Презентація "Формування читацької компетентності молодших школярів"

Про матеріал
В матеріалі дається визначення читацької компетентності. Описані здібності які характеризують молодшого школяра із сформованою читацькою компетентністю.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇКОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВУчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. №25 Жикліна Марія Григорівна

Номер слайду 2

«Читання … закладенев основу навчання і є одним з найнеобхідніших навичок ужитті. Люди, які вміють добречитати, роблять внесок устворення квітучого, працездатного суспільства. У той же час вони самі живуть більш насиченим життям» «Одним знайважливішихвидів мовної діяльності, тісно пов'язаний як з вимовою, так і з розумінням мови», – називає читання Вікіпедія.

Номер слайду 3

УЧЕНЬ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИВолодіє навичками читання. Виявляє цікавість до читання Володіє способами роботи зтекстом, дитячою книгою. Свідомий читач

Номер слайду 4

ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬЦе не лише навичка власне читання, а уміння та навички, знання й цінності, завдяки яким людина може шукати інформацію для вирішення пізнавальних завдань. Сформованості читацької навички. Вмінні давати особистісну оцінку прочитаному Розумінні текстів різних тем і жанрів. Літературній обізнаності відповідно віку

Номер слайду 5

ВИДИ РОБОТИ З ТЕКСТОМ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Номер слайду 6

ФОТОАПАРАТУЧИТЕЛЬБРОУНІВСЬКИЙ РУХЧИТАННЯ З ПОЗНАЧКАМИРОЗУМНІ ЗАПИТАННЯЛІТЕРАТУРНІ ПЕРЕГОНИЗОРЯНІ ПЕРЕГОНИЧЕРЕПАХА-СОРОКА

Номер слайду 7

ПРЕЗЕНТУЮ ФОРМИ РОБОТИ

Номер слайду 8

ПЛАН: Мета. В яких класах та на якому етапі роботи над текстом краще використовувати. План-пам’ятка складання «Паспорта», «Реклами»Підготовча робота. Зразок

Номер слайду 9

СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ ЗА ПРОЧИТАНИМ ТВОРОММета: розвивати творчі та розумові здібності (уважність, винахідливість, уміння логічно мислити, комбінувати), уміння аналізувати твори, виокремлювати переваги вказаної книги, наводити аргументи для доказу. Краще використовувати в 4-ому класі на завершальному етапі роботи над текстом

Номер слайду 10

АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ ЗА ПРОЧИТАНИМ ТВОРОМІ вид. На уроці учні об’єднуються в групи, створюють невелику реклами. Вимоги: Влучна, яскрава назва для привертання уваги. Почати рекламу можна з цитати. Короткий зміст. Незвичайна подача інформації. Задаються питання, але відповіді немає. Зацікавлена особа. Адреса.

Номер слайду 11

АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ ЗА ПРОЧИТАНИМ ТВОРОМІІ вид. Перед початком роботи діти об’єднуються в групи та вдома створюють рекламний проект за твором, що вивчають. Вони самостійно визначають мету, адресата, вид свого рекламного продукту. Користуючись джерельною базою Інтернету, підбирають ілюстративні та анімаційні матеріали, продумують зміст реклами. Результати роботи демонструють у класі. Після презентації відбувається обговорення і оцінювання роботи.

Номер слайду 12

ЗРАЗОК РЕКЛАМИ, СТВОРЕНОЇ УЧНЯМИМіф «Дедал та Ікар». Чому люди не літають? Чи знаєте ви, що найбільшою мрією людства завжди було небо? Чи відомо вам хто був першими авіаторами? Як піднятися в безкінечну небесну блакить? До чого може призвести бажання парити в небесах? Що погубило Ікара? Як сталася перша авіаційна катастрофа? Не пропустіть можливості розширити свій кругозір. Прочитайте міф «Дедал та Ікар». Збірку міфів Давньої Греції можна взяти в шкільній бібліотеці.

Номер слайду 13

СКЛАДАННЯ «ПАСПОРТА» ЛІТЕРАТУРНОГО ПЕРСОНАЖАМета: сприяти формуванню уміння аналізувати, синтезувати, узагальнювати, виокремлювати переваги вказаного персонажу. Краще використовувати в 3-4-х класах на завершальному етапі роботи над текстом, оскільки відповіді учнів повинні бути більш розгорнуті, обґрунтовані. Для відповіді на запитання учням потрібно добре орієнтуватися в змісті.

Номер слайду 14

АЛГОРИТМ СКЛАДАННЯ «ПАСПОРТА»ЛІТЕРАТУРНОГО ПЕРСОНАЖАПедагог дає учням перелік чітких, конкретних запитань:Ім’я персонажа. Його творець (автор)Прописка (місце проживання)Місце першої зустрічі з читачами. Головна особистісна якість. Мрія. Запитання можна змінювати згідно зі змістом твору (походження, спосіб життя, родина, оточення, вороги, риси характеру).

Номер слайду 15

ЗРАЗОК ВІДПОВІДІ УЧНІВОповідання М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять»Паспорт головного героя Михайлика. Михайлик. Михайло Стельмах. Українське село. Власне подвір’я. Допитливість. Зупинити літо

Номер слайду 16

УРОК ЛІТЕРАТУРНОГО ЧТЕНИЯВ 4 КЛАСіПАСПОРТЛІТЕРАТУРНОГОПЕРСОНАЖУ

Номер слайду 17

ІМ`ЯЖАНРС КАЗКААВТОР

Номер слайду 18

ВІКЖАБКА-СКРЕКОТУШКАМОЛОДАМІСЦЕ ПРОПИСКИБОЛОТООТОЧЕННЯЖАБКИ -ПОДРУГИСІМЕЙНИЙ СТАНЖИВЕ САМА

Номер слайду 19

ВОРОГИЛЕЛЕКАГЛАВНОЕКАЧКИ

Номер слайду 20

СПОСІБ ЖИТТЯЛЕДАРКАУЛЮБЛЕНЕ ЗАНЯТТЯНасолоджуватися теплим дрібним дощем БАЖАННЯ, МРІЯ ПІВДЕНЬ, ТЕПЛЕ БОЛОТО, ЧЕРВ`ЯКИ РИСИ ХАРАКТЕРУРОЗВАЖЛИВА, ВИТРИВАЛА, СМІЛИВА, ХВАЛЬКА, ХИТРА, ДОПИТЛИВА

Номер слайду 21

ПОВЕДІНКАВЕДЕ СЕБЕ ДОБРЕ. З ПОВАГОЮ СТАВИТЬСЯ ДО КАЧОК. ЧЕМНА З НИМИ. ОТРИМАЄ ЗАДОВОЛЕННЯ, КОЛИ ЇЇ ХВАЛЯТЬ. ГОЛОВНЕВМІЄ ШВИДКО ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ В «БЕЗВИХІДНІЙ» СИТУАЦІЇ, ТРИМАЄ ДАНЕ СЛОВО. МОБІЛІЗУЄ ВСІ СИЛИ, ЩОБ ПОЧАТИ НОВЕ ЖИТТЯ, НАВІТЬ ПІСЛЯ НЕВДАЛОЇ ПОДОРОЖІ.

Номер слайду 22

ЧАСТИНИ КАЗКИВступ. Чотири епізоди: 1. Знайомство с жабкою. 2. Приліт качок на болото.3. Політ-подорож жабки з качками.4. Падіння у незнайоме болото та нове життя жаби.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Любов Семенова
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
20 грудня 2021
Переглядів
1619
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку