Мета уроку
Формувати в учнів уміння та навички розв’язування систем рівнянь різними методоми;
сприяти розвитку пізнавального інтересу учнів, інтелектуальних здібностей, самостійності та творчості у навчанні.
Ю.Митропольський МАТЕМАТИКА цікава тоді, коли дає поживу нашій винахідливості й здатності до міркувань
Номер слайду 2
ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Х Розв’язати графічно систему рівнянь У 1 1 -1 0
Номер слайду 3
ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Розв’язати систему рівнянь методом підстановки Відповідь: (-1,6; -3,8); (1;4).
Номер слайду 4
ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Розв’язати систему рівнянь методом додавання Відповідь: (1; ); (1;- ); (-1; ); (-1; - ).
Номер слайду 5
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ
Що є розв’язком системи рівнянь другого степеня з двома змінними? Що означає розв’язати систему рівнянь другого степеня з двома змінними? Які способи розв’язування системи рівнянь другого степеня з двома змінними ви знаєте? Записати рівняння прямої? 5) Записати рівняння кола (з центром у заданій точці та з центром у початку відліку)?
Номер слайду 6
Мета уроку. Формувати в учнів уміння та навички розв’язування систем рівнянь різними методоми; сприяти розвитку пізнавального інтересу учнів, інтелектуальних здібностей, самостійності та творчості у навчанні. Тема уроку. Розв’язування систем рівнянь з двома змінними
Номер слайду 7
ІНТЕРАКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ “РОТАЦІЙНІ ТРІЙКИ”- ЦЕ ПРАЦЯ В МАЛИХ ГРУПАХ. Робота в малих групах дасть змогу вам набути навичок спілкування та співпраці. Після того як ви отримаєте завдання, ваша група за короткий час повинна виконати це завдання та представити результати роботи своєї групи. Пропоную правила роботи в малих групах, які допоможуть вам організувати свою роботу. Швидко розподіліть ролі в групі. Головуючий (спікер) Секретар Доповідач
Номер слайду 8
• зачитує завдання групи; • організовує порядок виконання; • пропонує учасникам групи висловитись по черзі; • заохочує групу до роботи; • підбиває підсумки роботи; • за згодою групи визначає доповідача. Головуючий (спікер):
Номер слайду 9
Секретар: •веде коротко і розбірливо записи результатів роботи своєї групи; • як член групи має бути готовим висловити думку групи при підбитті підсумків, або допомогти доповідачеві.
Номер слайду 10
• чітко висловлює думку, до якої дійшла група; • доповідає про результати роботи групи. Доповідач:
Номер слайду 11
Перша трійка, яка виконала завдання, висуває свого доповідача, який записує на дошці розв’язки завдання. Група, яка першою виконала завдання отримує максимум балів, а решта груп проводять самооцінку знань, в залежності від виконаної роботи. Секретарі повідомляють кількість балів вчителю, який роздає учням картки з відповідною кількістю балів. Кожне завдання оцінюється в 3 бали.
Номер слайду 12
ЗАВДАННЯ №1 Скільки розв’язків має система рівнянь
Номер слайду 13
ЗАВДАННЯ №2 Скільки розв’язків має система рівнянь
Номер слайду 14
ЗАВДАННЯ №3 Скільки розв’язків має система рівнянь