Дана презентація містить упорядкований матеріал - інноваційні технології (ігрові, інтерактивні, тренінгові, проектні, інтеграційні, здоровязберігаючі, інформаційно-компютерні, пошуково-дослідницька діяльність) - для роботи з першокласниками. Інтерактивні методи у поєднанні з класичними утворюють ідеальну основу для вивчення навчального матеріалу у 1 класі.
* Учні 1 класу швидко стомлюються, притупляється їхня увага, набридає одноманітність. Підібрані та систематизовані мною технології, методи, види роботи дають можливість будувати навчальний процес, який мотивує учнів, активізує пізнавальну діяльність, створює позитивний настрій, дарує відчуття рівного серед рівних. Інтерактивні методи у поєднанні з класичними утворюють ідеальну основу для вивчення навчального матеріалу у 1 класі.
* Сюжетно-рольова гра „ Лялькова лікарня” формує у дітей вміння приймати на себе певну роль, сприяє виникненню рольового діалогу. Дидактична гра „ Незнайко” на уроках читання виробляє вміння швидко орієнтуватися і знаходити правильне рішення. Застосування ігрових технологій спрямовую на формування особистості дитини, її соціалізацію, розвиток пізнавальних інтересів. Використовуючи різні види ігор на уроках, створюю сприятливі умови для адаптації першокласників.
* На уроці природознавства і математики „ Вода – це справжнє диво” формую навички додавання , віднімання та порівняння природознавчого змісту. На уроці образотворчого мистецтва „ Вода – це справжнє диво” діти вчаться передавати стан природи на малюнку, розвивають вміння аналізувати природні явища. Інтегровані уроки роблять навчальний процес по-справжньому цікавим, а їх проведення вважаю необхідним для цілісного сприйняття світу та осмислення явищ навколишньої дійсності учнями.
Міні-проект „ Домашні тварини. Наші улюбленці” * Екологічний проект „ Допоможи пташці” Використання проектної технології у першому класі має свою специфіку, слід ураховувати вікові та психологічні особливості учнів. Усі етапи проектної діяльності повинні ретельно контролюватися вчителем, оскільки і теоретичних, і практичних знань та вмінь у першокласників ще дуже мало.
* Дослід «Літр» . Урок математики Дослід «Кімнатні рослини» Урок природознавства Пошуково-дослідницька діяльність – це така організація дітей, під час якої шляхом самостійних відкриттів, розв'язання проблемних завдань, дитина засвоює нові знання, вміння, навички . У результаті своєї педагогічної діяльності я з’ясувала, що першокласникам дуже подобається такий вид роботи.
* Урок-тренінг “Друг – це другий я” Урок-тренінг “Безпека на дорозі – безпека життя” Уроки-тренінги впроваджувала в адаптаційному періоді навчання. Із застосуванням в практику роботи таких уроків, процес навчання першокласників став цікавішим, діти вчаться співпрацювати разом і розуміють: успіх кожного – це успіх групи.
* Урок природознавства з використанням ІКТ . Урок математики з використанням ІКТ. Використання інформаційно-комп'ютерних технологій на уроках є одним з найсучасніших засобів розвитку першокласника, формування його інформаційної культури. Впроваджуючи в свою педагогічну діяльність ІКТ, визначилася , що комп'ютерні ігрові програми сприяють кращому засвоєнню матеріалу, позитивно впливають на емоційну сферу першокласника.