"Ідейно-художня своєрідність поезії О.Блока "Весно, весно, без меж і без краю...""

Про матеріал

Формування предметних компетентностей: ознайомити учнів з ідейно-художньою своєрідністю поезії О.Блока "Весно,весно,без меж і без краю...",висловлювати свої думки і враження. Формування ключових компетентностей: уміння вчитися:формувати здатність аналізувати поетичний твір; загальнокультурної:сприяти дотриманню норм мовленнєвої культури,виховувати любов до поезії,естетичні смаки.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Директор, вчитель російської мови та зарубіжної літератури КЗ «Солоницівський ліцей №3» Дергачівської районної ради Харківської області

Номер слайду 2

https://www.youtube.com/watch?v=6T30dgGts6E Прослухати: Виразно прочитати вірш

Номер слайду 3

Назва: “Весно, весно, без меж і без краю…” Рік написання: 1907 Жанр: вірш Тема: весна в природі і в людській душі Віршовий розмір: трискладовий анапест Метафори: «Узнаю тебя, жизнь! Принимаю! И приветствую звоном щита», «в заколдованной области плача», «в тайне смеха – позорного нет» Епітети – «бессонные споры», «завесы темные», «воспаленные взоры», «пустынные веси», «холодные и сжатые губы», «хмельная мечта»

Номер слайду 4

Весна в природі й людській душі. Життя у всій його багатогранності й різнобарвності. Протиставлення Життя зовнішнього й мого власного Я. Виклик усім негараздам долі. Відносини з коханою жінкою.

Номер слайду 5

Антитези: “неудача – удача”, “плач – смех”, “Осветленный простор поднебесий – томления рабьих трудов»… Епітети: «заколдованной, бессонные, темных, воспаленные…» Метафори: «область плача, тайна смеха, колодцы городов…» Символи: Щит, Весна … Гіпербола: «Без конца и без краю» Повтори: «Принимаю» Анафора: «Никогда» Оксюморон: «ненавидя, кляня и любя»

Номер слайду 6

Номер слайду 7

ppt
Додано
27 січня 2021
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку