Презентація "Формування навичок самостійної роботи на етапі закріплення вивченого матеріалу"

Про матеріал

Самостійна робота учнів є одним із го­ловних засобів систематичного й швидкого за­своєння матеріалу. Учні, які навчилися самостійно працювати, набувають навичок роботи з книгою, одержують більше задоволення від своєї, роботи, оскільки особисто долають перешкоди, шукають кращі способи швидкого виконання роботи, досягають результату без сторонньої допомоги.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування навичок самостійної роботи на етапі засвоєння вивченого матеріалу. Мукан Н. М., вчитель зарубіжної літератури

Номер слайду 2

... Єдиною міцною основою всякого плодотворного навчання є самостійна робота учнів. (К. Д. Ушинський)

Номер слайду 3

Самостійна робота розвиває в учнів:а) кмітливість, ініціативу, творчість, твердість волі, наполегливість і завзяття в роботі, дисциплінованість;б) сприяє зміцненню знань і навичок, дає можливість поглиблювати й розширювати знання;в) надає можливість вчителеві вивчити можливість кожного учня в процесі його роботи, спостерігати й відзначати його сильні і слабкі сторони;г) полегшує проведення поточного обліку роботи учня.

Номер слайду 4

1. Складання плану, тез, конспекту, написання творчої роботи. Наприклад, скласти план до балади Ф. Шиллера «Рукавичка»; написати власний міф про створення світу; зробити виписки, упорядкувати цитати на тему: «Майстерність психологічного портрета в повісті О. Бальзака «Гобсек»; написати листа від імені героїв про найголовніше та найцікавіше при вивченні повісті Ч. Діккенса «Різдвяна пісня в прозі»);

Номер слайду 5

Анкета митця. Прізвище, ім’я. ____________________________________________________________________________________________________________________________________Роки життя _______________________________________________________Країна, яку представляє _____________________________________________Жанр в якому працював:_______________________________________________________________________________________________________________Найвідоміші твори: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 6

Портфоліо героя1. Загальні відомості про літературного герояІм’я, прізвище _____________________________________________________Вік _______________________________________________________________Національність _____________________________________________________Соціальний стан ____________________________________________________Рід занять _________________________________________________________Моральні якості: ___________________________________________________2. Колектор (збирач)- Словник термінів- Цитати з твору а) Зовнішній вигляд літературного героя, портрет.______________________________________________________б) Герой очима інших персонажів.______________________________________________________________________________в) Підберіть епіграф. __________________________________________________________________________________________________________________3. Робочі матеріали (цитати, що розкривають тему, ідею твору) __________________________________________________________________4. План характеристики героя________________________________________________________________________________________________________5. Досягнення (твір про героя)_______________________________________

Номер слайду 7

Паспорт казки «Пані Метелиця»Назва: Батьківщина: Походження: Герої: Конфлікт: Тема: Головна думка: Жанр: Жанрові особливості:

Номер слайду 8

2. Складання таблиць, схем. Скласти порівняльну таблицю до характеристики образів Остапа та Андрія за повістю М. Гоголя «Тарас Бульба» Остап. Андрій. Схожість братів. Відмінні риси характеру

Номер слайду 9

“Кола Вена” ГЕКТОРтроянецьсин Пріама, царя Троїбрав участь у війні, щоб боронити країну від ворогіврозсудливийзагине від руки Ахілла- АХІЛЛахеєцьсин Фетіди іПелеябрав участь у війні, щобпрославитисябезмірний угнівізагине від руки Паріса - хоробрірішучісміливінайпер-ше – обов’язок

Номер слайду 10

«Інформаційне гроно»

Номер слайду 11

„Сенкан”1-й рядок – 1 слово – іменник2-й рядок – 2 слова – прикметники3-й рядок – 3 слова – дієслова4-й рядок – фраза із 4 слів5-й рядок – 1 слово – іменник-синонім. Учні виконують завдання самостійно за варіантами: 1 варіант 2 варіант 3 варіант Тіртей Сапфо Архілох

Номер слайду 12

3. Відповідь на запитання. Конструювання запитань до твору — наприклад, побудувати систему запитань до повісті Ч. Діккенса «Різдвяна пісня в прозі».

Номер слайду 13

„Мікрофон” - Чому давні греки вважали Ахілла та Гектора ідеалом воїна, людини?

Номер слайду 14

4. Вікторини Вікторина «Літературний розумник»Кого вважають засновником жанру байки у світовій літературі?(Езопа). Як називають автора байок?(Байкар). Хто з байкарів був рабом?(Езоп).«Впізнай героя»« Одною рукою коня тримав,Другою рукою дуба рве. Дуби рве самі коренистіїТа мости мостить, Шлях укладає та все прямоїжджий». ( Ілля Муромець )

Номер слайду 15

5. Тести«Тест-вибір» 1. Хто такий «Веселий Роджер»? а) капітан корабля; в) назва корчми, б) чорний піратський прапор.2. Чи всі скарби вивезли з острова: а) так, б) тільки частину, в) нічого не вивезли?

Номер слайду 16

«Клоуз-тест»1. Справжнє ім’я Джека Лондона…2. У дитинстві хлопчик голодував, навіть 3.одного разу у школі він…4. Справжнього батька Джек Лондон ніколи …5. По десять годин хлопчик працював у тринадцятирічному віці на…6. Свою працю Джек Лондон продовжив у колі …

Номер слайду 17

«Альтернативний тест» (містить лише два варіанти відповіді: «так» чи «ні». Наприклад:1. Геракл – син Зевса і смертної жінки Алкмени.2. Цар Еврисфей був сміливим і сильним.(Боягузливий і пихатий).3. Цар Еврисфей був другом Геракла.(Прагнув загибелі Геракла, боявся його).4. Геракл здійснив 12 подвигів.

Номер слайду 18

Літературний диктант (відновіть розповідь про літературного героя, вставивши потрібні за змістом слова)Робінзон Крузо народився у 1632 році в заможній сім’ї у місті…(Йорку). Батько бачив свого сина у майбутньому…(юристом).

Номер слайду 19

Літературний диктант1. Хто виховував Тома Сойєра? (Тітка Поллі)2. У якому містечку жив головний герой? (В американському Сент-Пітерсберзі)3. На березі якої ріки було це місто? (Міссісіпі)4. Яке покарання отримав Том однієї суботи за свої витівки? (Фарбувати паркан)

Номер слайду 20

Хронологічні диктанти«Що означають такі цифри і дати?»1 вересня 1651 року19 років.2 роки.1 вересня 1659 року.18 років.12 днів.8 років.240 фунтів.30 вересня 1659 року.11 рейсів.1719 рік.19 грудня 1686 року.

Номер слайду 21

6. Кросворд1234561. Розгадавши кросворд, и назвете ім’я творця французької комедіїПанівний напрям французької літератури XVII ст. Головний теоретик класицизму. Французький король, який проголосив: «Держава – це я!»Драматург, представник французького класицизму. Засновник Французької Академії. Класи цисти вважали, що … людини повинен перемагати пристрасті.

Номер слайду 22

Самостійна робота — важливий структурний елемент вивчення зарубіжної літератури, який сприяє розвитку самостійного мислення школярів, активізації їхнього навчання.

pptx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
2167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку