16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

презентація " Інновації у у формуванні логіко-математичної компетентності дошкільників (блоки Дьєнеша)

Про матеріал
У сучасній психології існують різні позиції щодо становлення логічних структур мислення у дітей. Усі вони підтримують думку про те,що основи цієї структури закладаються саме в дошкільному дитинстві. Але прихильники одного з напрямків вважають, що процес структуризації логічного мислення відбувається природно, без зовнішньої стимуляції, а прихииильники іншого − наголошують на необхідності організації цілеспрямованого педагогічного впливу, який сприятиме логічному розвитку дітей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інновації у формуванні логіко-математичної компетентності дошкільників (Блоки Дьєнеша)Вчитель – дефектолог Канюка О. В М. Білозерське 2019 р.

Номер слайду 2

Логічні блоки розробив та утілив в життя Золтан Ліг Дьєнеш (1916-2014)- угорський математик, психолог і педагог, професор Шербрукского університету. Автор ігрового підходу до розвитку дітей, ідея якого полягає в освоєнні дітьми логіко - математичної компетенції за допомогою захоплюючих логічних ігор, задач та завдань. ПРО АВТОРА

Номер слайду 3

“Логічні постаті" (Фідлер М.)“Логічні кубики" (Копилов Р.)“Логічні блоки" (Столяр А.)Блоки Дьенеша

Номер слайду 4

У сучасній практиці роботи з дітьми у дитячому садку та початковій школі знаходять місце два види логічного дидактичного матеріалу:об'ємні (логічні блоки)Площинні (логічні постаті)

Номер слайду 5

Блоки Дьєнеша. Логічні блоки Дьєнеша представляють собою набір з 48 логічних блоків, які розрізняються чотирма властивостями: - формою (круглі, квадратні, трикутні, прямокутні),- кольором (червоні, жовті, сині), - розміром (великі і маленькі), товщиною (товсті і тонкі). В наборі немає жодного однакового блоку (фігури)style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Картки-символи

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Знаки. Позначають форму блоків. Плями без форми – позначають колір блоків. Намальований будинок з двома вікнами позначає великий блок. Намальований будинок з одним вікном позначає малий блок Намальована схематично товста людина - товстий блок. Намальована схематично худа людина - тонкий блок

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

http://konspektblog.pp.ua/ihry-z-blokamy- djenesharozdatkovyj-material/http://abetkaland.in.ua/dydaktychni-igry-z- logichnymy-blokamy-dyenesha/http://poradu.pp.ua/svoyimi-rukami/6054- logchniy-blok-dyenesha-blok-dyenesha- svoyimi-rukami.htmlhttp://ditsad.com.ua/konsultac/konsultac285 0.html. Список використаних джерел

Номер слайду 22

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ !

pptx
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
946
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку