Прояв креативності, з одного боку, не залежить від рівня розвитку інтелекту, а з іншого — креативність обов’язково припускає інтелектуальний розвиток вище за середній рівень, оскільки лише такий рівень може забезпечити основу творчої продуктивності. Основною психологічною ідеєю креативної педагогіки є творчасвобода школяра.
Номер слайду 3
Найбільш продуктивними серед креативів виявляються більш активні, агресивні в захисті свого «Я».
Номер слайду 4
П. Торренс вказав на загальну соціально-психологічну рису креативів — відсутність конформності (від лат. – подібний - схильність людини підкорятися тиску групи, що проявляється у її поведінці та установках відповідно до позиції більшості).
Номер слайду 5
Формування креативності на уроках та в позакласній роботі
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Застосування ІКТ з метою стимулювання креативності