Презентація "Формування соціально – особистісних компетентностей школярів шляхом впровадження STEAM – освіти"

Про матеріал

STEM - освіта – це низка програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи, вимагає різних технічно складних навичок із застосуванням математичних знань і наукових понять.

Завдання STEM-освіти:

1. розвиток інтересу до навчальних предметів природничо-математичного циклу;

2. формування дослідницьких навичок;

3. розвиток творчого та критичного мислення;

4. подолання відповідних стереотипів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування соціально – особистісних компетентностей школярів шляхом впровадження STEAM – освіти. Виступ підготувала вчитель географії та біологіїКомишуватської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Нижник Алла Василівна. Відділ освіти Мангушської РДАКомишуватська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Номер слайду 2

Затребувані професії: - програмісти, - IT-фахівці, - інженери, - професіонали в галузі високих технологій на стику з природничими науками; - фахівці біо- та нано-технологій. При залучені 1% населення України до STEM-професій - підвищення ВВП на  $50 млрд за рік Потреба в цих спеціалістах вдвічі більша. Перспективи економічного розвитку України

Номер слайду 3

критичне мислення;комунікації українською та іноземними мовами;інформаційна грамотність та використання ІКТ;спостереження;проектування;дослідниціка діяльність;вміння створювати інтерактивні моделі;підприємливість;вміння брати на себе відповідальність;командна робота. Навички, які повинні мати випускники для набуття STEM – професій:

Номер слайду 4

Номер слайду 5

розвиток інтересу до навчальних предметів природничо-математичного циклу; формування дослідницьких навичок; розвиток творчого та критичного мислення; подолання відповідних стереотипів. Завдання STEM-освіти:

Номер слайду 6

проектно-орієнтований,проблемно-орієнтований,практико-орієнтований. Основні підходи до викладання шкільних дисциплін у STEM - освіті:

Номер слайду 7

Слабкі сторони та загрози STEM - освіти:відсутність навчених фахівців;відстуність у школах приладів;низькоякісний інтернет;недостатній рівень інформаційної безпеки;складність у впровадженні;важкість у експлуатації.

Номер слайду 8

З досвіду роботи

Номер слайду 9

Підготувати проект. Віртуальна подорож визначними місцями міста або області України: при вивченні економічних районів у 9 класі + інформатика.

Номер слайду 10

Підготувати проект. Здійснити подорож вздовж певної паралелі (меридіану), описати побачене, обрати засоби пересування, розрахувати економічно вигідний маршрут: при вивченні материків та океанів в 7 класі + математика. Спрогнозувати зміни меж природних зон при підвищенні температури на 5˚С, визначити зміни флори та фауни зони (затрат населення на будівництво будинків, їх опалення): при вивченні природних зон в 6, 7, 8 класах + біологія, математика.

Номер слайду 11

Підготувати проект. Скласти казку «Подорож краплі води», враховуючи роботу гідростанцій, підвищення температури: при вивченні гідросфери в 6 класі + біологія, математика, фізика. Скласти «Бізнес-план підприємства» для дітей 15 – 16 років, який можливо реалізувати в межах школи: в курсі факультативу «Ділова активність» + географія, економіка

Номер слайду 12

Визначити основні шляхи подолання сировинної, енергетичної, продовольчої проблем людства (глобальні проблеми в 10 класі, географія + біологія + хімія + економіка)Пошукова робота

Номер слайду 13

Дослідницька робота. Провести дослідження «Оцінювання свого місця проживання вашими знайомими»: при вивченні теми «Населення України» у 9 класі, географія + математика)

Номер слайду 14

Дослідницька робота Побудуйте стовпчикову діаграму частки витрат на харчування українських домогосподарств з різним видом доходів: в курсі економіки + математика) Оцінка забрудненості атмосферного повітря за допомогою лишайників: при вивченні атмосфери у 6 класі + біологія

Номер слайду 15

Дослідницька робота Оцінка екологічного стану ґрунтів за змінами видового біорізноманіття ґрунтових безхребетних тварин: при вивченні ґрунтів України у курсі географії 8 класу + біологія№прикопки. Дощові черв’яки. Багато-ніжки. Павуко-подібніРівноногіКомахи(+личинки)КЗКЗКЗКЗКЗ1002247286156372301743321941253103914217935 Середні показники10263527119722

Номер слайду 16

Практична робота Використовуючи інформаційні джерела та вимірювальні прилади, визначити висоту схилів Балки Великої, та обчислити їх крутизну: при вивченні теми «Літосфера» в 7 класі та «Рельєф» у 8.

Номер слайду 17

Практична робота. Відмінності мурах степової зони та лісу на прикладі мурашників Закарпаття на околиць села Комишувате

Номер слайду 18

Формування початкової економічної та підприємницької культури в учнів – це підготовка молоді до життя в суспільстві з новими ринковими відносинами. Учити МИСЛИТИ – значить учити ЖИТИ!

Номер слайду 19

STEM – освіта покликана формувати в учнів економічну культуру, діловитість, підприємництво, економічне та раціональне алгоритмічне мислення учнів, критичну самооцінку, вводить в поняття ринкових відносин, готує до професійного самовизначення.

Номер слайду 20

Урок географії в 9 класі+ економіка, інформатика. Проект «Комишувате туристичне»Перспективи розвитку села Комишувате

Номер слайду 21

Мета: поглибити і розширити географічно – краєзнавчі знання про свій край, село Комишувате; розвивати аналітичне та економічне мислення, творчі здібності учнів, їхню здатність до групової та самостійної роботи, кмітливість, витривалість, вміння аргументовано доводити власну думку; виховувати культуру спілкування, розвивати комунікабельність, уміння працювати в групах, почуття дружності, толерантності, повагу та любов до рідної країни та малої Батьківщини.

Номер слайду 22

Номер слайду 23

відстань до Маріуполя всього 33 км та регулярне автобусне сполучення; у нас свіже повітря; в центрі села знаходиться парк, а на околиці – гарна балка, ставок; маємо місця риболовлі та відпочинку; в селі є стадіон, спортивний майданчик та тренажерний зал; маємо три крамниці та два кафе; у нас гостинні та ввічливі жителі; традиційно у нас проводяться свята: день села, масляна, зустріч Нового року, державні свята, зустрічі ветеранів; будується церква; добрий мобільний зв’язок, інтернет, термінали;люди тримають корів, курей, кролів, вирощують картоплю, городину, фрукти, є можливість купувати екологічно чисті та дешевші ніж у місті продукти харчування. Переваги впровадження проекту:

Номер слайду 24

Школа. Будинок Федора Прохоровича Маліцького. Меморіальна дошка М. В. Берднику. Ставок. Парк. Соснові насадження біля сільського БК. Пам’ятник загиблим героям. Балка Велика. ДНЗ «Ластівка». Стадіон «Колос»Пам’ятні об’єкти села Комишувате:

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Очікувані результату проекту: Проект дасть можливість: відновити наше село, створити нові робочі місця, запобігти відтоку молоді, підвищити рівень життя населення, збільшити реалізацію продукції з приватних господарств, зберегти природу рідного краю

Номер слайду 32

Висновок. Повернення до уроків, де панує дисципліна і немає місця творчості і власним думкам, де слово вчителя є аксіома, вже неможливо. Учні повинні мати власну точку зору, мають вміти її презентувати та відстояти, а слова вчителя чи інформацію з джерел піддавати сумніву, пробувати висувати свої гіпотези та шукати нові шляхи розв’язку вже відомих теорій.

Номер слайду 33

Йти дорогою знань і показати її своїм учням -найбільша мета всьогомого життя. І вірю, що живу на рідній Україні не марно. А. В. Нижник

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кириченко Сергій Олегович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
Додано
14 січня
Переглядів
925
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку