Презентація "Художні стилі ХVІІІ ст."

Про матеріал

Презентація "Художні стилі ХVІІІ ст. ілюструє художні стилі, які застосовували у своїй діяльності європейських митці. Використання презентації доцільне при вивчення теми "Просвітництво і промислова революція".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Художні стилі ХVІІІ стбарококласицизмрококонеокласицизм

Номер слайду 2

У Іспанії, Італії, Польщі, німецьких державах продовжувало домінувати бароко -позначене тяжінням до: Прагнення вразити читача пишним оздобленням твору;Відтворенням постійного руху, пишності, вихору часу;Алегоризм;Різкий контраст;Тенденції життєствердного сприйняття дійсності;Вираження просвітницької тематики;Церква Св. Сусанни у Римі, один з перших зразків римського бароко, 1603 рік. Арх. Карло Мадерно. Михайлівський Золотоверхий собор у Києві (1113 — типовий приклад стилю українського бароко.

Номер слайду 3

Аннібале Карраччі, малюнок до стінопису в галереї Фарнезе, 1597р(?)

Номер слайду 4

Статуя янгола з терновим вінцем Л. Берніні у Сант Андреа делле Фратте. Балтазар Грейсман (Фламандське бароко). Келих з вакхічними сценами, слонова кістка, 1680 р., Музей Гетті, США.

Номер слайду 5

Визначальні риси класицизму:раціоналізм (прагнення будувати художні твори на засадах розуму, ігнорування особистих почуттів);наслідування зразків античного мистецтва;нормативність, встановлення вічних та непорушних правил і законів (для драматургії — це закон «трьох єдностей» (дії, часу й місця);обов'язкове дотримання канонічних правил написання творів (зображення героя тільки при виконанні державного обов'язку, різкий поділ дійових осіб на позитивних та негативних, суворе дотримання пропорційності всіх частин твору, стрункість композиції тощо);у галузі мови класицизм ставив вимоги ясності та чистоти, ідеалом була мова понятійна, яка відповідала б засадам теорії трьох стилів;аристократизм, орієнтування на вимоги, смаки вищої-суспільної верстви;встановлення ієрархії жанрів, серед яких найважливішими вважалися античні; поділ жанрів на «серйозні», «високі» (трагедія, епопея, роман, елегія, ідилія) та «низькі», «розважальні» (травестійна поема, комедія, байка, епіграма).

Номер слайду 6

Готична церква Сен Есташ, Париж. Західний фасад в стилі класицизм 18 ст. Арх. П'єр-Луї Моро-Депрео)

Номер слайду 7

Церква La Madeleine у Парижі

Номер слайду 8

Палаццо К'єрікаті у Віченці

Номер слайду 9

Великий театр у Варшаві

Номер слайду 10

Вілла Ротонда

Номер слайду 11

Палладіанський проект у Петербурзі Смольного інституту (арх. Джакомо Кваренгі)

Номер слайду 12

Франсуа Мансар на портреті Ф.де Шампеня.

Номер слайду 13

Садиба Розумовського Яготин. Знищено. Акварель 19 ст. Арх. Адам Менелас за чужим проектом.

Номер слайду 14

Палац Грохольського. Садиба Вороновиця, Вінницька область

Номер слайду 15

Творчим рушієм доби рококо у всіх ділянках культури було еспрі на противагу чуттєвості бароко чи рації  класицизму Стиль рококо створений для жінки й пристосований до її мінливих, на той час, смаків і примх. Майже головним словом доби рококо було слово«примха» У мистецтві визначається легкими, нервовими, ніжними та химерними формами («грайливе» рококо). 

Номер слайду 16

Ніколя Ланкре. «Зимові насолоди», 1738 р. Лувр

Номер слайду 17

Худ. Корнеліс Трост. Забави в парку, рококо. Музей Бойманс ван Бенінген

Номер слайду 18

Якопо Амігоні. Портрет співака Фарінеллі.

Номер слайду 19

Художниця Марі Сюзанна Рослін, померла від раку у тридцять вісім років.

Номер слайду 20

Португалія. Палац Келуш і парк в стилі рококо

Номер слайду 21

У Франції «неокласицизмом» називали стиль Людовіка XVIна противагу «класицизму» — стилю Людовіка XIV. Характерні риси неокласицизму: На відміну від класицизму, не вступав в протиріччя з романтизмом;Носив демократичний, інтернаціональний, просвітницький характер (класицизм стрерджував перемогу абсолютної влади). У XVIII ст. на формування неокласицизму вплинули археологічні розкопки в Італії (1748— початок розкопок Помпеї) та діальність філософів-енциклопедистів;Естетика поєднується з філософією просвітництва та утопічними соціальними ідеями;Пуризм — вимога очистити мистецтво від впливу бароко й рококо.

Номер слайду 22

У 1754 р. гравер Шарль-Ніколя Кошен Молодший опублікував памфлет «Заклик ювелірів», що призначався для паризької гілдії ювелірів. Він вимагав простоти форм, слідування правилам, які продиктовані здоровим ґлуздом, створив девіз «Не змінювати природній стан речей». Йохан Йоахім Вінкельман (1717–1768) поєднав ідеї Просвітництва з зверненням до античності. Він намагався систематизувати велику кількість пам'ятників та скласти історію античного мистецтва, відокремив її від загальної історії. В книжці «Історія мистецтва древності», 1764 («нім. Geschichte der Kunst des Altertums») він стверджував, що «Єдиний шлях зробитися великими … — це наслідувати древніх»

Номер слайду 23

В живописі останньої чверті XVIII ст. лідером неокласицизму, або революційного класицизму став Жак-Луї Давід. Цей напрям створив новий образ художника-борця, що виховує в глядачів високі моральні ідеали та громадянські чесноти. Для його творів 1780-х рр. характерно втілення ідеалів передреволюційної епохи в образах античної історії — «Смерть Сократа», 1782.

Номер слайду 24

«Смерть Сократа», 1782.

Номер слайду 25

Високий задум та композиційна чіткість, технічна вивіреність поєднуються в роботі «Клятва Гораціїв», 1784.

Номер слайду 26

Церква Саградо Корасон, м. Гуанахуато. Мексика, неокласицизм.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Срібняк Олена Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Всесвітня історія 8 клас (Сорочинська Н.М., Мартинюк О.О., Гісем О.О.)
Додано
2 грудня 2020
Переглядів
977
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку