Групова навчальна діяльність – одна з форм організації процесу навчання в малих учнівських групах. Їх має об'єднувати загальна навчальна мета під опосередкованим керівництвом вчителя та співпраця між учнями. Саме розвиток дитини (учня) як суб'єкта навчальної діяльності, має бути метою групової навчальної діяльності.
Практичне застосування Гр. НДНа уроках математики в 6 класівсім класом грали в математичне лото. Для того, щоб дістатися фінішу, потрібно було розв`язати запропоновані рівняння та, знайшовши відповідь, передати хід наступному гравцю. На фото процес гри в математичне лото з учнями 6 класу ЛПЕПІМПриклад "доміношок"
В 7 класі після вивчення теми "Системи лінійних рівнянь" була проведена контрольна робота в формі гри хрестики-нулики. Діти і пограли, і контрольну написали. Результати перевершили очікувані. Пари і завдання були підібрані за рівнем складності з урахуванням здібностей дітей. Опрацьовувалась диференційно-групова форма роботи
Застосування Гр. НД в середній школі має свої переваги - мотивує дітей до більш глибокого пізнання предмету, сприяє зміцненню колективу в класі тощо, в той же час дуже часте проведення групової роботи може призвести до зниження уваги дітей і в деяких випадках до прагнення "відсидітися" за рахунок інших учасників групи.
Список використаних джерел. Мосьпан Н. В. ТЕХНОЛОГІЯ ГРУПОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІТетяна Сосинець, Леся Чосік Східноєвропейський національнийуніверситет імені Лесі Українки (Луцьк) ВИКОРИСТАННЯ ГРУПОВОЇ ФОРМИ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІТакож на уроках були використані розробки Безп`ятчук Т., що надає ці матеріали для використання за символічну плату.