Ритмічне малювання обома руками. Великий квадрат то основа для дому.І двері одразу збудуємо в ньому. Маленькі квадрати, то вікна такі,На поверхах всіх їх розмістимо ми. Ось дах і димар, а також іде дим,Бо топить хтось піч, зігріваючись тим. А ще я додам невеличке вікно,З горища на дах визирає воно. А як що до дерева поруч із домом,Для цього малюємо стовбур угору. Малюємо гілки, їх треба багато,І купу листочків ще треба додати. Ось вийшов у нас пейзаж мальовничий. Спосіб роботи не дуже вже й звичний.
Практичні вправи з ТРВЗ - педагогіки. Т - теорія Р – розв'язання В - винахідницьких. З – задачрозроблена. Генріхом Альтшулером. ТРВЗ педагогікаставить за мету формування нестандартного мислення, виховання творчої і креативної особистості, готової до розв'язування складних проблем у різних сферах діяльності.
Цінність ТРВЗ-педагогіки Для вихователя або педагога. Нова система виховання дітей на основі відкритих задач: розширює кругозір; інструмент для сумісної творчої роботи вихователя та дітей на занятті;розкриває творчій потенціал;змінює погляд на світ, існуючу систему освіти, на результати власної роботи;
Для розвитку критичного та креативного мислення учителю потрібно:виділити час і забезпечити можливості для застосування прийомів ТРВЗ;дозволити учням вільно розмірковувати та залучати їх до цього;приймати різноманітні ідеї та думки;забезпечити для учнів без ризикове середовище, вільне від насмішок;висловити віру у здатність кожного учня нестандартно мислити;цінувати критичні та креативні висловлювання учнів;