Групова навчальна діяльність і її застосування y вивченні лінійних рівнянь в 6 і систем лінійних рівнянь в 7 класах. Виконала вчитель математики ЛПЕПІМ Водяницька Лариса
Номер слайду 2
План презентації:*Поняття групової навчальної діяльності (Гр. НД)*Форми Гр. НД*Функції Гр. НД *Практичне застосування Гр. НД *Висновок
Номер слайду 3
Групова навчальна діяльність – одна з форм організації процесу навчання в малих учнівських групах. Їх має об'єднувати загальна навчальна мета під опосередкованим керівництвом вчителя та співпраця між учнями. Саме розвиток дитини (учня) як суб'єкта навчальної діяльності, має бути метою групової навчальної діяльності.
Номер слайду 4
Парна форма – це коли два учні виконують частину (або все) завдання разом. На фото - результат парної роботи. Форми Гр. НД
Номер слайду 5
Ланкова форма – це така організація навчальної діяльності, яка має постійні малі учнівські групи з лідерами-керівниками. Учні опрацьовують єдине завдання.
Номер слайду 6
Диференційовано-групова форма – це організація групової роботи серед груп з різними можливостями в навчанні. Завдання розподіляються за рівнем складності.
Номер слайду 7
Групова робота учнів може бути застосована на уроках математики у тих випадках, коли задача/завдання потребує колективної роботи.
Номер слайду 8
В підсумку маємо наступні висновки:в доборі форм групової роботи в класі має бути врахований і характер (репродуктивний чи продуктивний) навчальної діяльності, і зміст матеріалу, і індивідуальні та вікові потреби учнів, їх особливості.
Номер слайду 9
Розвивальна. Виховна. ФУНКЦІЇ Гр. НДМотиваційна. Навчальна. Організаційна
Номер слайду 10
Практичне застосування Гр. НДНа уроках математики в 6 класівсім класом грали в математичне лото. Для того, щоб дістатися фінішу, потрібно було розв`язати запропоновані рівняння та, знайшовши відповідь, передати хід наступному гравцю. На фото процес гри в математичне лото з учнями 6 класу ЛПЕПІМПриклад "доміношок"
Номер слайду 11
В 7 класі після вивчення теми "Системи лінійних рівнянь" була проведена контрольна робота в формі гри хрестики-нулики. Діти і пограли, і контрольну написали. Результати перевершили очікувані. Пари і завдання були підібрані за рівнем складності з урахуванням здібностей дітей. Опрацьовувалась диференційно-групова форма роботи
Номер слайду 12
Саме в ході контрольної - гри в 7 класі було використано деякі функції Гр. НД. Ми розвивали дух суперництва, азарт в прагненні досягнути цілей, навчалися швидко працювати і думати. Виховували в собі здатність співпрацювати в команді(6 клас).
Номер слайду 13
Застосування Гр. НД в середній школі має свої переваги - мотивує дітей до більш глибокого пізнання предмету, сприяє зміцненню колективу в класі тощо, в той же час дуже часте проведення групової роботи може призвести до зниження уваги дітей і в деяких випадках до прагнення "відсидітися" за рахунок інших учасників групи.
Номер слайду 14
Список використаних джерел. Мосьпан Н. В. ТЕХНОЛОГІЯ ГРУПОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІТетяна Сосинець, Леся Чосік Східноєвропейський національнийуніверситет імені Лесі Українки (Луцьк) ВИКОРИСТАННЯ ГРУПОВОЇ ФОРМИ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІТакож на уроках були використані розробки Безп`ятчук Т., що надає ці матеріали для використання за символічну плату.