Ігрова програма на тему: «Наша безпека - понад усе»

Про матеріал
Мета: закріпити знання, вміння та навички учнів з основ безпеки життєдіяльності, формувати здоров’язбережувальну, соціальну, екологічну компетентності школярів, розвивати у дітей високі морально-психологічні якості: мужність, відвагу, витримку, ініціативність, кмітливість, згуртованість, творчу уяву. Обладнання: конверти із завданнями, магніти, папір, ручки, кошик, ключі, кільця для ключів.
Перегляд файлу

Ігрова програма на тему: «Наша безпека  - понад усе»

 

Мета: закріпити знання, вміння та навички учнів з основ безпеки життєдіяльності, формувати здоров’язбережувальну, соціальну, екологічну компетентності школярів, розвивати у дітей високі морально-психологічні якості: мужність, відвагу, витримку, ініціативність, кмітливість, згуртованість, творчу уяву.

Обладнання: конверти із завданнями, магніти, папір, ручки, кошик, ключі, кільця для ключів.

 

Хід гри:

І. Організаційний етап

Ведучий.

Добридень дорогі друзі! Ми з вами сьогодні зібрались, щоб перевірити ваші знання з безпеки. Але зробимо ми це у вигляді ігор, під час якого ви зможете продемонструвати свої вміння діяти в екстремальних та надзвичайних ситуаціях. Вам доведеться спробувати себе у ролі пожежних та лікарів та представників інших важливих професій.

Вас чекає  9 завдань , на кожному необхідно відповісти запитання та отримати ключі. Чим більше ключів ви отримаєте, тим більше літер у кодовому реченні ви зможете відкрити. Переможе та команда, яка перша відгадає ключову фразу.

Отже, кожна команда отримає зараз конверт із маршрутним листом і за моєю командою починає рух.

Після виконання всіх завдань ми знову збираємось і визначаємо переможців.

Ну що ж, всім зрозуміло завдання? Отже, на старт! Увага! Почали!

 


Завдання №1

Що має бути в сумці на момент евакуації?

( На столі лежать потрібні та непотрібні речі. Учні збирають у сумку лише все необхідне )

Матеріали:

Необхідні речі:

  • документи;
  • гроші, цінні речі;

     -  необхідні речі (білизна, теплий одяг, взуття, предмети гігієни);

  • продукти харчування на 2-3 дні та питна вода;
  • кухоль, ложка, ніж, сірники, ліхтарик, аптечка;
  • дітям дошкільного віку пришивають записку (бейджик): ПІП, дата народження, домашня адреса, дані батьків.

Зайві речі:

  • іграшки, косметика, магнітофон, навушники, фломастери, фотоальбом, фен тощо.

 

Завдання №2

Розгляньте малюнки і розмістіть відповідні НС у три колонки:

НС природного           НС техногенного         НС соціального 

походження                  походження                  походження  

Матеріали:

Малюнки, магніти, ключі.

 

 

 

 

                                                 Завдання №3

Знайдіть помилки у поданому алгоритмі дій під час пожежі у школі, підкресліть їх та поясніть, у чому помилка:

  1. Викликати пожежну охорону. Не панікувати, не піднімати тривогу, аби уникнути паніки в школі. (Негайно підняти тривогу, голосно кричати про пожежу)
  2. Необхідно попередити про пожежу персонал школи. Евакуювати слід дітей лише з тієї частини школи де сталася пожежа. (Із усієї будови школи, навіть якщо пожежу виявлено у якійсь одній частині)
  3. Почувши тривогу, учні встають біля своїх парт і за вказівкою учителя залишають клас, взявшись за руки по 2 чоловіки, учитель по переду із журналом, всі швидко вибігають із приміщення. Зачиняти класні кімнати не обов’язково. (Рухатися слід по одному, розміреним кроком, завершує шестя учитель, зачинивши класні кімнати)
  4. Усі, хто не був присутнім у класі під час сигналу тривоги (був в учительській, коридорах, туалеті тощо), повинен негайно повернутися у клас і разом з усіма евакуюватися зі школи. (Повинен негайно йти на місце зібрання і приєднатися до свого класу)
  5. Нікому не дозволяється повертатися в будівлю. Необхідно одразу відпустити дітей додому. (Серед усіх евакуйованих, що зібралися у пункті збору, роблять перекличку, звітують перед директором, а директор надає повну інформацію начальнику варти пожежної охорони)

 

Завдання №4

Як вам відомо, перегрівання голови на сонці може призвести до сонячного удару. Яких дій слід дотримуватися аби допомогти собі при перегріванні?

Матеріали:

Аркуш паперу, ручки, ключі.

Правильні відповіді:

  1. Піти в тінь (або відповзти).
  2. Випити прохолодної води.
  3. Протерти шкіру вологим рушником, а на лоб покласти пакет із льодом.
  4. Якщо піднімається температура, загорнутися у вологу простиню.
  5. Прийняти жарознижуючі засоби.
  6. Викликати лікаря.

 

Завдання №5

Продемонструвати методики надання першої допомоги потопаючому (штучне дихання, непрямий масаж серця).

    Викликаючи „швидку допомогу”, що саме необхідно       

     повідомити диспетчеру у разі будь-якої НС?

Матеріали:

Ключі.

Правильні відповіді:

Чітко повідомити, що саме сталося, які ушкодження виявлені, особливо небезпечні для життя, кількість і стан потерпілих. Чи є серед них діти, люди похилого віку, місце події (вулиця, номер будинку), яка була надана допомога. Указати своє ім’я, телефон. Покласти слухавку можна лише тільки після диспетчера.

 

Завдання №6

Знайдіть відповідність між назвою та малюнком дорожнього знаку:

Слизька дорога

     

 Рух на велосипедах заборонено

Лікарня

 

Головна дорога

В’їзд заборонено

Пішохідна доріжка

Рух праворуч

Пішохідний перехід

 

Матеріали:

Малюнки дорожніх знаків, картки з назвами, магніти, ключі.

 

Завдання №7

Змоделюйте способи транспортування потерпілих під час НС до більш безпечного місця для надання першої медичної допомоги.

  1. Транспортування потерпілого одним рятувальником на спині. 
  2. Транспортування потерпілого двома рятувальниками „один за одним”. При цьому один рятувальник тримає потерпілого під пахвами, а інший за ноги під колінами.
  3. Транспортування потерпілого двома рятувальниками „на замку”. Рятувальники з’єднують руки так, щоб утворилось сидіння („замок”), а потерпілий сам тримається за шиї рятувальників.

 

Завдання №8

Зберіть у кошик лише їстівні гриби та неотруйні рослини.

Матеріали:

Кошик, фотографії отруйних та їстівних грибів, а також отруйних та неотруйних рослин.

Картинки по запросу мухомор червоний   Картинки по запросу бліда поганка малюнок

мухомор червоний           бліда поганка

    Картинки по запросу псевдо опеньки

Картинки по запросу їстівні грибисатанинський гриб                      псевдоопеньк

Картинки по запросу підосичник 

 

 

 

 

 

   

білий гриб                      підосичник

Результат пошуку зображень за запитом "підберезник"   Результат пошуку зображень за запитом "лисички гриб"

підберезник                       лисички

Пов’язане зображення   Результат пошуку зображень за запитом "вовче лико"

паслін чорний                       вовче лико

Результат пошуку зображень за запитом "борщівник отруйний" Результат пошуку зображень за запитом "барбарис"

борщівник                                 барбарис

Результат пошуку зображень за запитом "ромашка лікарська"   Пов’язане зображення

ромашка лікарська                      соняшник

Результат пошуку зображень за запитом "шипшина"   Результат пошуку зображень за запитом "цибуля"

шипшина                                         цибуля

 

 

Завдання №9

Прочитайте ситуативну задачу та розташуйте відповіді у правильному порядку:

„ Під час уроку, проходячи між столами, ви раптом помітили на підлозі блискучі кульки. При спробі підняти одну із кульок вона розлетілася на велику кількість дрібніших, ви:”

Матеріали:

Вісім аркушів паперу із правильними відповідями, магніти.

Правильні відповіді:

  1. Виведіть з приміщення всіх людей, у першу чергу дітей;
  2. Відчиніть навстіж усі вікна в приміщенні;
  3. Захистіть органи дихання хоча б вологою марлевою пов’язкою;
  4. Збирати ртуть слід спринцівкою (великі кульки) і одразу ж скидати її у скляну банку, дрібні кульки можна збирати картоном на папір і теж скидати в банку;
  5. Банку слід щільно закрити кришкою;
  6. Використовувати пилосос для збирання ртуті заборонено;
  7. Вимити забруднені місця та взуття мильно-содовим розчином. Приміщення провітрювати протягом кількох діб;

 

 

doc
Додано
23 березня 2020
Переглядів
1201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку