Ребус. Як ви розумієте, що таке час?Скільки минуло років з того часу, як ви народилися?Скільки минуло місяців з того часу, як ви вперше прийшли до школи?Скільки минуло днів березня?Скільки минуло годин від моменту, коли ви вранці прокинулися?Коли щось було дуже давно, ми кажемо, що спливло багато…ЧАСРозгорніть зошит на стор. 26. Виконайте завдання 1. А зараз розгадайте ще один ребус на цю тему
Вправа “Асоціативний кущ” Поміркуйте, що таке час. Зараз ми створимо асоціативний кущ до цього слова. Пригадайте, на що схожий асоціативний кущ. Що має бути посередині? Тож створіть асоціативний кущ, як ви вже вмієте. Використовуючи свій асоціативний кущ, розкажіть про час. На сонечко. Слово “час”.
Розмова про календар. Розгляньте малюнки. Що на них зображено?Поміркуйте, як календар пов’язаний із часом. Що ми можемо визначати за календарем?Із чого починається рік?Як дізнатися, який сьогодні день тижня? Яке число?Чи є у вас вдома календарі? Які вони?Як ними користуватися? Коли вони потрібні? Для чого?Що довше триває: тиждень чи місяць? Рік чи місяць?Перегляньте відео та пригадайте, з чого складається доба.https://www.youtube.com/watch?v=J6 Q-OW4 Lbag&ab_channel=%D0%90%D1%83%D0%B4%D1%96%D0%BE%D0%9 C%D0%B0%D0%BC%D0%B0%E1%97%A9%E1%91%8 C%E1%97%AAIO%E1%97%B0%E1%97%A9%E1%97%B0%E1%97%A9
Що ви робите вранці?Що настає після ранку? Чим ви займаєтеся вдень?Коли день завершується, розпочинається…Як вам подобається проводити вечір?Після вечора настає…Що ви робите вночі?Ранок, день, вечір, ніч — це одна…Скільки діб триває тиждень?Скільки діб може тривати місяць? Чи у всіх місяців однакова тривалість? У якого місяця тривалість найменша?Фізкультхвилинкаhttps://www.youtube.com/watch?v=Jq. I8mtlt. W8 A&ab_channel=Kidi. Um. TV
Бесіда за сюжетним малюнком. Розгорніть підручник на сторінці 53. Розгляньте малюнок. Що ви на ньому бачите?Полічіть, скільки годинників на малюнку. Знайдіть електронний, піщаний, маятниковий, механічний…Чим вони відрізняються?Чи всі годинники показують однаковий час? Знайдіть годинники, на яких час однаковий. Які й на скільки відстають від них?За яким годинником час визначити найлегше? Чому?За яким ми можемо найточніше визначити час?Який годинник коли потрібний?Які ще годинники є у вас вдома? Які в них голоси?Якими годинниками ви вже користувалися? Коли?Як ви думаєте, чи обов’язково людям вміти користуватися годинником? Чому?Уявіть та інсценуйте фантастичну ситуацію, коли всі годинники втекли від людей. Що могло образити годинники? Як на таку втечу реагували б люди?
Як називається такий годинник?Що ви спостерігали? Який висновок можна зробити?Чи можна сказати, що час спливає?Перша властивість часу — плинність. Поміркуйте, чи можна повернути вчорашній день? А поміняти його місцем із завтрашнім? Який висновок можна зробити?Друга властивість часу — незворотність. Як ви гадаєте, чи можна побачити час? А доторкнутися до нього?Про яку властивість можемо сказати?Третя властивість часу — невидимість.
Вправа “Долонька”Загніть мізинчик і скажіть, що нового ви дізналися на уроці. Загніть безіменний пальчик, скажіть, що вам найбільше сподобалося. Загніть середній пальчик, розкажіть, що на уроці не сподобалося. Загніть вказівний пальчик і скажіть, що з цього уроку ви хочете запам’ятати на все життя. А тепер покажіть уподобайку, якщо вам урок сподобався, і невподобайку, якщо не сподобався.
Дистанційні уроки за підручником “Я досліджую світ” для 1 класу (О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко) https://svitdovkola.org/1/lessons Я досліджую світ: підруч. інтегр. курсу для 1 класу /О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко – К.: Світич, 2018 Я досліджую світ: зошит для 1 класу /Лабащук О., Решетуха Т. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2022 Використані матеріали