18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Презентація. Геометрія 7 клас. "Зовнішній кут трикутника"

Про матеріал
Сформувати поняття про зовнішній кут трикутника, його властивості; навчити застосовувати властивості зовнішнього кута трикутника й теорему про суму кутів трикутника під час розв'язування задач
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок № 55геометрія 7 клас

Номер слайду 2

Найкорисніше в житті – це власний досвід. В. Скоттrrrrrrrr

Номер слайду 3

Самостійна робота

Номер слайду 4

Варіант 1 1. 85°. 2. 80°. 3. 80°.4. ∠BFD = 180°-70° = 110o (за теоремою про суміжні кути). ∠BDF = 180°-(30°+ 110°) = =40° (за теоремою про суму кутів трикутника ∠DBF + ∠BFD + ∠BDF = 180°). ∠ADF = 180°-40° = 140° (кути суміжні). Розглянемо трикутник CDA. ∠A = 180°-(20° + 140°) = 20о. Відповідь: 20°. Варіант 2 1. 111°. 2. 55°. 3. 125°.4. Розглянемо трикутник. АРС ∠РАС + ∠РСА + ∠АРС = 180° за теоремою про суму кутів трикутника, тоді ∠APC = 180°-(𝜶+𝜸). ∠BPK= 180°-(180°-(𝜶 + 𝜷)) = 𝜶 + 𝜷 (кути суміжні). ∠PKB = ∠EKC як вертикальні. ∠PKB = 180°-(𝜷 + 𝜶 + 𝜷) = 180°- (2𝜷 + 𝜶). Тоді ∠EKC = 180°-(𝜶 + 2𝜷). Відповідь: 180°-(𝜶 + 2𝜷) ПЕРЕВІР

Номер слайду 5

ВАСТочки А, В і С – вершини трикутника. Відрізки АВ, ВС і АС –сторони трикутника. АВС, ВАС, ВСА –кути трикутника. Р = АВ + ВС + АС - периметр трикутника. ABCDПовторимо: Трикутник – це геометрична фігура, яка…stroke.colorstroke.on

Номер слайду 6

АСВКути трикутника:∠АВС=∠В=∠𝟏 ∠ВСА=∠С=∠𝟐 ∠ВАС=∠А=∠𝟑 123

Номер слайду 7

Сума кутів трикутника …2. Чи правда, що існує трикутник у якого:два тупих кути;тупий і прямий кути;два прямих кути?3. Властивість суміжних кутів ...

Номер слайду 8

Знайдіть невідомі кути трикутників. АВС5004501?23??АСВ400700700 ВАС200?500850 D

Номер слайду 9

Зовнішнім кутом трикутника називають кут, суміжний з кутом цього трикутника. style.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 10

Зовнішній кут трикутника тайого властивості

Номер слайду 11

Працюємо самостійно та наполегливо. Вивчимо зовнішні кути трикутника та їх властивості. Розв’язуватимемо задачі, використовуючи знання про зовнішній кут трикутника. Сьогодні на уроці:

Номер слайду 12

1?600?АВС500700 D1200 Знайдіть невідомі кути. АВСD320630??285011703 АBCD550??3501250

Номер слайду 13

АВСК12 СВК21=+Властивість зовнішнього кута трикутника. Зовнішній кут трикутника дорівнює сумі двох внутрішніх кутів, не суміжних з ним.

Номер слайду 14

ВАС ВСК – зовнішній кут трикутника. Дано: ABCDТеорема. Зовнішній кут трикутника дорівнює сумі двох внутрішніх кутів, не суміжних з ним. к. Властивість зовнішнього кута трикутника1234 Довести: 4= 1+ 2 Доведення:3 і 4– суміжні кути, тоді 4= 180°- 3. Отже, 4= 1+ 2 2. За теоремою про суму кутів трикутника 1+ 2+ 3=180°, тому 1+ 2=180°- 3= 4. .stroke.colorstroke.on

Номер слайду 15

ABCD DАВ – зовнішній кут трикутника. Розв’язати задачу: DСВ150˚А40˚?110˚Наслідок. Зовнішній кут трикутника більший за кожний кут трикутника, не суміжний з ним.

Номер слайду 16

Розв’язати задачі: Усні вправи № 437; 440, 443, 447 Практична робота №№ 438 Письмові вправи№ 441, 445, 448№ 441

Номер слайду 17

РОБОТА В ПАРІ№ 438

Номер слайду 18

Що таке зовнішній кут трикутника?2. Скільки зовнішніх кутів можна побудувати при одній вершині трикутника?3. Яку властивість має зовнішній кут трикутника?

Номер слайду 19

Домашнє завдання. Опрацювати § 18. Розв’язати № 439; 442; 446, 449.

Номер слайду 20

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Я задоволений (задоволена) уроком, урок був корисним для мене. Я багато і добре працював (працювала) на уроці. Я отримав (отримала) заслужену оцінку за свою роботу. Мені було все зрозуміло, про що говорив учитель. Мені дуже допомогла презентація. Урок був цікавий. Я брав (брала) в ньому активну участь. Урок був в деякій мірі корисний для мене і я відповідав (відповідала) з місця. Я зумів (зуміла) виконати ряд завдань, із запропонованих учителем. Мені було досить таки комфортно на уроці. Користі від уроку було мало. Я не дуже розумів (розуміла) про що йде мова. Домашнє завдання я не зрозумів (зрозуміла). До відповідей на уроці я був (була) не готовий(готова). Рефлексія «Світлофор»

Номер слайду 21

ДЯКУЮ ЗА УРОК

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Сергєєва Галина Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Забродська Олена Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ирина Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Олійник Ольга Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
5714
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку