ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ ОСНОВ ЗДОРОВ’ЯВиконала: вчитель основ здоров’я Балаклійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Балаклійської районної ради Харківської області Балазюк Неля Віталіївна
Номер слайду 2
Завдання основ здоров’я- формування в учнів бережливого і дбайливого ставлення до власного здоров’я як найвищої цінності і важливої умови повної реалізації можливостей особистості, громадянина України;- створення в учнів мотиваційних установок на здоровий спосіб життя як головної умови формування, збереження і зміцнення фізичного, духовного і соціального здоров’я;- формування в учнів усвідомлення, що людина є частиною природи та космосу, від екологічного стану яких залежить життя на землі та здоров’я всього людства кожної людини зокрема;- ознайомлення учнів із основними принципами і методами профілактики найбільш поширених захворювань, прищеплення навичок особистої гігієни;- профілактика шкідливих звичок та боротьба з ними, встановлення гармонійних взаємин учнів із природою, суспільством, пізнання самих себе.
Номер слайду 3
Компетентність це здатність здійснювати дію в специфічних умовах. ДІЯ в специфічних умовах – уміння. Навички – дії, набуті через багаторазове їх повторення й виконані автоматично.
Номер слайду 4
Компетентності реалізуються: За певних обставин. В конкретних умовах
Номер слайду 5
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІКомпетентності саморозвитку і самоосвіти. Соціальна та громадська компетентність. Здоров’язберігаюча компетентність. Життєтворча компетентністьІнформаційна компетентність
Успішна діяльність педагога, який навчає учнів життєвим навичкам заради здоров’я, можлива, якщо педагог: - сам є прикладом здорової форми поведінки; - викликає довіру і повагу; - володіє професійністю й компетентністю; - має доступ до ресурсів, керівництва та організаційної підтримки Здоров’я – мудрих гонорар. Беранже