Презентація "Громадянська відповідальність"

Про матеріал

Презентація "Громадянська відповідальність" розкриває одну з наскрізних ліній на уроках української мови та літератури на прикладі вірша В. Симоненка "Ти знаєш, що ти - Людина?"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Громадянська відповідальність – одна з наскрізних ліній на уроках української мови та літератури

Номер слайду 2

Громадянська відповідальність сприяє: • осмисленню індивідом своєї громадянської ролі у суспільстві; • формуванню ціннісного ставлення до людини, людської гідності, до суспільства, до праці ; • поваги до української мови, українських законів, правових норм; • формуванню вміння ефективно вибудовувати комунікацію, аргументовано і грамотно висловлювати власну думку щодо взаємин, різноманітних життєвих явищ, реалізації громадянських прав та обов’язків, суспільно-політичних подій; • умінню реалізовувати громадянські права й обов’язки.

Номер слайду 3

• відчуттю себе членом спільноти; • усвідомленню важливості активної громадянської позиції; • готовності брати на себе відповідальність; • толерантності й поваги до здобутків різних народів, людей різних рас, культур і національностей, до різних поглядів, ідей, вірувань та утвердження права кожного на власну думку; • повазі до закону та правових норм; • переосмисленню сучасного досвіду на основі загальнолюдських цінностей; • відчуття свободи у висловлюваннях, мисленні й творчості; • самовизначенню молодої людини, вироблення в неї активної життєвої позиції.

Номер слайду 4

Реалізація :• засвоєння української мови, спілкування нею; • трактування змісту понять у вивченні різних розділів шкільного курсу (наприклад, у розділі «Лексикологія» школярі за тлумачними словниками засвоюють сутність понять «особистість», «гідність», «права», «демократія», «громадянство» ; • використання змісту текстів: різноманітних вправ із граматики, завдань, словникових диктантів, переказів, творів тощо, які розкривають питання культурних надбань нації та людства.

Номер слайду 5

• наведення прикладів з художніх творів, де герої проявляють активну громадянську позицію, висловлення ставлення до порушених проблем; • діалогічної взаємодії з текстом: уміти сприймати, аналізувати й інтерпретувати художній твір; • спілкування, а саме: уміння аргументовано і грамотно висловлювати власну думку щодо суспільно - політичних питань; твердо, але толерантно відстоювати свої погляди в дискусії; уникати дискримінації інших у процесі спілкування

Номер слайду 6

В. СИМОНЕНКОТи знаєш, що ти – ЛЮДИНАТи знаєш, що ти — людина? Ти знаєш про це чи ні?  Усмішка твоя — єдина, Мука твоя — єдина, Очі твої — одні. Більше тебе не буде.  Завтра на цій землі Інші ходитимуть люди, Інші кохатимуть люди —Добрі, ласкаві й злі. Сьогодні усе для тебе —  Озера, гаї, степи.  І жити спішити треба,  Кохати спішити треба —  Гляди ж не проспи! Бо ти на землі — людина,  І хочеш того чи ні —  Усмішка твоя — єдина,  Мука твоя — єдина,  Очі твої — одні.

Номер слайду 7

В. Симоненко“ Ти знаєш, що ти – ЛЮДИНА”Віросповідання

Номер слайду 8

Професії

Номер слайду 9

Національність

Номер слайду 10

Колір шкіри

Номер слайду 11

Практичне завдання 1. Намалюйте квітку з п’яти пелюсток і представте її, зазначивши власні потреби як особистості ( розмір пелюстки вказуватиме на важливість потреби). 2. Навколо квітки намалюйте листочки, зазначивши перешкоди на шляху до зростання гідної особистості. 3. Обговорення: чим вас вразила квітка вашого товариша? Що необхідно зробити, щоб захистити різні пелюстки?Чи існує зв’язок між потребами, зазначеними на пелюстках та правами дитини? Що ви дізналися про власну особистість як людини?Сила квітів

Номер слайду 12

Дякую за увагу!

pptx
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
2750
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку