Презентація "Інновації у роботі з першокласниками"

Про матеріал

Дана презентація містить упорядкований матеріал - інноваційні технології (ігрові, інтерактивні, тренінгові, проектні, інтеграційні, здоровязберігаючі, інформаційно-компютерні, пошуково-дослідницька діяльність) - для роботи з першокласниками. Інтерактивні методи у поєднанні з класичними утворюють ідеальну основу для вивчення навчального матеріалу у 1 класі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

З досвіду роботи вчителя початкових класів Лисівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області Сидоренко Наталії Володимирівни 2017 р. ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОАРМІЙСЬКОЇ РДА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Номер слайду 2

* Учні 1 класу швидко стомлюються, притупляється їхня увага, набридає одноманітність. Підібрані та систематизовані мною технології, методи, види роботи дають можливість будувати навчальний процес, який мотивує учнів, активізує пізнавальну діяльність, створює позитивний настрій, дарує відчуття рівного серед рівних. Інтерактивні методи у поєднанні з класичними утворюють ідеальну основу для вивчення навчального матеріалу у 1 класі.

Номер слайду 3

* Інноваційні технології навчання у роботі з першокласниками Інтерактивні Інтеграційні Інформаційно-комп'ютерні Здоров'я зберігаючі Проектні Тренінгові Ігрові Пошуково-дослідницька діяльність

Номер слайду 4

* Сюжетно-рольова гра „ Лялькова лікарня” формує у дітей вміння приймати на себе певну роль, сприяє виникненню рольового діалогу. Дидактична гра „ Незнайко” на уроках читання виробляє вміння швидко орієнтуватися і знаходити правильне рішення. Застосування ігрових технологій спрямовую на формування особистості дитини, її соціалізацію, розвиток пізнавальних інтересів. Використовуючи різні види ігор на уроках, створюю сприятливі умови для адаптації першокласників.

Номер слайду 5

Робота в парах передбачає допомогу сильного учня слабшому. Визначаю склад пар, враховуючи симпатії або можливості учнів. Пари можуть мати постійний і змінний склад. * Головне для парної організації навчальної діяльності – взаємонавчання взаємоконтроль.

Номер слайду 6

Метод „ Мозковий штурм” застосовую, коли потрібні кілька варіантів розв'язання проблеми. * Метод „ Мікрофон” дає змогу кожному учневі у визначеному порядку щось сказати, висловлюючи свою думку.

Номер слайду 7

Драматизація та інсценізація казки вчить дітей оволодівати пластикою рухів, мімікою, жестами, активізувати словник новими словами. * Розігрування ситуації допомагає дітям вчитися через набування досвіду та шляхом „ проживання ситуації в певній ролі”.

Номер слайду 8

* Дискусія в стилі телевізійного шоу дозволяє контролювати хід дискусії, оцінити участь кожного учня. Метод “Зміни позицію” розвиває навички аргументації, дає можливість учням обговорити дискусійні питання.

Номер слайду 9

Письмо з мішечками зміцнює м'язи спини та шиї, нагадує про правильну поставу. Кольоротерапія знижує емоційно-психічне та тілесне напруження; корегує психоемоційний стан. *

Номер слайду 10

* На уроці природознавства і математики „ Вода – це справжнє диво” формую навички додавання , віднімання та порівняння природознавчого змісту. На уроці образотворчого мистецтва „ Вода – це справжнє диво” діти вчаться передавати стан природи на малюнку, розвивають вміння аналізувати природні явища. Інтегровані уроки роблять навчальний процес по-справжньому цікавим, а їх проведення вважаю необхідним для цілісного сприйняття світу та осмислення явищ навколишньої дійсності учнями.

Номер слайду 11

Міні-проект „ Домашні тварини. Наші улюбленці” * Екологічний проект „ Допоможи пташці” Використання проектної технології у першому класі має свою специфіку, слід ураховувати вікові та психологічні особливості учнів. Усі етапи проектної діяльності повинні ретельно контролюватися вчителем, оскільки і теоретичних, і практичних знань та вмінь у першокласників ще дуже мало.

Номер слайду 12

* Дослід «Літр» . Урок математики Дослід «Кімнатні рослини» Урок природознавства Пошуково-дослідницька діяльність – це така організація дітей, під час якої шляхом самостійних відкриттів, розв'язання проблемних завдань, дитина засвоює нові знання, вміння, навички . У результаті своєї педагогічної діяльності я з’ясувала, що першокласникам дуже подобається такий вид роботи.

Номер слайду 13

* Урок-тренінг “Друг – це другий я” Урок-тренінг “Безпека на дорозі – безпека життя” Уроки-тренінги впроваджувала в адаптаційному періоді навчання. Із застосуванням в практику роботи таких уроків, процес навчання першокласників став цікавішим, діти вчаться співпрацювати разом і розуміють: успіх кожного – це успіх групи.

Номер слайду 14

* Урок природознавства з використанням ІКТ . Урок математики з використанням ІКТ. Використання інформаційно-комп'ютерних технологій на уроках є одним з найсучасніших засобів розвитку першокласника, формування його інформаційної культури. Впроваджуючи в свою педагогічну діяльність ІКТ, визначилася , що комп'ютерні ігрові програми сприяють кращому засвоєнню матеріалу, позитивно впливають на емоційну сферу першокласника.

Номер слайду 15

* Дякую за увагу!

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
17 квітня 2018
Переглядів
1306
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку