) діяльності;- формувати вміння ставити цілі, планувати і організовувати. Власну діяльність;- сприяти індивідуалізації (персоналізації) освіти;- розвивати нову форму роботи з батьками;- закладати додаткові передумови і можливості для успішноїсоціалізації вихованців, іміджу, реклами гуртка та закладу.
СТРУКТУРА І ЗМІСТ ПОРТФОЛІО У ФОРМАТІ «ПРЕЗЕНТАЦІЯ» 3. 1. Титульна сторінка:- ПІБ педагога,фото- повна назва закладу позашкільної освіти, в якому працює педагог;- рік створення портфоліо. 3.2. «Візитна картка»:- Педагогічне кредо педагога;- Проблема, за якою працює педагог;- Загальні відомості про педагога: - рік народження;- освіта (яка, що, де, коли закінчив);- спеціальність за дипломом;- посада, яку займає педпрацівник;- педстаж на займаній посаді;- підвищення кваліфікації (заклад, дата, № посвідчення, назва курсів);- телефон, електронна адреса.
СТРУКТУРА І ЗМІСТ ПОРТФОЛІО У ФОРМАТІ «ПРЕЗЕНТАЦІЯ»3.3. «Банк сертифікованих досягнень» (матеріали, що відображають досягнення педагога):- Копії документів, що підтверджують наявність вчених і почесних звань,- Нагороди, грамоти.- Дипломи різних фахових конкурсів.3. 4. «Професійна компетентність»- Навчальні програми, за якими працює педагог, участь в професійних творчих конкурсах, методична діяльність, виступи на семінарах, МО.- Результати участі вихованців у масових заходах.- Фотоматеріали. Електронне портфоліо може містити:- копії дипломів, грамот, свідоцтв, сертифікатів, посвідчень, які підтверджують індивідуальні досягнення (дипломи, грамоти, подяки), відгуки про роботу.
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ПОРТФОЛІО4.1. Формування Електронного портфоліо здійснюється самостійно. Контроль за достовірністю інформації та оформленням здійснює педагог.4.2 Вимоги до Електронного портфоліо у форматі «Презентація»:- текст подаєтьсяв редакторі Times. New. Roman, розмір 14-16 пт, міжрядковий інтервал 1, 15-1,5, вирівнювання по ширині;- документи, що містять підписи та печатки, скануються в форматі JPG, або PDF в кольорі, розмір не повинен перевищувати 300-400 Кб;- розмір фотозображення не повинен перевищувати 300-400 Кб, дозвіл 1024 * 768 У;- обсяг презентацій 10 - 20 слайдів. Презентації повинні бути створені в додатку Power. Point або на онлайн-платформі.4.3 Електронне портфоліо педагога зберігається в методичному кабінеті закладу та на електронних ресурсах (сайт, ютуб канал).
Принципи формування портфоліосистемність і регулятивність самомоніторингу Достовірність. Обєктивність. Орієнтація автора на самовдосконалення. Структуризація матеріалів. Акуратність і естетичність оформлення. Цілісність, тематична завершеність поданих матеріалів Наочність результатів роботи Технологічність.