Розвиток творчоїуяви, естетичного смаку, прищеплення інтересу до народних ремесел на заняттях килимарством. Керівник гуртка «Килимарство»: Величко Марія Урелівна ПАЛАЦ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА м. Ізмаїл
Номер слайду 2
Педагогічна проблема: Розвиток творчої уяви, естетичного смаку, прищеплення інтересу до народних ремесел, формування трудових навичок на заняттях килимарства
Номер слайду 3
Паспорт гуртка. Дата народження гуртка – 1 вересня 2002 года. КЕРІВНИК: Величко Марія Урелівна;Освіта – вища;Педагогічний стаж – 29 років;Вихованці –учні 1-11 класів ЗОШ міста;
Номер слайду 4
Килимарство України. Килимарство – мистецтво виготовлення килимів ікилимових виробів (гобеленів,доріжок тощо)ручним способом. Килимарство — це стародавній художній промисел,широко поширений по всьому світу. Ручне килимарство існує з тих часів, коли люди навчилися виробляти пряжу і тканини з волокнистих матеріалів. Батьківщиною килимарства вважається Персія. Килимарство - найкрупніша гілка українського ткацтва – пережило свій великий зліт ще за часів Києвської Русі; пізніше - у 15 і 17 століттях. Килимами прикрашались як палаци і садиби знаті, так і прості сільські хати. За століття розвитку килимарства було створено безліч різноманітних технік (рахівна, гребінкова, ворсова). Крім того , склалось багато шкіл і цілих напрямків народного килимарства (гуцкльське, дігтярівське,хотинське). Таким чином, кожен килим унікальний і різниться від усіхінших - в залежності від того, яким майстром якої школи і яким плетенням був роблений.
Номер слайду 5
Традиції гуртка. Участь у міськой виставці до Дня міста «Осіння сімфонія»;Участь в обласному фестивалю – конкурсу «Сузір’я» виставка ДПМ);Участь в обласной регіональній виставці дитячої творчості «Юні таланти Бессарабії»;Підготовка підлітків – інструкторів;Родинні свята;Участь в обласний виставці науково – техничної та декоративно – прикладної творчості учнівської молоді при Одеському обласному гуманітарному центрі позашкільної освіти та виховання
Номер слайду 6
Форми та методи роботи у гуртку індивідуальні - в рамках часу відведеного на групу. Форми роботи:групові - колективна творчістьмасові – участь у виставках, конкурсах. Методи роботи: словесні наочні практичні аналітичні