Формувальне оцінювання в нуш. Куліш Любов Андріївна
Номер слайду 2
Вчителі відчиняють двері. Входиш ти сам. (Китайська мудрість)
Номер слайду 3
Формувальне оцінювання дозволяє оцінювати поступ дитини в навчанні. У Державному Стандарті: дитина має вчитися самостійно оцінювати свої досягнення та поступи, ставити цілі та обирати засоби їх досягнення.
Формувальне оцінювання:сприяє впевненості у власних силахнадає корисні поради на певних етапах урокусигналізує про труднощізабезпечує діалог «учитель-учень»
Номер слайду 6
Алгоритм формувального оцінювання. Формування об’єктивних і зрозумілих для учнів навчальних цілей. Ознайомлення учнів із критеріями оцінювання. Забезпечення можливостей й уміння учнів аналізувати власну діяльність (рефлексія)Корегування спільно з учнями підходів до навчання з урахуванням результатів оцінювання
Номер слайду 7
самооцінювання Було легко працювати Були незначні помилки Було важко працювати, припускався помилок