8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Презентація " Інклюзивна освіта.Циклограма дій шкільної команди".

Про матеріал

Психолого-педагогічна команда з інклюзивного навчання створюється в закладі освіти з метою індивідуалізованого психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну та загальну середню освіту в умовах інклюзії, а також для забезпечення їх інтеграції в освітнє середовище.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Циклограма дій шкільної команди. Гончарова Наталія Валеріївна. Вчитель іноземної мови (англійська) Балаклійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2

Номер слайду 2

Адміністрація навчального закладу (Директор/завідувач, заступник директора з навчально-виховної роботи/вихователь-методист дошкільного навчального закладу)Практичний психолог. Соціальний педагог Вчитель початкових класів/ класний керівник/ /вихователь групи. Асистент вчителя. Медична сестра Вчитель-дефектолог Вчитель-логопед Вчитель лікувальної фізкультури Фахівці ІРЦШкільна команда складається

Номер слайду 3

Робота шкільної команди спрямована

Номер слайду 4

- організація роботу ППК;- формування складу учасників з розробки ІПР;- формування складу дітей, які потребують первинної оціни розвитку;- призначення відповідальної особи по координації розробки ІПР;- контроль виконання висновку інклюзивно-ресурсного центру;- залучення фахівців для надання психолого-педагогічної допомоги дітям з ООП;- забезпечення розгляду та затвердження ІПР педагогічною радою, а також наказом керівника;- оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР;- залучення батьків (законних представників), дітей до розробки ІПР;- моніторинг виконання ІПР;- моніторинг виконання умов переводу дитини з ООП в наступний клас;- контроль за виконанням завдань ППК. Обов’язки адміністрації навчального закладу

Номер слайду 5

- надання психологічної допомоги дитині з ООП;- виявлення дітей, у яких виникають труднощі у навчанні, спілкуванні та взаємодії з оточуючими, визначення причин цих труднощів;- інформування учасників ППК про результати оцінки когнітивної та емоційно-вольової сфери дитини, сильні сторони та потреби дитини;- надання рекомендацій та консультативно-методичної допомоги педагогічним працівникам навчального закладу у роботі з дитиною з ООП;- підготовка звіту про результати надання психологічної допомоги дитині з зазначення динаміки її розвитку;- створення позитивного мікроклімату в колективі, проведення заходів, спрямованих на попередження у шкільному оточенні, формування дружнього та неупередженого ставлення до дитини з ООП. Обов’язки практичного психолога

Номер слайду 6

Методи

Номер слайду 7

- проведення індивідуальної роботи з дітьми з ООП, залучення їх до роботи в гуртках, секціях та інших об'єднаннях;- виявлення дітей, у яких виникають труднощі у спілкуванні та взаємодії з оточуючими, або які проживають у сім’ях, що опинились у складних життєвих обставинах;- визначення соціальних питань, які потребують негайного вирішення причин та труднощів, при потребі, скерування до відповідних фахівців з метою надання допомоги;- вивчення умови проживання дитини в сім’ї, підготовка характеристики сім’ї дитини;- надання рекомендацій класному керівникові (класоводу) щодо шляхів ефективної інтеграції дитини в колектив однолітків, формування позитивного мікроклімату в дитячому колективі;- поширення інформації про засади інклюзивного навчання серед педагогічних працівників, батьків (законних представників), дітей з метою формування дружнього та неупередженого ставлення до дитини з особливими освітніми потребами. Обов’язки соціального педагога

Номер слайду 8

- забезпечення навчально-виховного процесу дитини з ООП;- виконання ролі координатора в процесі розробки ІПР та у визначенні кінцевих цілей навчання;- інформування учасників ППК про результати педагогічної оцінки дитини, її сильні сторони та потреби;- надання рекомендацій педагогічним працівникам щодо технологій, що показали ефективність в навчально-виховному процесі дитини;- контроль за наданням психолого-педагогічної допомоги дитині з ООП, згідно з ІПР;- визначення спільно з педагогічними працівниками рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР, на початку кожного півріччя;- створення належної моральної атмосфери взаємин в класі (вчитель/вихователь-дитина, дитина-дитина і т.д.);- консультування батьків (законних представників) про стан засвоєння навчальної програми дитиною з ООПОбов’язки вчителя

Номер слайду 9

Ефективні форми і методи навчання

Номер слайду 10

- допомога в організації навчально-виховного процесу дитини з ООП, - оцінка спільно з вчителем рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР; - підготовка інформації для учасників засідання ППК за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб;- консультативна допомога батькам (законним представникам), педагогічним працівникам. Обов’язки асистента вчителя

Номер слайду 11

- інформування учасників засідання ППК про стан здоров’я дитини та її психофізичні особливості; - за необхідністю збір додаткової інформації від батьків, осіб, які їх замінюють, закладу охорони здоров’я стосовно стану здоров’я дитини. Обов’язки медичної сестри

Номер слайду 12

- надання психолого-педагогічної допомоги дитині з ООП, згідно з ІПР;- оцінка розвитку дитини згідно кваліфікації з метою вивчення її потенційних можливостей та потреб;- підготовка звіту про результати надання психологічної допомоги дитині з зазначення динаміки її розвитку, згідно з ІПР;- надання рекомендацій педагогічним працівникам технології для досягнення кінцевих цілей навчання, визначених в ІПР. Обов’язки вчителя-дефектолога

Номер слайду 13

Шкільна команда розвиває

Номер слайду 14

Завдання спільної діяльності закладу та сім'ї полягають у наступному:

Номер слайду 15

Робота вчителя

Номер слайду 16

Робота асистента вчителля

Номер слайду 17

Він достатньо гнучкий;Йому цікаві труднощі – і він готовий пробувати різні підходи;Він поважає індивідуальні відмінності;Може слухати і застосовувати рекомендації й поради інших фахівців;Він відчуває себе впевнено в присутності іншого дорослого в класі;Він готовий працювати з іншими вчителями в одній команді. Джим Леско,США. http://zdd.1september.ru/article.php?ID=200801204 Звичайний вчитель може бути успішним в інклюзивній школі за умови,якщо:

Номер слайду 18

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ходус Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ніколенко Людмила Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
Додано
21 липня 2018
Переглядів
3770
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку