Матеріал буде корисним для творчих учителів математики. За допомогою даної презентації можна ознайомитися з важливими, але досить легкими у використанні програмами для вивчення математики як на уроках, так і в позаурочний час.
«Чому навчати?»,
«Для чого навчати?»,
« Як навчати результативно?»!
1. Із Києва й Вінниці, відстань між якими 256 км, виїхали одночасно назустріч один одному автомобіль і автобус, які зустрілися через 2 години після початку руху. Знайдіть швидкість кожного з них, якщо автобус за 2 години проїжджає на 46 км більше, ніж автомобіль за 1 годину.
2. Із Житомира до Одеси , відстань між якими 536 км, виїхав автомобіль. Через 2,5 години після початку руху першого автомобіля назустріч йому із Одеси виїхав другий автомобіль, який зустрівся з першим через 2 години після свого виїзду. Знайдіть швидкість кожного автомобіля , якщо перший за 2 години проїжджає на 69 км менше, ніж другий за 3 години.
Знайдіть значення виразу:
якщо a=- 1/2 ; b=-0,19; c=0,18;d=0,04
Цим виразом відкривався текст першої математичної олімпіади в Україні в 1935 році, ініціатором якої був видатний український математик, академік Михайло Пилипович Кравчук.
1. Підрахуйте скільки разів у тексті гімна України зустрічається кожна голосна буква. Складіть варіаційний ряд і побудуйте відповідну лінійну діаграму.
2. Складіть частотну таблицю наявності певних букв у вірші Т.Г.Шевченка « Садок вишневий біля хати». Визначить моду отриманих даних.
Елементи теорії ймовірності
1. Оцініть ймовірність появи заданих літер на одній сторінці з повісті Марка Вовчка
« Іститутка».
2. Дитина грає з картками розрізної абетки. Знайдіть ймовірність того що вона складе слово: « вишиванка», « калина», « Україна».
Геометричні перетворення
У 7-9 класах можливо розширити знання учнів про культуру українського народу за допомогою різних українських орнаментів
Міні-проект “Україна в цифрах”