через предметні компетенції на заняттях з філологічних дисциплін
Номер слайду 2
Наполеон Хілл
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Мета діяльності вчителя – дати можливість дитині відчути радість усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили.
Номер слайду 6
Ситуація успіху – це суб’єктивний психічний стан задоволення наслідком фізичної або моральної напруги виконавця справи, творця явища
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Дати дітям радість праці , радість успіху у навчанні , збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності – це перша заповідь виховання В.О. Сухомлинський
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Здібності можуть бути і вищими, ніж у „надійних”, але система не відлагоджена. Періоди підйому, злету змінюються спадом. Діти дуже емоційно реагують і на досягнення, і на поразки. Мають непогану підготовку, здібності, успіхи в навчанні. Однак, після відчутої колись радості сподівань, що здійснилися, з різних причин втратили її НАДІЙНІ ВПЕВНЕНІ НЕВПЕВНЕНІ ЗНЕВІРЕНІ Мають добрі здібності і відповідально ставляться до справи, але невпевнені у своїх силах Мають добрі здібності, сумлінно ставляться до виконання своїх обов’язків, активні у громадській роботі, самостійні, впевнені у собі
Номер слайду 11
Дає можливість розкрити зненацька для самого себе свої можливості Сприяє розвитку пізнавальних інтересів Створює умови, за яких студент відкриває в собі невідомі здібності Позитивні емоції сприяють налаштуванню на успішну роботу Полягає в переконуванні студентів у реальності їхнього успіху
Номер слайду 12
ПЕДАГОГІЧНІ ПРИЙОМИ Насичення змісту цікавими прикладами, фактами Нестандартна форма подання нового матеріалу Пізнавальна дискусія; аналіз життєвих ситуацій Включення у колективну навчальну діяльність Створення ситуацій, в яких необхідно оцінити мотиви та результати власної діяльності Підведення підсумку заняття для формування бажання вчитися
Номер слайду 13
ПЕДАГОГІЧНІ ПРИЙОМИ Приваблива мета Подив Проблемне запитання Помилка в поясненні Практичність теорії Запитання до тексту для підвищення інтересу до самостійного здобуття знань та розвитку навичок уміння вчитися
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Успіх не прийде до Вас. Ви самі повинні дійти до нього