Презентація «Гра як ефективний засіб мотивації учнів на уроках української мови»

Про матеріал
Презентація допоможе вчителям зробити урок не лише пізнавальним, інформативним, але й підтримувати у дітей зацікавленість предметом, бажання вчитися, зробити урок цікавим, підвищити у школярів мотивацію до навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-клас «Гра як ефективний засіб мотивації учнів на уроках української мови»Підготувала Савчук Ірина Григорівна, учитель української мови та літератури. Опорного закладу загальної середньої освіти «Лідер» Краматорської міської ради

Номер слайду 2

Вивчення української мови в школі передбачає реалізацію 3 основних завдань: дати учням знання з мови і вміння використовувати їх на практиці; розвивати мислення, творчі вміння й здібності; виховувати національно свідому особистість.

Номер слайду 3

Питання Як зробити урок не лише пізнавальним, інформативним, але й підтримувати у дітей зацікавленість предметом, бажання вчитися, зробити урок цікавим, підвищити у школярів мотивацію до навчання?

Номер слайду 4

Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку. Гра – це величезне світло, через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 5

Основні функції навчальних ігор:використовують знання, уміння й навички на практиці;розвивають пам'ять, увагу, мислення, творчі здібності;виховують самостійність;формують певні естетичні та світоглядні позиції;створюють ситуацію успіху.

Номер слайду 6

За методикою розрізняють такі ігри: предметні; рольові;ділові;сюжетні; імітаційні;операційні; змагання.

Номер слайду 7

Успіх проведення гри залежить від дотримання таких вимог: ігри мають відповідати навчальній програмі;ігрові завдання мають бути не надто легкими, проте й не дуже складними;відповідність гри віковим особливостям учнів;різноманітність ігор;залучення до ігор учнів усього класу.

Номер слайду 8

Основні принципи роботи в групах:— «ми» так само важливе, як і «я»;—я можу досягти своїх цілей, якщо ти досягнеш своїх;— допомагаймо один одному;— оцінка групи - оцінка кожного.

Номер слайду 9

Сейф мовних знань. Завдання: запишіть у вигляді коду цифри, що супроводжують слова, у яких вживається літера и. Методична цінність: гра створює умови для практичного закріплення теоретичного матеріалу з різних тем, сприяє виробленню швидкої реакції, розвиває вміння ощадливо витрачати інтелектуальні зусилля. Максимальна кількість балів: 5

Номер слайду 10

Сейф мовних знань{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіантІІ варіант1ген…й (1)рад…ус (2)к…сет (3)ц…стерна (1)лог…ка (2)граф…ка (3)2з…игзаг (1)ф…алка (2)х…мія (3)г…єна (1)єх…дна (2)г…брид (3)3тр..умф (1)акс…ома(2)х…мера (3)н…ша (1)н…рка (2)к…парис(3)4г…мн (1)г…гант(2)г…ря (3)в…мпел (1)в…брація(2)в…скоза (3)5текст…ль (1)п…лот(2)арх…в (3)п…столет(1)харак…рі (2)сп…рт (3)До теми «І та И в запозичених словах»

Номер слайду 11

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіантІІ варіант1ген…й (1)рад…ус (2)к…сет (3)ц…стерна (1)лог…ка (2)граф…ка (3)2з…игзаг (1)ф…алка (2)х…мія (3)г…єна (1)єх…дна (2)г…брид (3)3тр..умф (1)акс…ома(2)х…мера (3)н…ша (1)н…рка (2)к…парис(3)4г…мн (1)г…гант(2)г…ря (3)в…мпел (1)в…брація(2)в…скоза (3)5текст…ль (1)п…лот(2)арх…в (3)п…столет(1)харак…рі (2)сп…рт (3)код: 31331код: 12313

Номер слайду 12

Дуель. Завдання: учитель наводить слова російською мовою, потрібно пригадати й назвати український відповідник. Методична цінність: гра розширює словниковий запас учнів, збагачує його власне українськими лексемами, сприяє усуненню з їхнього мовлення іншомовних вкраплень, розвиває увагу. Максимальна кількість балів: 10

Номер слайду 13

Дуель{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіант ІІ варіант1 Сопоставлять-Жареный -2кудрявый- Опровергать -3 Клюква – Земляника - 4 Янтарь – Пугало – 5 Пищеварение – Изжога – 6 Седой –Наседка – 7 Благоприятный – Судорога –8 Натощак – Сор –9 Нахал – Изумруд -10 Дерзкий -Насморк -

Номер слайду 14

Дуель{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіант ІІ варіант1 Сопоставлять – зіставляти Жареный - смажений2кудрявый- кучерявий. Опровергать - спростовувати3 Клюква – журавлина. Земляника - суниця4 Янтарь – бурштин. Пугало – опудало5 Пищеварение – травлення. Изжога – печія6 Седой – сивий. Наседка – квочка7 Благоприятный – сприятливий. Судорога – судома8 Натощак – натщесерце. Сор –сміття9 Нахал – нахаба. Изумруд - смарагд10 Дерзкий - зухвалий. Насморк - нежить

Номер слайду 15

Консонантизм. Завдання: за літерами на позначення приголосних звуків установіть потрібні слова та запишіть. Методична цінність: гра тренує увагу, розвиває аналітичні здібності, кмітливість, розширює словниковий запас, удосконалює правописні навички. Максимальна кількість балів: 11

Номер слайду 16

трктрмлдйнстьгртмплвнсрдвщкрпрцрвлцпррттдрктрктстрфврсньпстрфмлдстьпстлкмттклскгрнмкрглмвтрнркндктрглблзцбрдвк. Консонантизм

Номер слайду 17

трактормелодійністьгарматаполовинасередовищекорпораціяреволюціяпріоритетдиректоркатастрофавересеньапострофмолодістьапостолкомітеткласикаагрономкриголамветеринаркондукторглобалізаціябородавка. Консонантизм

Номер слайду 18

Правописна селекція. Завдання: підкреслити слова, у яких допущені орфографічні помилки. Методична цінність: гра дає змогу закріпити правописні навички, піднести їх до ступеня автоматизму, розвиває вміння працювати швидко та якісно, тренує пам'ять, увагу, розвиває спостережливість. Максимальна кількість балів: 17

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Антисуржик. Завдання: «очистити» словосполучення від суржикових елементів. Методична цінність: гра сприяє виробленню у школярів поняття нормативного мовлення, розуміння обов’язкового дотримання вимоги чистого, незасміченого чужорідними елементами мовлення, привчає бути уважними в мовленнєвій діяльності, автоматично розмежовувати елементи різних мов, а також виховує наполегливість, зосередженість. Максимальна кількість балів: 13

Номер слайду 23

Антисуржик. Закрийте двері – сквозняк!У тебе насморк!Я буду в три часа!Включіть свєт. Приберіть мусор. Більша половина. Відношення до людей. Йти на рибалку. По всіх правилах. Змагання по футболу.Іти за хлібом. Опановувати знаннями. Сталося по неуважності. 

Номер слайду 24

Антисуржик. Зачиніть двері – протяг!У тебе нежить!Я буду о третій годині. Увімкніть світло. Приберіть сміття. Більша частина. Ставлення до людей. Йти на риболовлю. За всіма правилами. Змагання з футболу.Іти по хліб. Опановувати знання. Сталося через неуважність. 

Номер слайду 25

Очікувані результати:створює позитивну мотивацію навчання учнів;розвиває творчі здібності школярів, увагу.ініціативність; зумовлює самореалізацію особистості.

Номер слайду 26

Створення стабільноїситуації успіху. Урізноманітнення видівдіяльностіПідвищенняемоційного тонусу уроку. Пожвавленнярозумової активностіСприяння активному формуванню світогляду. Розширення словникового запасу. Забезпеченнямовного розвитку. Вироблення ініціативності та культурних навичок Значення ігрових технологій

Номер слайду 27

Результативність роботи Олімпіади (міський етап){2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}2001 - 2002 н.р. Каліберда ЄлизаветаІІІ місце(7 клас)2002 – 2003 н.р. Каліберда ЄлизаветаІІІ місце(8 клас)2003 – 2004 н.р. Каліберда ЄлизаветаІ місце(9 клас)2004 – 2005 н.р. Войтешенко Тетяна. Каліберда ЄлизаветаІІ місцеІІ місце(9 клас)(10 клас)2006 – 2007 н. р. Войтешенко Тетяна ІІІ місце(11 клас)2007 – 2008 н. р. Савчук Вікторія ІІ місце(7 клас)2008 – 2009 н. р. Савчук Вікторія І місце(8 клас)2009 – 2010 н. р. Савчук Вікторія. Карватська Анастасія І місцеІ місце(9 клас)(7 клас)

Номер слайду 28

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}2010-2011 н.р. Карватська Анастасія. Колодяжна Еліна. Савчук Вікторія. Гостеніна АнастасіяІ місцеІІІ місцеІ місцеІІІ місце(8 клас)(8 клас)(10 клас)(10 клас)2011-2012 н.р. Карватська Анастасія. Колодяжна Еліна. Савчук ВікторіяІ місцеІІ місцеІ місце(9 клас)(9 клас(11 клас)

Номер слайду 29

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}2012-2013 н.р. Карватська Анастасія. Колодяжна ЕлінаІ місцеІІ місце(10 клас)(10 клас)2013-2014 н.р.2014-2015 н.р.2015-2016 н.р. Карватська Анастасія. Колодяжна Еліна. Рєєк Євгеній Рєєк Євгеній І місцеІІІ місцеІІ місце ІІ місце(11 клас)(11 клас)(7 клас)(8 клас)

Номер слайду 30

Обласний етап{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}2008-2009н.р. Савчук ВікторіяІІІ м.(8 кл.)2009-2010 н.р. Савчук ВікторіяІ м.(9 кл.)2010-2011 н.р. Савчук Вікторія. Карватська АнастасіяІ м.ІV м.(10 кл.)(8 кл.)2011-2012н.р. Савчук Вікторія. Карватська АнастасіяІм.ІІІм.(11 кл.)(9кл.)2012-2013 н.р. Карватська АнастасіяІІІм.(10кл.)2013-2014 н.р. Карватська АнастасіяІм.(11 кл.)

Номер слайду 31

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Всеукраїнський етап2009-2010 н.р. Савчук Вікторія ІІм.(9 клас)2010-2011 н.р. Савчук Вікторія учасниця(10 клас)2013-2014 Карватська н.р Анастасія IIIм. 11 (клас)

Номер слайду 32

Міжнародний конкурс знавців української мови ім. П. Яцика. Міський етап{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}2001 – 2002 н.р. Ліхтей Лідія– ІІ місце(7 клас)2002 – 2003 н.р. Войтешенко Тетяна. Гармаш Алевтина–ІІІ місцеІІІ місце(7 клас)(8 клас)2004 – 2005 н.р. Гармаш Алевтина Субботін Олександр––І місцеІІ місце(10 клас)(9 клас)2005 – 2006 н.р. Гармаш Алевтина. Субботін Олександр––І місцеІ місце(11 клас)(10 клас)2006 – 2007 н.р. Войтешенко Тетяна–ІІ місце(11 клас)2008 – 2009 н.р. Карватська Анастасія. Савчук Вікторія––ІІІ місцеІ місце(6 клас)(8 клас)2009 – 2010 н.р. Карватська Анастасія. Савчук Вікторія––І місцеІ місце(7 клас)(9 клас){2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}2010-2011 н.р. Карватська Анастасія. Колодяжна Еліна. Савчук Вікторія. Гостеніна АнастасіяІ м.ІІІмІм.ІІм.(8 кл.)(10 кл.)2011-2012 н.р. Карватська Анастасія. Колодяжна Еліна. Савчук ВікторіяІ м.ІІм.І м.(9 кл.)(11кл.){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}2012-2013н.р. Колодяжна Еліна. Карватська Анастасія. Нестеров БорисІІмІІІм.ІІІм.(10 кл)(5кл)2013 -2014н.р. Карватська Анастасія. Колодяжна Еліна. Нестеров БорисІм.ІІм.ІІм.(11кл.)(5кл.)

Номер слайду 33

Обласний етап{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}2011-2012 н.р. Савчук Вікторія ІІм.(11кл.)2013-2014 н.р2015-2016 н.р. Карватська Анастасія. Рєєк Євгеній ІІм.ІІ м. (11 кл.)(8 клас)Всеукраїнський етап2011-2012 н.р. Савчук Вікторія учасниця(11 кл.)2013-2014 н.р. Карватська Анастасіялауреат(11 кл.)

Номер слайду 34

Мовно-літературний конкурс ім. Т. Г. Шевченка. Міський етап{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}2010-2011 н.р. Карватська АнастасіяІ місце(8 клас)2011-2012 н.р. Карватська Анастасія. Лемешко Марина. Кіркеснер Яна. Семенюта АлінаІ місцеІ місцеІІ місцеІІІ місце(9 клас)(11 клас)(11 клас)(5 клас){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}2012-2013 н.р. Карватська Анастасія. Нестеров БорисІ місцеІІІ місце(10 клас)(5 клас)2013-2014 н.р. Карватська Анастасія. Рєєк ЄвгенійІ місцеІІІ місце(11 клас)(6 клас)Обласний етап2013-2014 н.р2014-2015 н.р. Карватська Анастасія. Нестеров Борис І місцеІІІ місце(11 клас)(7 клас)Всеукраїнський етап2013-2014 н.р Карватська Анастасія ІII місце (11 клас)

Номер слайду 35

. Нагородження учениці 10-Б класу Краматорської української гімназії Савчук Вікторії Дипломом лауреата стипендії Президента України

Номер слайду 36

КАРВАТСЬКА АНАСТАСІЯ, випускниця Краматорської української гімназії, стипендіат Кабінету Міністрів України. Учитель – Савчук Ірина Григорівна

Номер слайду 37

Переможець Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури (м. Черкаси)

Номер слайду 38

Лауреат ХIV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика Церемонія нагородження премією в Національному академічному драматичному театрі імені Івана Франка (м. Київ)

Номер слайду 39

Переможець IV Міжнародного мовно-Літературного конкурсу імені Т. Шевченка

Номер слайду 40

Переможці та призери Всеукраїнської олімпіади та Міжнародних конкурсів. Гостеніна Анастасія. Карватська Анастасія. Савчук Вікторія

pptx
Додано
24 березня
Переглядів
141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку