Даний матеріал допоможе вчителю упорядкувати свій план самоосвіти, а також може стати в нагоді будь-якій людині, яка займається самостійним навчанням і підвищує свої навички
РОЗВИТОК ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНЯ ЯК СКЛАДОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУПроблема, над якою працює школа:
Номер слайду 2
Індивідуальний творчийпланІ етапІІ етапІІІ етапІV етап. V етап
Номер слайду 3
САМООСВІТАІ етап- установчий. Вибір мети роботи,виходячи з науково-методичної проблеми школи. Формулювання особистої індивідуальної теми, осмислення послідовності своїх дій
Номер слайду 4
ІІ етап- навчаючий. Опрацюванняпсихолого-педагогічної літератури з обраної проблеми самоосвіти. Опрацюванняметодичноїлітератури з обраної проблеми самоосвіти
Номер слайду 5
ІІІ етап- практичний
Номер слайду 6
ІV етап- теоретичне осмислення, аналіз, узагальнення. Творчий звіт про хід самоосвіти на засіданні ПМКВідвідування з наступним обговорення відкритих уроків. Виступи на педраді
Номер слайду 7
V етап- підсумковий-контрольний
Номер слайду 8
Використання традиційнихметодівсловеснінаочніпрактичні.розповідь.бесіда.пояснення.ілюстративні.демонстраційні.аудіовізуальні.досліди.вправи
Номер слайду 9
Використання інноваційнихтехнологій. Нове треба створювати в поті чола, а старе саме продовжує існувати і твердо тримається на милицях звички. О.І. Герце. Особистісне-орієнтованеІнтерактивне навчанняІгрове навчання. Розвивальне навчання. Проблема навчання
Номер слайду 10
Інтерактивні методи навчання. Методи Робота в групах. Незакінченеречення Робота в парах. Мікрофон Мозковий штурм