Презентація "Ігрові технології як засіб формування позитивної мотивації учіння"

Про матеріал
Звичайно,кожен урок не може бути нестандартним, але на уроці доцільно використовувати його елементи: гру, казковість, змагання,хвилинки фантазії, міні – екскурсії. Я прагну, щоб початкова школа стала школою мислення, фундаментом творчих розумових сил через гру, щоб дитина передусім думала, шукала істину, мандрувала у світ пізнання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація педагогічного досвіду вчителя Дмитрівського ЗЗСО l-ll ст вчителя початкових класів Гуменюк Валентини Вікторівни Ігрові технології як засіб формування позитивної мотивації учіння

Номер слайду 2

Візитна картка Дата народження: 29. 01. 74 р. Місце роботи: Дмитрівський ЗЗСО I-II cт. Освіта: Вища Посада: вчитель початкових класів. Педагогічний стаж: 27 р. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Номер слайду 3

Педагогічне кредо Навчити та виховувати так,щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра. Життєве кредо Отож збулась моя дитяча мрія: Заходжу в клас сьогодні наяву І бачу очі, сповнені надії, І світлом цим окрилена живу. Хай не міліє знань ясна криниця, Хай засівають ниву сіячі Розумним, добрим, вічним, променистим! В руках у нас - майбутнього ключі!

Номер слайду 4

Актуальність теми Одним із видів інноваційних технологій є ігрові технології. Їх використання на уроках в початковій школі відповідає природним потребам. Адже за своєю природою гра – це найважливіша форма життєдіяльності дітей. Вона сприяє формуванню емоційної,моральної, інтелектуальної сфери дитини, розвитку її уяви, фізичному вдосконаленню, вихованню волі та допомагає створити позитивну мотивацію учіння. Гра – є одним із найефективніших шляхів удосконалення уроку.

Номер слайду 5

Працюючи над проблемою , я намагаюся орієнтуватися в роботі на гру, як спосіб навчання і форму організації позитивної мотивації діяльності учнів. Вона допомагає зробити працю приємною, стосунки з учнями приязними та довірливими , а навчання – цікавим і захоплюючим. Результат: Творчий, успішний, думаючий учень – успіх учителя.

Номер слайду 6

Саме в грі учні розвивають: Увагу. Спостережливість. Пам’ять. Мислення. Творчі здібності. Самостійність. Компетентність. Фантазію. Організаторські здібності. Пізнавальну ініціативу. Позитивні емоції. Мовлення. Духовну,екологічну, гуманістичну цінність.

Номер слайду 7

Гра-це один із найважливіших методів у навчанні та вихованні. Тому використовую дидактичні і методичні принципи ігрової діяльності: - Доступність - Новизна - Поступове зростання складності Урахування індивідуальних і вікових особливостей учнів Зв’язок ігрової діяльності з іншими формами роботи на уроці

Номер слайду 8

Девіз моїх уроків: “ Щоб без знань не залишитись – будем гратись і учитись .” Напрямки моєї роботи : - розвиваю творчі здібності; - створюю умови для всебічного розвитку учня; - сприяю самореалізації творчого потенціалу учнів; - здійснюю диференціацію навчання; - впроваджую інноваційні методи навчання і виховання.

Номер слайду 9

Основні функції ефективності гри: Конструкція програми ігрової діяльності учнів. Організація і забезпечення ігрової діяльності відповідними засобами. Контроль процесу гри, внесення корективів у діяльність вчителя і учнів. Недопустиме приниження гідності дитини. Доступність змісту,правил і її форм проведення.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Гра відкриває широкі можливості для вивчення предмету: - допомагає створити умови для формування позитивної мотивації учіння школярів; дає можливість здійснювати диференціацію навчання; сприяє вироблення вміння співпрацювати з іншими учнями; забезпечує високу активність всіх учнів; реалізує їх природне прагнення до спілкування,взаємодопомоги і співпраці; підвищує результативність навчання та всебічний розвиток школяра(шкільні та районні конкурси).

Номер слайду 12

Вплив гри на урок

Номер слайду 13

Гра «Чи знаєш ти державні символи України?» В своїй роботі використовую такі ігрові прийоми: Гра “ Поетичне лото” Гра “ Хто швидше”

Номер слайду 14

Гра «З`єднай слова» Гра “ Ярмарок ідей” Гра “ Умілі руки ”

Номер слайду 15

Результати діяльності конкурс знавців рідної мови ім. П. Яцика ( 1 місце на районному етапі, Тодосієва Маргарита); конкурс “ Паперовий світ ” ( 1 місце на районному етапі “ Гілочка сакури ”, “ Бичок іде гойдається…”); - активна щорічна участь учнів в інтерактивних конкурсах: ” Кенгуру ”, “ Соняшник ”; - конкурс новорічної іграшки ” Зимовий сон ” ( 1 місце на районному етапі); конкурс народної іграшки “ Лялька – мотанка ” ( 2 місце на районному етапі); грамота відділу освіти Житомирського облуон; участь в творчій групі над випуском книги ” Мій рідний край – Бердичівська земля ”.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Висновок Звичайно,кожен урок не може бути нестандартним, але на уроці доцільно використовувати його елементи: гру, казковість, змагання,хвилинки фантазії, міні – екскурсії. Я прагну, щоб початкова школа стала школою мислення, фундаментом творчих розумових сил через гру, щоб дитина передусім думала, шукала істину, мандрувала у світ пізнання.

ppt
Додано
17 квітня 2021
Переглядів
2108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку