Формувальне оцінювання – шлях до успішного навчання
Номер слайду 2
Навіщо потрібне формувальне оцінювання?Основна причина- зниження навчальної мотивації, діти не хочуть навчатися!
Номер слайду 3
Номер слайду 4
різниця між традиційним і формувальним оцінюванням{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Традиційне оцінювання. Формувальне оцінювання. Мета. Оцінити рівень навчальних досягнень. Оптимізувати навчальний процес. Хто оцінюєУчитель. Самооцінка, взаємооцінка. Що оцінюється. Знання. Уміння, навички, компетенціїОцінюється. Результати навчання. Процес навчання. Порівнюється. З іншими учнями. З попередніми досягненнями. Пріоритети. Оцінки. Учіння. Тип взаємодії учнів. Конкуренція. Співпраця, співтворчість. Критерії оцінювання. Нечіткі Чіткі, прозоріМотивація. Знижується. Підвищується. ПОРІВНЯЙМО:
Номер слайду 5
Формувальне оцінювання-це не оцінка, це механізм зібрання інформації, з допомогою якої вчитель відслідковує, корегує навчальний процес з метою поліпшення навчальних досягнень учня.
Номер слайду 6
Принципи формувального оцінювання
Номер слайду 7
інструменти формувального оцінювання
Номер слайду 8
Приклади інструментів формувального оцінювання. Алгоритм самооцінки в кінці уроку. Яке було завдання? (Вчимося пам’ятати мету уроку)Вдалося виконати завдання? (Вчимося порівнювати результат з метою)Завдання виконано правильно чи не зовсім? (Вчимося знаходити й визнавати помилки)Виконано завдання самостійно чи з допомогою вчителя?(Вчимося оцінювати процес навчання)
Номер слайду 9
Рефлексія в кінці уроку-Що зрозумів, чому навчився на уроці?-Що було цікаво, складно, вдалося?-Мені ще потрібно повчитися…-За що можна похвалити себе, однокласників, учителя?-Навіщо нам потрібен був цей урок?-Що найбільне вразило?-Що ви вважаєте потрібним для запам’ятовування?-Над чим треба ще попрацювати?
Номер слайду 10
“Світлофор” (робота на уроці)Зелений колір – завдання виконано правильно, працював активно. Жовтий колір – виконав завдання, використовував допомогу вчителя. Червоний колір – потрібна допомога, сам не впораюсь.
Номер слайду 11
Індивідуальна картка навчального поступу учня Ім’я учня_____________________________________ ++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес. V досягає результату з допомогою вчителя;! потребує значної уваги і допомоги. Ціль / уміннядатадатадатадата. Відповідає на питання «так/ні»++++++Відповідає на спеціальні питання!VV+Взаємодіє з іншими
Номер слайду 12
Оцінювальний аркуш для групи (класу)Розділ 7 Прізвище ім’я учня. Лексика: почувши слово, вказує на відповідний малюнок. Лексика: називає зображення. Усна інтеракція. Задає питання і відповідаєРозігрує сценку, правильно використовуючи слова і фрази. Читає слова з довгим голосним звуком
Номер слайду 13
Таблиця ЗХД до теми «Трикутники»(Знаю, Хочу дізнатися, Дізнався (-лася){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Що я знаю про трикутники?Що я хочу дізнатися про трикутники?Що я дізнався (-лася) про трикутники?