Розробка відкритого уроку з економіки для 11 класу. матеріали уроку містять підбірку роздаткового матеріалу. Який вчитель може використати під час уроку. У розробці продумана робота з таблицями, словником, закріплення матеріалу, а також звернено увагу на сучасні елнктронні гроші.
Гроші майбутнього Біткойн (bitcoin, BTC, БТК) – це криптовалюта (цифрова валюта). Її немає на фізичних носіях – папері або монетах. Вона віртуальна. У біткойнов немає банку, який запускає в обіг грошові знаки. Вони не підкріплена золотом, як офіційна валюта. Кількість біткойнів обмежена: система може видати лише 21 мільйон одиниць цієї цифрової валюти. Зараз згенеровано трохи більше 16 мільйонів. За прогнозами, емісія біткойнів повинна припинитися до 2140 році. Вартість одного біткойна днями перевищила 3 000 доларів, але потім впала на 25%.
Закріплення матеріалу 1. Чи можна надрукувати будь-яку кількість грошей? 2.Першими грошима, що з’явилися були – паперові гроші ? 3. Гроші є посередником при обміні товарів та послуг? 4. Чек - це вид кредитних грошей? 5. Паперові гроші мають власну вартість і вони не підтвердженні знаком золота? 6. Існує два види грошей? 7. Біткойн – це крипто валюта (цифрова валюта)?
ПІДСУМОК УРОКУ Гра «Чи засвоїв ти терміни» Гроші – це ті функції які вони виконують; це те що люди визнають грошима; загальний еквівалент вартості. Монети – грошовий знак, виготовлений з металу (золота, срібла, міді або сплавів) встановлених законом ваги і форми, що використовується як засіб грошового обігу та платежу. Товарні гроші – це різновид грошей, які одночасно є товаром. Банкноти – це грошові знаки, які випускаються в обіг центральним емісійним банком. Електронні гроші – це гроші, які записані у вигляді чисел на рахунках у банківських комп’ютерах, які переміщуються без всяких папірців по електричним і електронним мережах.