Презентація "Етикет ділового одягу. Ділові подарунки"

Про матеріал
Пропоную вашій увазі презентацію "Етикет ділового одягу. Ділові подарунки".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЕТИКЕТ ДІЛОВОГО ОДЯГУ. ДІЛОВІ ПОДАРУНКИ

Номер слайду 2

Зовнішній вигляд ділової людини Зовнішній вигляд ділової людини – це перший крок до успіху в ділових стосунках. Привабливий зовнішній вигляд - це поєднання багатьох компонентів: одяг і макіяж, колір обличчя, доглянута шкіра, укладене волосся та ін. Але визначальним фактором є одяг.

Номер слайду 3

Здійснюючи підбір костюма в широкому сенсі (тобто враховуючи всі супутні компоненти), потрібно керуватись такими загальними правилами:- єдність стилю;- відповідність стилю конкретній ситуації;- розумна мінімізація колірної гамми (“правило трьох кольорів”);- зі ставність кольорів в колірній гаммі;- сумісність фактури матеріалу;- зі ставність характеру малюнка в різних компонентах одягу;- відповідність якісного рівня аксесуарів (взуття, папки для паперів, портфеля і под.) якості основного костюма. Головне правило, яке потрібно виконувати підбираючи діловий костюм та всі його компоненти, – загальне враження охайності, акуратності і навіть деякої педантичності в одязі. Це повинно примусити партнера думати, що така акуратність присутня й у справах. При приведенні ділових зустрічей слід додержуватись такої форми одягу: класичний костюм, біла сорочка та ретельно начищене взуття. Одягайтеся консервативно, уникайте яскравих, крикливих кольорів. Взуття – найважливіший елемент облачення. Заношені туфлі можуть зіпсувати найкращий наряд.

Номер слайду 4

Діловий стиль одягу для чоловіків. Чоловічий діловий стиль здається дуже простим і зрозумілим, проте, не виключені помилки, які чоловіки здійснюють, збираючись в офіс, на ділові переговори і важливі зустрічі.

Номер слайду 5

Який вигляд повинен мати діловий чоловік? Насамперед: 1. Солідний і впевнений у собі; 2. Діловий і привабливий; 3. Порядний, який викликає  довіру; 4. Не без претензії на витонченість та елегантність. При підборі ділового одягу фахівці рекомендують: 1. Спочатку купіть костюм. Він найголовніший серед усіх елементів одягу; 2. Прикріпіть зразок тканини вашого нового костюма хоча б до листка записника і вибирайте сорочку відповідно до рекомендацій та вашого смаку; 3. Якщо ви не хоче вникати в усі тонкощі комбінування одягу, то дотримуйтеся системи синьо-сірих відтінків, де сорочка будь-якого кольору, а краватка буде в гармонії з піджаком; 4. Погано поєднуються в різних елементах одягу однакові рисунки; 5. Краватка повинна поєднуватись з сорочкою або трохи контрастувати з нею, але не дисгармонувати з костюмом; 6. Варто враховувати також клімат. Далі на південь мають кращий вигляд світлі відтінки та легкі тканини для одягу; 7. Вузол вашої краватки завжди має бути ідеальним.

Номер слайду 6

Імідж чоловіка. Фрак Смокінг. Класичний костюм

Номер слайду 7

Діловий стиль одягу для жінок. Одяг ділової жінки не повинен відволікати співрозмовника від ділової розмови. Тому не рекомендуються міні-спідниці і глибокі вирізи, яскраві кольори.

Номер слайду 8

На думку фахівців, мистецтво вміння одягатися потребує виконання певних правил. 1. Необхідно вдягатися відповідно до своєї зовнішності. Намагайтеся підібрати колір сукні, який би гармонувала з кольором очей та волосся. Вибираючи щось модне, потрібно постійно мати на увазі свою індивідуальність, зупинятися на тому, що вам підходить та вас прикрашає. Одна й та ж сама річ не підійде кожній людині. Про це потрібно завжди пам’ятати і не слідувати сліпо моді. 2. Потрібно одягатися відповідно до обставин. Відправляючись за покупками чи на виставку або просто на прогулянку справжня Леді одягає просте плаття. “Не виділятися” – ось чим вона керується в цьому випадку. 3. Може виникнути непорозуміння та образа, коли господиня зустріне гостей у простому домашньому одязі. Буває і навпаки – якщо ви прийшли просто одягнені, то можна цим виявити свою неповагу до будинку господарів, ніби маючи на увазі “Для вашого свята не потрібно було думати про свій туалет”. Господиня будинку повинна мати скромнішу сукню, ніж її гості, з метою не підвищувати рівень сімейного торжества до рівня офіційного прийому. 4. Потрібно вдягатися відповідно до пори року та погоди. Дуже недоречною буде біла сукня при затягненому хмарами небі, або оксамитова сукня посеред літа, або солом’яний капелюх при перших весняних променях. Світський етикет і статут вимагає – не виділятися. І ті, хто слідкує за цим, і в найпростіших костюмах можуть здаватися поважними.

Номер слайду 9

Діловий імідж. Костюм зі спідницею. Сукня. Спідниця з блузкою. Брючнийкостюм. Бажані кольори для одягу ділової жінки: темно-синій, темно-коричневий, сірий, світло-синій.

Номер слайду 10

Оформлення ділового подарунку Оформляючи подарунок, важливо виявити гарний смак: загорнути його в яскравий барвистий папір, перев'язати стрічкою, додати свою візитну картку або святкову листівку. Вартість подарунка звичайно ніякого значення не має і залежить тільки від ваших можливостей. Виняток — дорогі речі: пам'ятайте, що, роблячи своєму партнеру такий подарунок, ви ризикуєте поставити його в скрутне становище. З одного боку, він може відчути, що не заслужив його, з іншого боку,— змушений відповідати таким же дорогим подарунком, а це не завжди відповідає його бажанню чи можливостям. Не слід обмежуватись і дрібними сувенірами, бо у такому випадку ви можете набути репутації надмірно ощадливого. Найоптимальнішим подарунком є той, який відповідає нахилам і стилю партнера, характеру вашого особистого до нього ставлення.

Номер слайду 11

Вручання ділового подарунку. Вручати подарунки краще за все, перед завершенням переговорів, в кінці зустрічі. Не можна дарувати вживані речі, за виключенням антикваріату, коштовностей, які підносяться тільки в особливих випадках, наприклад, на ювілей. Подарунком для фірми може бути і що-небудь з оргтехніки, самовар для чаювання, мікрохвильова піч і навіть автомобіль. Хорошим подарунком була б продукція вашого підприємства, що водночас було б рекламою вашого товару і вказувало на шляхи до співробітництва. Подарунки фірмі вручаються на загальних зборах її працівників за урочистих обставин. Приймати подарунки також потрібно тактовно: розгорнути його, якщо дозволяє ситуація, в присутності особи, яка подарувала його, оцінити увагу і смак даруючого, виразити задоволення та подякувати. Дуже неввічливо відкласти подарунок, не розгорнувши, його. Якщо ж подарунок вам не до вподоби, постарайтесь навіть натяком не виявити незадоволення; будь-який подарунок треба приймати з усмішкою. Виражаючи подяку і захоплення, зробіть це так, щоб не засоромити інших гостей, що прийшли зі скромнішими подарунками або взагалі без них.

pptx
Пов’язані теми
Етика, Презентації
Додано
7 вересня 2023
Переглядів
1320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку