Папір – найкращий матеріал для творчості Папір – дуже виразний та піддатливий матеріал. З нього можна створити цілий світ. Будь-яка робота з папером - складання, вирізання, скручування є не тільки захоплююча, але й пізнавальна. Папір дозволяє дитині проявити свою індивідуальність, втілити задум, відчути радість творчості.
Паперові техніки як дидактичний засіб навчання у гуртку: розвиває моторику рук; розвиває естетичний смак; розвиває спостережливість, увагу; сприяє розвитку всіх розумових процесів; ініціює творче мислення, фантазію; підвищує рівень художньо-естетичного сприймання; збагачує життєвий та художній досвід, емоційну сферу; сприяє опануванню різних типів практичної роботи; стимулює пошукову діяльність, здатність виконувати завдання різними способами.
Компетентності вихованця Пізнавальна Практична Творча Соціальна Оволодіння знаннями про папір, його виробництво, види, властивості, способи конструювання з паперу Формування вмінь і навичок роботи з папером; виготовлення виробів у різних техніках, застосування основних прийомів роботи Формування творчої особистості, емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток; задоволення потреби особистості у творчій само-реалізації Виховання культури праці; формування дружніх стосунків у колективі; відчуття відповідальності, колективізму, взаємодопомоги Навчання паперовим технік в навчальному процесі позашкільного закладу дозволяє формувати компетентності вихованця
Що дають заняття у гуртку? На заняттях гуртка діти знайомляться з видами паперу, історією виникнення мистецтва, вивчають базові форми, набувають навички виготовлення деталей і заготовок для створення композицій. На першому році занять вихованці вивчають більш прості елементи, створюють прості композиції і сувеніри. В подальшому роботи ускладнюються, стають досконалішими і вибагливішими. Це потребує значної праці і зусиль, але кінцевий результат порадує не лише гуртківців, а й їхніх близьких.
Паперові техніки ,які ми вивчаємо,сприяють розвитку дрібної моторики у дітей. А це дуже важливий процес у формуванні інтелекту дитини. Робота з папером розвиває естетичний смак; покращує сприйняття, спостережливість, увагу, уяву; сприяє розвитку всіх розумових процесів; Ініціює творче мислення, фантазію; підвищує рівень художньо-естетичного сприймання; збагачує життєвий та художній досвід та емоційну сферу.