Презентація "Ігрові методи роботи на уроках української мови"

Про матеріал
Ігрові методи навчання на уроці сприяють глибокому засвоєнню навчального матеріалу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ігрові методи роботи на уроках української мови

Номер слайду 2

Ігрові методи роботи на уроках української мови. Асоціативний кущ. Гронування. Сенкан«Мікрофон»«Навчаючи-учусь»Ігрові методи. Кроссенс. Метод «Прес»Робота в парах. Незакінчене речення

Номер слайду 3

Ігрові методи навчання на уроці сприяють глибокому засвоєнню навчального матеріалу* Забезпечують можливість бути особистістю* Спробувати себе в різних ролях* Навчитися аналізувати та оцінювати себе й навколишній світ* Бути активним учасником процесу пізнання,який відбувається в комунікативній взаємодії,співробітництві або дискусії

Номер слайду 4

Гра «Дует» (робота в парах) Проведення гри Учні отримують завдання: один учень називає слово – іменник на певну тему, наприклад «Зима», другий учень добирає до нього прикметник. Записують їх парами у зошити. Поки другий учень не назве прикметник, перший учень не називає наступного іменника. Виграє та пара, яка за однаковий проміжок часу запише більше іменників з прикметниками.

Номер слайду 5

Орфографічна хвилинка Гра «Спіймай помилку» Проведення гри Учні отримують картки зі словами, їм потрібно виправити помилки, вказати правило, на яке допущена помилка. Зимля Виснамяч одвірясиньо-окий земле-трустишком нишком не сьогодні завтражовто-гарячий солодкогіркийбудьхто казна-в-кого

Номер слайду 6

Гра «Доповни мене»(Рефлексія «Незакінчене речення») Проведення гри Один учень виходить на клас і по черзі пропонує однокласникам доповнити його. Леся Українка народилася …Мати Лесі Українки …Леся хворіла на …Перший вірш вона присвятила …Поетеса знала … мов. В дитинстві вона грала на …Псевдонім їй дала …Твори друкувала коштом …Перший вірш надрукувала …

Номер слайду 7

«Поєдинок» Складіть і запишіть з поданих слів прислів’я про мову.І команда: Лине, серця, до, а, не, слово, стріла (Слово не стріла, а до серця лине)ІІ команда: Хліб, а, слово, на ,обід, бережи, на,відповідь (Хліб бережи на обід, а слово – на відповідь).

Номер слайду 8

сенкан Мова Мелодійна, мінлива Манить, міркує, майструє Матусина музика, мрія малят Майбутнє

Номер слайду 9

інтерактивний метод «Асоціативний кущ (гронування)» солов’їна щира ніжна рідна єдина НАША МОВА калинова веселкова лагідна співуча милозвучна

Номер слайду 10

«Мікрофон»1. Скільки букв в українському алфавіті? 2. Скільки голосних звуків в українській мові? (6)3. Який знак в українській мові не є розділовим? (Дефіс, апостроф)4. Головні члени речення. (Підмет і присудок) 5. Поставте займенник «себе» в Н.в. (Немає Н.в.)6. Яка частина мови не належить ні до самостійних, ні до службових частин? (Вигук)7. Скільки звуків у слові «кущ»? (4)8. Яка буква в українській мові не має відповідного звуку? (Ь)9. Рід іменника «сирота».(Спільний)10. Слово, що вживається лише в певній місцевості. (Діалектизм)11 Чуже мовлення, передане дослівно. (Пряма мова) 12. Яка частина мови вказує на предмет, але не називає його? (Займенник)

Номер слайду 11

«Хто швидше?»Із поданих літер скласти слово: 1) Н, А, Р, У, А, К, Ї, (Україна) 2) С, Л, О, В, Ї, Н, А, О (Солов’їна) 3) К, Л, А, И, Н, О, В, А ( Калинова)

pptx
Додано
11 листопада
Переглядів
507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку