Презентація "Хто володіє інформацією, той володіє світом"

Про матеріал

Потоки інформації, швидкий розвиток технологій, зміна правил і ролей, якими позначена інформаційна доба, приголомшують.

У століття панування високих технологій та засилля масової культури залишається надзвичайно мало часу для зосереджених роздумів і самоаналізу, тоді як шукшинські питання «Що з нами відбувається?», що прозвучало ще в 70-ті роки минулого, XX століття, залишається як не можна актуальним і до нинішнього дня...

Говорити про позитивні і негативні риси сучасних ЗМІ можна нескінченно довго. З одного боку це прогресивний метод добування та обробки інформації, з іншого - існує безліч підводних каменів, нюансів і мінусів при роботі зі ЗМІ.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ХТО ВОЛОДІЄ ІНФОРМАЦІЄЮ, ТОЙ ВОЛОДІЄ СВІТОМ

Номер слайду 2

ВСТУПІСТОРІЯ ПОХОДЖЕННЯ ФРАЗИСУЧАСНІ ЗМІ ТА ЇХ ВПЛИВ НА СВІТОГЛЯД ЛЮДИНИ:позитивний вплив ЗМІ негативний вплив ЗМІ результати дослідження 3. ВІДЕОБЛОК:вплив соціальних мережвплив ЗМІ

Номер слайду 3

Потужні інструменти впливу

Номер слайду 4

Історія фрази

Номер слайду 5

Засоби масової інформації – найпотужніший чинник впливу на психічний стан людей

Номер слайду 6

Позитивний вплив ЗМІНайбільш поширеними інструментами ЗМІ є: Преса. Телебачення. РадіоІнтернет. Реклама. Позитивний вплив ЗМІ

Номер слайду 7

ЗМІ впливає на кожну людину окремо, формуючи певні емоції та дії

Номер слайду 8

Вплив преси. Швидке оглядове ознайомлення з «репертуаром» повідомлень;Самостійний аналіз інформації;Можливість «відкладного читання»;Друковані видання легко мати «при собі»;«Вилучати» інформацію у зручний час;Зберігати потрібне, підкреслювати, робити позначки на полях.

Номер слайду 9

Вплив радіо. Миттєве передавання інформації на необмеженій відстані;Створення повноцінної звукової картини світу;Відтворення повністю або «цитувати» давно минулі передачі;Сприйняття звуку більш повно і глибоко;Проявляти свої здібності «фантазування» уявного образу.

Номер слайду 10

Вплив радіо. Радіомовлення, в певному сенсі, примусово: передачу можна слухати лише в той час, коли вона йде в ефірі; в тому ж порядку, темпі і ритмі, які задано в студії; неможливо відкласти прослуховування на зручний час, робити це швидше або повільніше, в обраному порядку, тим більше «переглядати»; слухач у визначений відрізок часу здатний сприймати лише одну програму, відмовившись від усіх інших, які одночасно йдуть.

Номер слайду 11

Вплив телебачення. Миттєве передавання звуку і відеоінформації на необмежену відстань;Організація оперативних передач як зі студії, так і з місця подій;Інформація міститься в єдності звуко-і відеоряду.

Номер слайду 12

Основні функції телебачення. Розважальна; Інформаційна (повідомлення про факти, які є значущими для даної спільності); Передача духовної спадщини, трансляція цінностей культури; Виховна, заснована на прийнятих установках; Рекреаційна.

Номер слайду 13

Вплив телебачення. Величезне бажання спілкування притягує людину до свого домашнього друга-вампіра. Не маючи зворотного зв'язку, людина представляє собою приймач ідей. Несвідомо, в стані гіпнозу, людина добровільно передає телебаченню управління своїми психічними процесами.

Номер слайду 14

Вплив телебачення. Щоб зацікавити людину і звернути її увагу на екран використовується кілька прийомів: Створення яскравого відеоряду з метою утворення певного світлового відчуття; Новизна і незвичність залучає до екрану людини; Показ крупним планом обличчя людини.

Номер слайду 15

Вплив телебачення. Ефекти швидкого спалаху, гучного звуку, після яких різке збудження нервової системи швидко змінюється гальмуванням. Цей метод можна спостерігати в різних рекламних і програмних заставках, а також у теле-і кінофільмах.

Номер слайду 16

Вплив телебачення. Дуже важливою проблемою при розгляді впливу телебачення на маси є діти. Діти через відсутність у них повного усвідомлення меж реальності, всі події, які відбуваються перед їх очима, сприймають як справжні. Вбивство і насильство не викликають у них почуття страху чи відрази, тому що вони, в результаті звикання до телевізійних передач, для них природні і реальні.

Номер слайду 17

Вплив Інтернетуглобальність - надає негайний доступ до інформації з усього світу; відсутність контролю, який існує в інших електронних ЗМІ;незв'язаність географічним розташуванням дає можливість оприлюднити інформацію поза контролем урядів, монополій; низькі бар'єри до доступу;низька вартість створення та розповсюдження інформації;

Номер слайду 18

Вплив Інтернетунеобмежена можливість тримати інформацію; дозволяє спілкування однієї людини з багатьма людьми, а також безлічі людей з однією людиною; не зв'язаність ні з однією інфраструктурою, крім телефонної системи.

Номер слайду 19

Вплив Інтернету. Товариство зустрічає нове захоплення неоднозначно: на тлі захоплення можливостями комп'ютера притягає настороженість, а в ряді випадків - пряме засудження. Інтернет в свідомості постає, перш за все, гігантським сховищем інформації.

Номер слайду 20

Вплив Інтернету. Деякі комп'ютерні ігри провокують, агресивна поведінка, звеличення воєн і насильства, правого екстремізму. В якості негативних наслідків комп'ютерних ігор вказують звуження кола інтересів підлітка, прагнення до створення власного світу, відхід від реальності.

Номер слайду 21

Вплив Інтернету. З розвитком технологій систем віртуальної реальності, зростає і кількість людей, які захоплюються цим явищем. «Спілкування» з віртуальною реальністю для більшості людей поширене на сьогоднішній день на рівні віртуальних комп'ютерних ігор. Віртуальна реальність сильніші за будь-які відеоігри, і впасти в залежність від неї дуже легко.

Номер слайду 22

Вплив реклами. Реклама – це вже невід’ємна частина нашого життя.

Номер слайду 23

Вплив реклами. Реклама є сьогодні засобом інформування про нову марку, споживчі властивості товару і т.п. Реклама все більше втручається в життя людини, керуючи їм на усвідомленому і несвідомому рівнях. При цьому вона нав'язує споживачам систему певних стандартів, точку відліку життєвих цінностей, світоглядних ідей і уявлень.

Номер слайду 24

Вплив реклами. Телевізійна реклама, забезпечує пасивність сприйняття. Поєднання тексту, образів, музики і домашньої обстановки сприяє релаксації, знижує розумову активність і критичність сприйняття інформації. Дуже часто в сучасній вітчизняній рекламі фігурують речі, про які за законами моральності публічно не говорять. Багаторазове повторення подібних сюжетів створює пригнічений психічний стан телеглядачів.

Номер слайду 25

Негативний вплив ЗМІЗавдяки своїй біологічній природі, людина піддається навіюванню, наслідувальності, заразливості. Сама по собі діяльність ЗМІ, що ставить завданням вселити що-небудь суспільству, є негуманною, оскільки люди не можуть контролювати спрямований на них вплив і виявляються безсилими перед подібними навіюваннями.

Номер слайду 26

Пропаганда. Одним з негативних впливів є - пропаганда. За багато років вона відпрацювала велику кількість прийомів для маніпулювання суспільною свідомістю, які, дійсно, ефективні і дозволяють впливати на масу певним чином.

Номер слайду 27

Асоціація. Метод асоціацій передбачає ретельний відбір і спеціальну компоновку понять, що викликають або позитивні, або негативні асоціації, що дозволяє впливати на сприйняття інформації. Оскільки метод заснований на певних асоціаціях, вона дозволяє легко вплинути на людину в силу його звичок і переконань.

Номер слайду 28

Потоки інформаціїВеличезні за обсягом потоки інформації щодня обробляються на підсвідомому рівні. Але хто гарантує нам їх правдивість, виправданість? Десятки, сотні «кілограмів» інформації, не пройшовши належної обробки, провокують міжнаціональні конфлікти, розбещення малолітніх на ґрунті сексуальних подразнень. Людина, перебуваючи під таким впливом, більше схильний до психологічного впливу.

Номер слайду 29

Вплив ЗМІ на молодь величезний, як в позитивному, так і негативному аспектах. ЗМІ визначають життєвий орієнтир молодої людини, її вчинки, смаки та інтереси, світовідчуття і цілі в житті.

Номер слайду 30

Результати досліджень. Назвати 3 телепередачі, які Ви дивитеся найчастіше. Назвати 3 фільми, які найбільше запам'яталися Вам. Як часто Ви користуєтеся Інтернетом. З якою метою: новини, навчання, спілкування ?Чи впливають на Ваші думки та почуття сучасні ЗМІ?

Номер слайду 31

Назвати три телепередачі, які Ви дивитеся найчастіше

Номер слайду 32

Назвати три фільми, які найбільше запам'яталися Вам

Номер слайду 33

Як часто користуєтесь Інтернетом?

Номер слайду 34

З якою метою ?

Номер слайду 35

Чи впливають на Ваші думки та почуття сучасні ЗМІ?

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Необхідні міри профілактики перед натиском інформаційного потоку Думайте !Критично відносьтесь до всього, що Вам скажуть !

Номер слайду 39

Якщо Ви відчуваєте інформаційний тиск задайте собі питання: Хто дає інформацію ?З якою ціллю?Як зміниться Ваша поведінка з прийняттям цієї інформації?Чи можливий прогноз Вашої поведінки ?

Номер слайду 40

Якщо хоча б одна з відповідей на поставлені питання не влаштовує Вас. ЗАДУМАЙТЕСЬ ЧИ ПОТРІБНА ВАМ ТАКА ІНФОРМАЦІЯ!

Номер слайду 41

ХТО ВОЛОДІЄ ІНФОРМАЦІЄЮ, ТОЙ ВОЛОДІЄ СВІТОМА ТОЙ, ХТО БЕЗДУМНО ПОГЛИНАЄ ЇЇ, НЕ ВОЛОДІЄ НАВІТЬ СОБОЮ

pptx
Додано
26 січня 2018
Переглядів
1106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку