Функціональна залежність як математична модель реальних процесів. Наука невичерпна, але цим вона цікава. Знання її приносить людині справжню радість. Кожна область знань: фізика, хімія, біологія, соціологія, лінгвістика і т. д. має свої об'єкти вивчення, встановлює властивості та, що особливо важливо, взаємозв'язки цих об'єктів. Ми також є функцією багатьох змінних, одна з яких – час. Минають роки, і ми змінюємось. Ми також залежимо від своєї спадковості, від книг, які ми читаємо, від температури навколишнього середовища та від багатьох інших факторів.
Тематичний план вивчення функцій. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Знайомство із поняттям функця в загальноосвітніх школах починається у 7 класі з формування уявлення про функціональну залежність як модель реальних процесів. Навчаються задавати формулами та графіками залежності, порівнювати та аналізувати, надавати обгрунтований висновок за допомогою графіків. Вивчають лінійну функцію, її графік та властивості.
У 7 класі знайомляться з функціональною залежністю, повинні сформувати ключові компетентності: уявлення про функціональну залежність, навчитися задавати формулами залежності, будувати графіки, формулювати поняття функції та аргумента, вміти аналізувати лінійну функцію та знаходити її значення. За допомогою інтерактивних вправ, та обладнання у вигляді інтерактиної дошки чи компьютера, можна сформувати більш реальне та осмислене уявлення про тему функції. Завдання для засвоєння матеріалу Лінійна функція Приклад уроку
У 8 класі вивчають обернену пропорційність , повинні сформувати ключові компетентності: поняття про функцію. навчитись задаати функацію формулами та графічно. За допомогою інтерактивних вправ, та обладнання у вигляді інтерактиної дошки чи компьютера, можна сформувати більш реальне та осмислене уявлення про тему квадратична функція. Обернена пропорційність Приклад завдання
У 9 класі вивчають квадратичну функцію, повинні сформувати ключові компетентності: поняття про нулі функції. про проміжки знакосталості, зростання і спадання функції. Повинні вміти перетворювати графіки функцій, вміти графічно вирішувакти квадратичну функцію. За допомогою інтерактивних вправ, та обладнання у вигляді інтерактиної дошки чи компьютера, можна сформувати більш реальне та осмислене уявлення про тему квадратична функція. Квадратична функція Інтерактивна гра Приклад уроку