Перед учителем сьогодні ставиться складне завдання: потрібно давати не суму знань, а формувати навички учнів орієнтуватися в сучасному світі, щоб вони могли застосовувати знання на практиці. “Справжнє завершення освіти забезпечує тільки саме життя і свідома самостійність кожного”. Д.І. Менделєєв
Досягти вищесказаного можна через:розвиток компетентностей учнів на уроках хімії шляхом використання інтерактивних технологій, організація навчання учнів із урахуванням логіки пізнання, створення умов для виявлення потенційних можливостей школярів, розвиток у дітей та підлітків інтересу до самопізнання і самовизначення, прагнення до творчості;розкриття наукового та світоглядного потенціалу хімії, одного з предметів природничого циклу як умови формування майбутнього інтелекту нації;ефективне використання інтерактивних методів навчання, інноваційних технологій з метою активізації пізнавального інтересу дітей до вивчення хімії.
Сучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом з ними. Тому постала необхідність переходу від «передачі знань» до «навчання вчитися», «навчання жити». Учневі не так треба подати тему, як навчити осмислювати її, а вже потім – шукати інформацію, яка допоможе реалізувати (розв’язати) проблему.