Урок-презентація №186клас. Тема: Скрипка в руках віртуозів
Номер слайду 2
Мета: ознайомити з особливостями розмаїття камерно-інструментальних жанрів, розглянути камерно-інструментальну музику відомих композитирів, ознайомити з поняттям «віртуоз». Розвивати: вміння учнів уважно слухати камерно-інструментальну музику, вміння виразно викону- вати пісні. Виховувати: інтерес до слухання класичної камерно-інструментальної музики.
Номер слайду 3
Девіз нашого уроку сьогодні: Розум і фантазію прояви Активним і уважним будь! І про кмітливість не забудь. Все це нам знадобиться на уроці . Тож вперед!Часу не гаймо. І урок наш починаймо.
Номер слайду 4
Актуалізація опорних знань: Застосовуємо інтерактивний метод «Дуель» (учнів ділимо на дві команди і кожна з команд задає питання по темі минулого уроку)
Музичний словничок: Віртуоз-артист-музикант, який досконало володіє виконавською технікою. Капричо або каприс(італ.примха, каприз)- інструментальна п‘єса довільної форми у блискучому віртуозному стилі.
Номер слайду 7
Інтерактивний метод «Навчаючи вчусь» (ділимо клас на дві групи,вони отримують картки із завданнями, опрацювавши інформацію, учні по одному «кур'єру» відправляють до іншої групи, де і діляться інформацією)
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Ванесса Мей
Номер слайду 11
Аналіз музичних творів: (застосовуємо метод «Мікрофон»)--Як ви думаєте, що пережив композитор, коли писав цю музику, які почуття хотів нам передати?-Який інструмент звучав? Як називають виконання твору одним музикантом?-У якому виконанні більше сподобався музичний твір?-Якби кожен шукав прекрасне навколо себе, яким би стало життя?-Чи хотіли б ви ще раз почути цей музичний твір? Де і при яких обставинах?
Номер слайду 12
Виконання пісні на слова і музику Наталії Май «Зима»Пісні Н. Май пронизані любов'ю до рідної землі, вони світлі, прості. Їх співають і слухають люди різного віку.
Номер слайду 13
Підсумок уроку . Оцінювання.-Пригадайте, які є жанри камерно-інструментальної музики?-З якими композиторами-віртуозами сьогодні ознайомились?-Що найбільше вам сподобалось на уроці?