Варіант 1 1. 85°. 2. 80°. 3. 80°.4. ∠BFD = 180°-70° = 110o (за теоремою про суміжні кути). ∠BDF = 180°-(30°+ 110°) = =40° (за теоремою про суму кутів трикутника ∠DBF + ∠BFD + ∠BDF = 180°). ∠ADF = 180°-40° = 140° (кути суміжні). Розглянемо трикутник CDA. ∠A = 180°-(20° + 140°) = 20о. Відповідь: 20°. Варіант 2 1. 111°. 2. 55°. 3. 125°.4. Розглянемо трикутник. АРС ∠РАС + ∠РСА + ∠АРС = 180° за теоремою про суму кутів трикутника, тоді ∠APC = 180°-(𝜶+𝜸). ∠BPK= 180°-(180°-(𝜶 + 𝜷)) = 𝜶 + 𝜷 (кути суміжні). ∠PKB = ∠EKC як вертикальні. ∠PKB = 180°-(𝜷 + 𝜶 + 𝜷) = 180°- (2𝜷 + 𝜶). Тоді ∠EKC = 180°-(𝜶 + 2𝜷). Відповідь: 180°-(𝜶 + 2𝜷) ПЕРЕВІР
ВАС ВСК – зовнішній кут трикутника. Дано: ABCDТеорема. Зовнішній кут трикутника дорівнює сумі двох внутрішніх кутів, не суміжних з ним. к. Властивість зовнішнього кута трикутника1234 Довести: 4= 1+ 2 Доведення:3 і 4– суміжні кути, тоді 4= 180°- 3. Отже, 4= 1+ 2 2. За теоремою про суму кутів трикутника 1+ 2+ 3=180°, тому 1+ 2=180°- 3= 4. .stroke.colorstroke.on
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Я задоволений (задоволена) уроком, урок був корисним для мене. Я багато і добре працював (працювала) на уроці. Я отримав (отримала) заслужену оцінку за свою роботу. Мені було все зрозуміло, про що говорив учитель. Мені дуже допомогла презентація. Урок був цікавий. Я брав (брала) в ньому активну участь. Урок був в деякій мірі корисний для мене і я відповідав (відповідала) з місця. Я зумів (зуміла) виконати ряд завдань, із запропонованих учителем. Мені було досить таки комфортно на уроці. Користі від уроку було мало. Я не дуже розумів (розуміла) про що йде мова. Домашнє завдання я не зрозумів (зрозуміла). До відповідей на уроці я був (була) не готовий(готова). Рефлексія «Світлофор»