У презентації подано інформаційний, картографічний, статистичний матеріал для кращого сприйняття, розуміння та аналізу процесів , що відбуваються у водах світового океану.
Очікувані результати пізнавальної діяльності учнів. Знаннєвий компонент:називає складові Світового океану, найбільші гідрографічні об’єкти материків, України; формулює залежність між тектонічною, геологічною будовою, рельєфом, кліматом і водами суходолу;Діяльнісний компонент:розпізнає на контурних картах різного масштабу частини Світового океану, порівнює водозабезпеченість окремих регіонів світу, України;аналізує систему течій у Світовому океаніустановлює взаємозв’язок між літосферою, атмосферою, гідросферою на використовує фізичні й топографічні карти для характеристики гідрографічних об’єктів;застосовує гідрографічні поняття для опису (характеристики) водних об’єктів;Оцінно-ціннісний компонент:оцінює ресурси Світового океану та прісних вод на суходолі, вплив запасів водних ресурсів на розташування водомістких виробництв;
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
За умовними знаками прослідкувати розміщення
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Картографічний практикум1. Прослідкувати розміщення підводних хребтів, жолобів. глибоководних западин у океанах.
Номер слайду 9
На основі аналізу тексту; визначити типи островів, що розташовані в океанах;обґрунтувати причини їх утворення.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Презентація.11 клас . Географія. Гідросфера та системи Землі. Бендрик Віра Іванівна, вчитель географії опорного закладу «Скороходівський ЗЗСО І –ІІІ ступенів» Полтавської області. Використані ресурси. Гільберг Т. Г. Г47 Географія (рівень стандарту) : підручник для 11 кл. закладів загальної середньої освіти / Гільберг Т. Г., Савчук І. Г., Совенко В. В. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 192 с. : іл. Кобернік С. Г. Географія (рівень стандарту) : підруч. для 11 кл. закл. заг. серед. освіти / С. Г. Кобернік, Р. Р. Коваленко. – Кам’янець-Подільський : Абетка, 2019. – 176 с. : іл.